懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8804


1761#
發表於 08-1-25 14:21 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 14:16 發表


係既...我會比o的耐性去等架啦~
我都有寫blog呀,不過而家停左,遲下再寫返既時候就會全面公開.


你都有打blog架,我係用yahoo blog架 !!
不過,有左之後都打得疏左,但都會打,因想記低現在既進展 !!


大宅

積分: 1817


1762#
發表於 08-1-25 14:24 |只看該作者

回覆 #1738 文狄 的文章

係呀係呀...就係呢隻啦,我勁鍾意食架,但我o個度就唔係時時見到!:;pppp:
(頭尾尖尖地. 味道好甜)


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1763#
發表於 08-1-25 14:25 |只看該作者
:lol :lol ...我同你一樣,我住荃灣,諗住去港安生夠近,醫生又喺荃灣,fit到漏。而家要我去瑪嘉烈check,我連點搭車去都唔識,又要office hour去,好鬼煩...:lol :lol 諗住如果山長水遠都係check嗰啲嘢就不如無謂走兩轉,free返啲位比有需要嘅媽咪重好。

重有冇媽咪可以話比我聽到底政府check同私家check有咩分別呀? (除咗錢之外... )

原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 14:20 發表


唔好咁客氣啦! 我就一早已經決定去仁安生,而且知道兩邊check既野都差不多,所以無去政府度check,不過有o的媽咪都想兩邊check有保障(因怕有出錯),但我就好lazy... ...


大宅

積分: 1817


1764#
發表於 08-1-25 14:27 |只看該作者

回覆 #1745 CherryB 的文章

好呀... 你唔介意post比我o地睇呀?


大宅

積分: 1817


1765#
發表於 08-1-25 14:29 |只看該作者
原文章由 phoebie 於 08-1-25 14:00 發表
我就咁諗
你地試下望背面
如果真係肥左
條腰會跟住一齊粗好多卦
我而家後面睇就仲有腰
只係前面有個肚腩
咁我估係阿b既成數大d囉
(原諒我一番謬論):lol ...


我又係喎...仲有腰但就大肚腩.


民房

積分: 4


1766#
發表於 08-1-25 14:40 |只看該作者

請問什麼係無痛分娩呀?

無痛分娩咁ma醉左點生呀?好唔好ka?^^第一次的我好緊張呀:-P


大宅

積分: 1817


1767#
發表於 08-1-25 14:41 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-25 14:17 發表
我都好想快啲到12week,但係而家照用又比原先遲咗1week,即係話我呢個'秘密'又要守多一個禮拜先講得喇! 真係好難忍呀...



你又係呀...我要忍多2個weeks呀...


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1768#
發表於 08-1-25 14:49 |只看該作者
你都好吖,2個week啫,我而家變咗4個week呀!! 成個月呀!! 我唔制呀!!

真係好想詐詐帝講咗算數...

原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 14:41 發表


你又係呀...我要忍多2個weeks呀...


大宅

積分: 1817


1769#
發表於 08-1-25 14:51 |只看該作者
原文章由 CherryB 於 08-1-25 14:21 發表


你都有打blog架,我係用yahoo blog架 !!
不過,有左之後都打得疏左,但都會打,因想記低現在既進展 !!


我又係用yahoo喎,不過同你一樣都係打得疏左,但我諗3個月公開後我會開始寫返,因想記低小b既所有野.


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1770#
發表於 08-1-25 14:54 |只看該作者
我想問呢 (我今日好鬼多問題... ),各位媽咪如果喺私家生,你哋個醫生收幾多錢呀? 我見有媽咪話余醫生收$15000,係自然分娩定剖腹價呀? 算貴定算平呀? 我見我醫生畀我個價錢有分唔同房唔同價錢,點解咁得意嘅? ?-(


大宅

積分: 1817


1771#
發表於 08-1-25 14:55 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-25 14:49 發表
你都好吖,2個week啫,我而家變咗4個week呀!! 成個月呀!! 我唔制呀!!

真係好想詐詐帝講咗算數...



其實如果你唔係同我一樣思想傳統的話,好多媽咪已經講左比好多人知,所以睇下你自己點睇law...:D
唔緊要啦,我自己都唔一定架,因下次新醫生照既週數又未必同之前o個個一樣,所以而家個心都有少少緊張架,不過就算唔match都唔緊要,唔好少左週數就得啦!

oh...sorry,計錯左,原來仲要等多差不多3個weeks至真.

[ 本文章最後由 開心叮噹 於 08-1-25 14:58 編輯 ]


禁止訪問

積分: 5989


1772#
發表於 08-1-25 14:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1817


1773#
發表於 08-1-25 14:56 |只看該作者
原文章由 CheukC9 於 08-1-25 14:54 發表
我想問呢 (我今日好鬼多問題... ),各位媽咪如果喺私家生,你哋個醫生收幾多錢呀? 我見有媽咪話余醫生收$15000,係自然分娩定剖腹價呀? 算貴定算平呀? 我見我醫生畀我個價錢有分唔同房唔同價錢,點解咁得意嘅? ?-( ...


我下星期會見余醫生,到時問左話你知呀!:D


大宅

積分: 3124


1774#
發表於 08-1-25 14:58 |只看該作者
原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 13:22 發表


話時話...我久不久行開百佳都見到有金奇異果出現架,但就唔係經常,你叫你屋企人同你留意下呀,但記住唔係"金色"架喎,外型同normal奇異果一樣,但特別o向頭既一邊會見到"尖"左出黎既.
我而家隔日食noraml o個隻奇異果, ...



金奇異果仲有一個特徵﹐就系比普通的kiwi 少毛。哈哈哈。


男爵府

積分: 5922

好媽媽勳章


1775#
發表於 08-1-25 15:00 |只看該作者
唔該哂你呀? 係呢,你哋上咗產前講座未呀?

原文章由 開心叮噹 於 08-1-25 14:56 發表


我下星期會見余醫生,到時問左話你知呀!:D


大宅

積分: 3104


1776#
發表於 08-1-25 15:13 |只看該作者

回覆 #1775 CheukC9 的文章

無諗住咁快上啊
4個月至諗
因為醫生同我講都話唔洗咁快
大概佢都知我大慒
咁早聽完
到見阿b果陣就已經唔記得哂
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1777#
發表於 08-1-25 15:14 |只看該作者
係呢...我想問下各位媽咪如果照肚的話,係咪事先要飲好多水架? 如果見醫生時無飲水,咁點算呀?


大宅

積分: 3104


1778#
發表於 08-1-25 15:14 |只看該作者

回覆 #1774 babywahaha 的文章

係?!
咁我真係要睇睇啦
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 3104


1779#
發表於 08-1-25 15:15 |只看該作者

回覆 #1777 開心叮噹 的文章

我照果時 醫生無叫我飲水啵
反而照下面果陣
如果飲左水就照得無咁清楚tim啊
mama:肥脾phoebie bb:纖腰冰(冰)


大宅

積分: 1817


1780#
發表於 08-1-25 15:16 |只看該作者
原文章由 mocha 於 08-1-25 14:55 發表
我唔可以成日來傾,大家住邊頭,不如約sat or sun 出來食 lunch, 大家見吓面,慢慢傾.

我住大埔, 約大埔或沙田都可以.


好呀,我住上水架...沙田都方便喎,我知呢度好多媽咪都住新界架!不過我下星期就要出發去travel,所以睇怕要去完travel返黎先有時間出黎,睇下大家有咩意見呀...:D

[ 本文章最後由 開心叮噹 於 08-1-25 15:24 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo