跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35220


1741#
發表於 06-10-3 16:10 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係呀! 其實高嗰d我屋企望出去都睇到

咪係囉 :tongue: 衰到死! 大家高興都唔得既, 佢以為佢買左頂層大晒, 話怕人入左佢地既地方wor...... [quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

你果到咁好睇到煙花
咁衰架,唔比人上去睇 :evil:
[quote]


水晶宮

積分: 51182


1742#
發表於 06-10-3 16:19 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

都唔會啦,上得來都會住係呢到d住客!
TszHin媽咪 寫道:
係呀! 其實高嗰d我屋企望出去都睇到

咪係囉 :tongue: 衰到死! 大家高興都唔得既, 佢以為佢買左頂層大晒, 話怕人入左佢地既地方wor...... [quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

你果到咁好睇到煙花
咁衰架,唔比人上去睇 :evil:
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


1743#
發表於 06-10-3 16:24 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

又唔係wor~ 有d人會請埋朋友親戚黎ga, 我地每到節日都會攪活動, 真係會有好多街外人入黎"襯"熱鬧, 不過上到天台就唔會好多!
咁頂層係包埋佢單位既天台麻, 咁佢既擔心都唔係唔合理! 之不過唔係佢既地方唔比人企, 直頭唔比人上去, 就唔多合理囉! [quote]
HIN_bb 寫道:
都唔會啦,上得來都會住係呢到d住客!
[quote]


男爵府

積分: 5403


1744#
發表於 06-10-3 16:26 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係呀,有十幾個爐, 都ok架
HIN_bb 寫道:
深井馬灣馬頭有爐比人bbq呀?
係呀,自己"yip"食物好味好多
[quote]
homacarol 寫道:
唔係任食呀, 我呀嬸自己 "yip"食物去呀, 因為我堂妹住附近.....佢 yip 得好好味 ^^
[quote]
HIN_bb 寫道:
等我返去睇下校曆表先!
係咪任食果d呀?幾錢一位呀?
[quote]
homacarol 寫道:
我地放 6&7號,星期四五, 我估你囝囝都係, 因為星期六應該係唔駛返學的 ...

我地30號晚去左深井馬灣馬頭bbq, 環境唔錯, 對住個海 ^^,好彩又無落雨....
[/quote][/quote]


水晶宮

積分: 51182


1745#
發表於 06-10-3 16:26 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你地果到咁好呀,節日都會攪活動,有咩活動呀?
TszHin媽咪 寫道:
又唔係wor~ 有d人會請埋朋友親戚黎ga, 我地每到節日都會攪活動, 真係會有好多街外人入黎"襯"熱鬧, 不過上到天台就唔會好多!
咁頂層係包埋佢單位既天台麻, 咁佢既擔心都唔係唔合理! 之不過唔係佢既地方唔比人企, 直頭唔比人上去, 就唔多合理囉! [quote]
HIN_bb 寫道:
都唔會啦,上得來都會住係呢到d住客!
[quote]


水晶宮

積分: 51182


1746#
發表於 06-10-3 16:27 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

有無蚊呀 :mrgreen:
[quote]
homacarol 寫道:
係呀,有十幾個爐, 都ok架
[quote]
HIN_bb 寫道:
深井馬灣馬頭有爐比人bbq呀?
係呀,自己"yip"食物好味好多


男爵府

積分: 5403


1747#
發表於 06-10-3 16:27 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你就好la, 屋企都睇到煙花...我好少睇, 怕人多 ^^
TszHin媽咪 寫道:
係呀! 其實高嗰d我屋企望出去都睇到

咪係囉 :tongue: 衰到死! 大家高興都唔得既, 佢以為佢買左頂層大晒, 話怕人入左佢地既地方wor...... [quote]
HIN_bb 寫道:
TszHin媽咪

你果到咁好睇到煙花
咁衰架,唔比人上去睇 :evil:
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


1748#
發表於 06-10-3 16:28 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

中秋有中秋晚會, 萬勝節有扮鬼, 過年有舞獅咁囉~ [quote]
HIN_bb 寫道:
你地果到咁好呀,節日都會攪活動,有咩活動呀?
[quote]


水晶宮

積分: 51182


1749#
發表於 06-10-3 16:29 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~


TszHin媽咪 寫道:
中秋有中秋晚會, 萬勝節有扮鬼, 過年有舞獅咁囉~ [quote]
HIN_bb 寫道:
你地果到咁好呀,節日都會攪活動,有咩活動呀?
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


1750#
發表於 06-10-3 16:29 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我住35樓麻, 不過都係睇到好小咋! 比信德檔左, 住高d會再好d[quote]
homacarol 寫道:
你就好la, 屋企都睇到煙花...我好少睇, 怕人多 ^^
[quote]


男爵府

積分: 5403


1751#
發表於 06-10-3 16:30 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

無蚊, 但有好多飛蟻....唔知係咪落雨呢....
我地噴定&帶定蚊怕水...做足準備 hehe
[quote]
HIN_bb 寫道:
有無蚊呀 :mrgreen:
[quote]


水晶宮

積分: 51182


1752#
發表於 06-10-3 16:30 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你果到最高去到幾多樓呀?
TszHin媽咪 寫道:
我住35樓麻, 不過都係睇到好小咋! 比信德檔左, 住高d會再好d[quote]
homacarol 寫道:
你就好la, 屋企都睇到煙花...我好少睇, 怕人多 ^^
[quote]


水晶宮

積分: 51182


1753#
發表於 06-10-3 16:32 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

仔仔,囡囡怕唔怕飛蟻呀 :lol:
oscar我怕飛蟻!
homacarol 寫道:
無蚊, 但有好多飛蟻....唔知係咪落雨呢....
我地噴定&帶定蚊怕水...做足準備 hehe
[quote]
HIN_bb 寫道:
有無蚊呀 :mrgreen:
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


1754#
發表於 06-10-3 16:32 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

47樓 但係逢4都無左既, 即係....4, 14, 24, 34, 44 [quote]
HIN_bb 寫道:
你果到最高去到幾多樓呀?
[quote]


男爵府

積分: 5403


1755#
發表於 06-10-3 16:34 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

well ... 都好高勒...我有畏高症...haha
TszHin媽咪 寫道:
我住35樓麻, 不過都係睇到好小咋! 比信德檔左, 住高d會再好d[quote]
homacarol 寫道:
你就好la, 屋企都睇到煙花...我好少睇, 怕人多 ^^
[quote]


水晶宮

積分: 51182


1756#
發表於 06-10-3 16:35 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我都有呀
homacarol 寫道:
well ... 都好高勒...我有畏高症...haha
[quote]
TszHin媽咪 寫道:
我住35樓麻, 不過都係睇到好小咋! 比信德檔左, 住高d會再好d[quote]
homacarol 寫道:
你就好la, 屋企都睇到煙花...我好少睇, 怕人多 ^^
[quote]
[/quote]


水晶宮

積分: 51182


1757#
發表於 06-10-3 16:36 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

嘩!47樓咁高呀
TszHin媽咪 寫道:
47樓 但係逢4都無左既, 即係....4, 14, 24, 34, 44 [quote]
HIN_bb 寫道:
你果到最高去到幾多樓呀?
[quote]


男爵府

積分: 5403


1758#
發表於 06-10-3 16:36 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

呀囡勁怕, 係咁話要走lor. 最後10點走人, 都未燒完就走人...因為個個都怕飛蟻 ^^

我呀囝既功課 ~ 隨筆仲寫左呢次bbq 見到飛蟻tim ^^
HIN_bb 寫道:
仔仔,囡囡怕唔怕飛蟻呀 :lol:
oscar我怕飛蟻!
[quote]
homacarol 寫道:
無蚊, 但有好多飛蟻....唔知係咪落雨呢....
我地噴定&帶定蚊怕水...做足準備 hehe
[quote]
HIN_bb 寫道:
有無蚊呀 :mrgreen:
[quote]
[/quote]


珍珠宮

積分: 35220


1759#
發表於 06-10-3 16:39 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

so....我唔敢clean windows ga [quote]
homacarol 寫道:
well ... 都好高勒...我有畏高症...haha
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


1760#
發表於 06-10-3 16:39 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

唔算啦, 而家新起既仲高好多呀 [quote]
HIN_bb 寫道:
嘩!47樓咁高呀
[quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo