跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12712


1741#
發表於 06-9-21 09:58 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

早早


大宅

積分: 2875


1742#
發表於 06-9-21 14:49 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

校長,正 係咪我比你果個pattern嚟ga?真係好快脆喎


男爵府

積分: 8810


1743#
發表於 06-9-21 23:15 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

哈哈哈,又係我呀,我又交功課啦

[size=x-large]送比同事個NEWBORN BB


大宅

積分: 1270


1744#
發表於 06-9-22 08:21 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

早晨


大宅

積分: 1270


1745#
發表於 06-9-22 08:24 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

校長,
你真係好快手喎 話咁快又有功課交, 我呢d 懶學生只見手上有很多功課做, 但係就成日都交唔到功課, 真係好失敗 :-( :-(


伯爵府

積分: 17559


1746#
發表於 06-9-22 12:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

panchu
我都想問校長嗰個係咪你比嗰個,呢件我都有興趣織,但唔知由下面織上去定係上面織落去,睇圖又得2張,係我咪少咗一張呀.
panchu 寫道:
校長,正 係咪我比你果個pattern嚟ga?真係好快脆喎
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


大宅

積分: 2756


1747#
發表於 06-9-22 21:22 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

我都好想織野呀 :-( :-( :-(


大宅

積分: 2875


1748#
發表於 06-9-23 23:43 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

wing,

呢個pattern有3張,我無send過比你地!但我send咗比校長,校長之後再send比你哋! 如果想清楚要多次,星期一開m send比你呀! 我星期一去交小學form,好緊張呀


大宅

積分: 2130


1749#
發表於 06-9-24 00:16 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

我想學織冷衫俾我個bb, 請問大家有冇website 嘅 link or pattern 可以send 俾我呢!


男爵府

積分: 5948


1750#
發表於 06-9-24 02:32 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

panchu,
我未交form住呀, 因為填都未填呀


大宅

積分: 2115


1751#
發表於 06-9-24 10:21 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

編織站

http://www.rakuten.ne.jp/gold/gosyo/new/fw_knit1.htm

csycin 寫道:
我想學織冷衫俾我個bb, 請問大家有冇website 嘅 link or pattern 可以send 俾我呢!


大宅

積分: 2130


1752#
發表於 06-9-24 19:18 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

THX! Very useful website


大宅

積分: 2875


1753#
發表於 06-9-24 19:35 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

gemini 寫道:
panchu,
我未交form住呀, 因為填都未填呀


我都係琴晚漏夜填起咋


大宅

積分: 1270


1754#
發表於 06-9-25 08:54 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

早晨


大宅

積分: 2875


1755#
發表於 06-9-25 09:01 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

Good morning


大宅

積分: 3003


1756#
發表於 06-9-25 09:30 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院


大宅

積分: 3003


1757#
發表於 06-9-25 09:31 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院


子爵府

積分: 12712


1758#
發表於 06-9-25 10:31 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

早早~~~


大宅

積分: 2756


1759#
發表於 06-9-26 07:58 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

good morning!


大宅

積分: 1270


1760#
發表於 06-9-26 08:29 |只看該作者

Re: 織冷衫(四十三)之瘋癲學院

早晨

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo