跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 94407

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1761#
發表於 07-9-3 15:30 |只看該作者
攪錯...豬肉仲咩唔帶埋你去公園玩...甘唔負責任



原文章由 Lulu皇后 於 07-9-3 15:27 發表
我舊豬肉日日都帶我去買餸架


子爵府

積分: 11166


1762#
發表於 07-9-3 15:47 |只看該作者
咪係,佢出一陣街就話要返屋企瞓覺,都唔理人感受嘅,無得玩:-(
原文章由 littlecar 於 07-9-3 15:30 發表
攪錯...豬肉仲咩唔帶埋你去公園玩...甘唔負責任
未經本人許可, 不得轉載


男爵府

積分: 5731


1763#
發表於 07-9-3 15:58 |只看該作者
BChiMa 樂樂係咪今日10個月大呀. 唔好叫高級警犬拉我呀, 個info 係我係你個簽名到見到架咋.

原文章由 BChiMa 於 07-9-3 11:36 發表
係呀, 我仲知你姓"mud"名"mud"住邊"dun", 你出街小心呀


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1764#
發表於 07-9-3 16:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1765#
發表於 07-9-3 16:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23339


1766#
發表於 07-9-3 16:30 |只看該作者
原文章由 Baby承恩 於 07-9-3 16:14 發表
開會咁耐..你地都無mug進展ge


其實我同c6都覺得博博好靚女架 , 果次承恩係唔乖, 我地已經教訓左佢....



梗係啦,冇o左shirley的生鬼對白,我地依度就靜d啦
shirley,
你好忙呀,前兩日你都會up野,今日鬼影都唔見埋


大宅

積分: 1531


1767#
發表於 07-9-3 16:35 |只看該作者
灝灝都好鍾意落街, 最幣佢又 lokkamochimamiba…….
故最後都係任由婆婆擺佈…….
原文章由 Lulu皇后 於 07-9-3 15:47 發表
咪係,佢出一陣街就話要返屋企瞓覺,都唔理人感受嘅,無得玩:-(


男爵府

積分: 8920


1768#
發表於 07-9-3 16:41 |只看該作者
比你笑鬼CCCCCCCCCCCCCC

原文章由 Chrisoni 於 07-9-3 16:35 發表
灝灝都好鍾意落街, 最幣佢又 lokkamochimamiba…….
故最後都係任由婆婆擺佈…….


男爵府

積分: 8920


1769#
發表於 07-9-3 16:48 |只看該作者
咁不如大小清是但一度啦(近近地)!!

唐生菜做mug成日唔見人???

原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-3 14:30 發表
如果可以我prefer上午, 早d去...去完下午可以"透"吓? 你覺得呢? 鱷魚係咪有playgroup, 唔知佢有無興趣呢? 有無其他媽媽一齊玩呀?


男爵府

積分: 8920


1770#
發表於 07-9-3 16:54 |只看該作者
鐵頭一定要到添啦!!

原文章由 Baby承恩 於 07-9-3 16:23 發表
我都想去呀....


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1771#
發表於 07-9-3 16:56 |只看該作者
一開見到你lee個post, "gee"一聲笑鬼左出黎...bchima, 搵唔到警犬, 我借住比你先, 我有三隻...唔係, 加埋蛋蛋有四隻tim...:-P

樂樂10個月大生日快樂!

原文章由 MYLIM 於 07-9-3 15:58 發表
BChiMa 樂樂係咪今日10個月大呀. 唔好叫高級警犬拉我呀, 個info 係我係你個簽名到見到架咋.


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1772#
發表於 07-9-3 17:02 |只看該作者
我都係開細細格, lee埋打...好剌激架:-P

原文章由 anaBB 於 07-9-3 15:19 發表
我返黎啦! 個新位超open, 以後冇得成日chat啦:-(


男爵府

積分: 7640


1773#
發表於 07-9-3 17:08 |只看該作者
蛋媽 你果隻係蛋 唔係警犬 警犬係會生細犬 唔會生蛋 你見過會生蛋既驚犬咩

鱷鱷 又大一個月 星期日出黎游水去沙灘溝女

原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-3 16:56 發表
一開見到你lee個post, "gee"一聲笑鬼左出黎...bchima, 搵唔到警犬, 我借住比你先, 我有三隻...唔係, 加埋蛋蛋有四隻tim...:-P

樂樂10個月大生日快樂!


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1774#
發表於 07-9-3 17:11 |只看該作者
大鱷媽梗係出左去傾大生意(大茶飯)頂啦...

如果上午去, 真係要好早o波, 10:00之後d太陽會開始勁...而且我個鄰居之前話朝早九點幾去到(唔知大清定小清)都已經超多人...

原文章由 pb12hk 於 07-9-3 16:48 發表
咁不如大小清是但一度啦(近近地)!!

唐生菜做mug成日唔見人???


伯爵府

積分: 15132

畀面勳章


1775#
發表於 07-9-3 17:14 |只看該作者
頭先有人打電話黎sell一套書, 好似好底, 原價$1470 依加賣$680仲送一本字典+一套noddy12只嘅sing alone vcd, 我買左, 你地有無接過類似嘅電話...

http://www.times-book.com/english/disney_enc.htm

[ 本文章最後由 蛋蛋媽 於 07-9-3 17:22 編輯 ]


男爵府

積分: 8920


1776#
發表於 07-9-3 17:17 |只看該作者
ha haaa..........又好似都啱wor.....


原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-3 17:14 發表
無錯, 蛋蛋係一隻狗年嘅蛋, 做蛋得, 做狗亦得...得o左!


男爵府

積分: 8920


1777#
發表於 07-9-3 17:24 |只看該作者
天文台個forecast 話呢個星期日大致多雲,間中有雨咋.....所以都應該唔會太曬!!

你地想幾早呀?? 我冇所謂架.....鐵頭係咪去呀??


原文章由 蛋蛋媽 於 07-9-3 17:11 發表
大鱷媽梗係出左去傾大生意(大茶飯)頂啦...

如果上午去, 真係要好早o波, 10:00之後d太陽會開始勁...而且我個鄰居之前話朝早九點幾去到(唔知大清定小清)都已經超多人...

...


禁止訪問

積分: 14059

好媽媽勳章 畀面勳章


1778#
發表於 07-9-3 17:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1779#
發表於 07-9-3 17:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1780#
發表於 07-9-3 17:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo