跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1815


1761#
發表於 08-10-20 14:31 |只看該作者
我冇中銀信用咭架,幫唔到你添~

原文章由 zoesychan 於 08-10-20 14:22 發表
臭b媽 / 臭臭媽 ..

你地有無中銀卡呀 ? 係watson 買watson 牌 bb wet tissue, 用中銀卡平成 $6蚊呀 ... $36.9 -> $29.9

如果你地有又有時間既話可唔可以你地放工call我去買呀 ..
因為一定要look卡先得呀 ..

唔該 ...


大宅

積分: 3513


1762#
發表於 08-10-21 08:51 |只看該作者
哎呀.... 我今日先睇到個post, 我有呀...今日仲有冇平呀, 思思媽, 我放工call 你啦....


大宅

積分: 3513


1763#
發表於 08-10-21 08:59 |只看該作者
原文章由 WYlau 於 08-10-20 10:05 發表
臭B都有出熱痱呀!不過我地就冇睇醫生,剩係煲金銀花水加片糖俾佢沖涼!所以呢幾日臭B做咗花花公子(因為用花花水沖涼)
哈哈.....

金銀花水加片糖... 點整 & 份量???
我就係樓下買左支花露水$15都幾好用架.....
不過用完就轉左支名牌(雙飛人$45)... 仲哀, 幾日又出番熱痱啦


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1764#
發表於 08-10-21 09:16 |只看該作者
唔該哂呀 ..
我等你呀 ...
我lunch去睇下重有無得平先 .. 要掃返d貨 ..
屋企無哂啦....


原文章由 pangchaimami 於 08-10-21 08:51 發表
哎呀.... 我今日先睇到個post, 我有呀...今日仲有冇平呀, 思思媽, 我放工call 你啦....


大宅

積分: 1815


1765#
發表於 08-10-21 15:41 |只看該作者
金銀花份量我都唔知點講,拿一執都得架啦!片糖就一至兩片,煲一大煲水,煲約45-60分鐘,用時再加凍水!用之前記得隔渣呀!

原文章由 pangchaimami 於 08-10-21 08:59 發表

金銀花水加片糖... 點整 & 份量???
我就係樓下買左支花露水$15都幾好用架.....
不過用完就轉左支名牌(雙飛人$45)... 仲哀, 幾日又出番熱痱啦


複式洋房

積分: 221


1766#
發表於 08-10-21 17:44 |只看該作者
我啱啱入來看一下, 唔知你有無找到做facial 的地方...


我一路都係華麗做, 最中意就係佢地唔selll嘢,

quote]原文章由 htm1210 於 08-9-26 23:44 發表
各位靚mami,

你地有無係附近做facial ? 介紹吓 ? [/quote]


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1767#
發表於 08-10-21 23:44 |只看該作者
臭b媽
今晚唔該哂你呀 .. 記得pm返你a/c no 比我呀 ..


大宅

積分: 1815


1768#
發表於 08-10-23 15:23 |只看該作者
尋日收到啟思嘅信,臭B喺waiting list!我係bk討論區見到正選入去嘅全部都係大仔,最細都係5月出世架!真係唔公平啦~mouth:


大宅

積分: 3513


1769#
發表於 08-10-23 16:40 |只看該作者
原文章由 WYlau 於 08-10-21 15:41 發表
金銀花份量我都唔知點講,拿一執都得架啦!片糖就一至兩片,煲一大煲水,煲約45-60分鐘,用時再加凍水!用之前記得隔渣呀!

咁買幾多金銀花呀, 係咪係藥房買呀? (唔好意思... 我真係一個唔合格嘅家庭主婦)


大宅

積分: 3513


1770#
發表於 08-10-23 16:40 |只看該作者
原文章由 monkey68hk 於 08-10-21 17:44 發表
我啱啱入來看一下, 唔知你有無找到做facial 的地方...


我一路都係華麗做, 最中意就係佢地唔selll嘢,

quote]原文章由 htm1210 於 08-9-26 23:44 發表
各位 ...


華麗... 咁即係邊間呀???


大宅

積分: 3513


1771#
發表於 08-10-23 16:45 |只看該作者
原文章由 zoesychan 於 08-10-21 23:44 發表
臭b媽
今晚唔該哂你呀 .. 記得pm返你a/c no 比我呀 ..

你知唔知個屈臣氏幾衰, 佢冇比到discount我地, 不過我都大意, 冇check, 去到屋企樓下發覺唔似樣, 才心算下... 返去同佢講, 佢仲話我冇出聲用中銀要discount....
個a/c no 唔記得, 遲d pm 比你啦.


大宅

積分: 3513


1772#
發表於 08-10-23 16:48 |只看該作者
原文章由 WYlau 於 08-10-23 15:23 發表
尋日收到啟思嘅信,臭B喺waiting list!我係bk討論區見到正選入去嘅全部都係大仔,最細都係5月出世架!真係唔公平啦~mouth:

wai 臭B媽... 邊間啟思呀, 如帝堡城... 算啦... 因為人地話佢個校社係地牢, 空氣唔流通... 小朋友容易d病架!!!


侯爵府

積分: 20676

好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 親子達人勳章


1773#
發表於 08-10-23 21:34 |只看該作者
唔係kwa, 甘都得, 比我 佢地重乜唔睇係乜野卡呀 .. complain佢tim呀 ...

你記得比返個a/c no 我呀 ..


原文章由 pangchaimami 於 08-10-23 16:45 發表

你知唔知個屈臣氏幾衰, 佢冇比到discount我地, 不過我都大意, 冇check, 去到屋企樓下發覺唔似樣, 才心算下... 返去同佢講, 佢仲話我冇出聲用中銀要discount....
個a/c no 唔記得, 遲d pm 比你啦. ...


複式洋房

積分: 221


1774#
發表於 08-10-23 22:31 |只看該作者

回覆 #1770 pangchaimami 的文章

係第一城中心近街市的個个corner.


禁止訪問

積分: 3771


1775#
發表於 08-10-23 23:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3771


1776#
發表於 08-10-23 23:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1815


1777#
發表於 08-10-24 09:59 |只看該作者
其實都係我奶奶幫我買咋,我諗買十元應該可以沖幾次架啦!

原文章由 pangchaimami 於 08-10-23 16:40 發表

咁買幾多金銀花呀, 係咪係藥房買呀? (唔好意思... 我真係一個唔合格嘅家庭主婦)


大宅

積分: 1815


1778#
發表於 08-10-24 10:01 |只看該作者
唔係呀,係九龍塘果間呀!我冇報帝堡城果間呀!
原文章由 pangchaimami 於 08-10-23 16:48 發表

wai 臭B媽... 邊間啟思呀, 如帝堡城... 算啦... 因為人地話佢個校社係地牢, 空氣唔流通... 小朋友容易d病架!!!


大宅

積分: 2224


1779#
發表於 08-10-24 10:17 |只看該作者
金銀花係什貨鋪有得買,又或者街市買雞蛋檔到有...但而家比以前貴左,我自己就10蚊用一次,一次煲2至3煲水等D水無咁熱先同亞囝沖,(因聽老人家講,唔好加生水喎,但唔知道原因...),如果個身好 DRY可以加片糖,又或者可以用莞茜煲水都可以..

原文章由 pangchaimami 於 08-10-23 16:40 發表

咁買幾多金銀花呀, 係咪係藥房買呀? (唔好意思... 我真係一個唔合格嘅家庭主婦)

[ 本文章最後由 ^.^morris 於 08-10-24 10:28 編輯 ]


大宅

積分: 1815


1780#
發表於 08-10-24 10:19 |只看該作者
我就冇用10蚊咁多,因為我都係煲一大煲水,再加生水用咋~

原文章由 ^.^morris 於 08-10-24 10:17 發表
金銀花係什貨鋪有得買,又或者街市買雞蛋檔到有...但而家比以前貴左,我自己就10蚊用一次,一次煲2至3煲水等D水無咁熱先同亞囝沖,(因聽老人家講,唔好加生水喎,但唔知道原因...)

...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo