興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


翡翠宮

積分: 87388


1761#
發表於 15-6-17 14:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 KE11 於 15-06-17 發表是日勁

原帖由 Superman-GF 於 15-06-17 發表
右邊。如果襯藍窄牛加長頸鏈更好。
Yes yes yes,你咁樣一講我即使想像到個畫面,成個look即時唔同哂,型好多呀!!

超媽,你真係巧勁呀,我要比個like


禁止訪問

積分: 80247


1762#
發表於 15-6-17 14:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Superman-GF+於+15-06-17+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8480


1763#
發表於 15-6-17 14:23 |只看該作者

引用:Quote:KE11 發表於 15-6-17 13:53 是日勁

原帖由 上校車 於 15-06-17 發表
件衫其實幾靚
我老公話 “送衫人“ 的 taste 比我好好多

點評

jenniecatcat    發表於 15-6-17 14:44
上校車    發表於 15-6-17 14:25
29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


翡翠宮

積分: 87388


1764#
發表於 15-6-17 14:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 KE11 於 15-06-17 發表返工,

原帖由 Superman-GF 於 15-06-17 發表
如果你想短D,可以試吓在兩側衫腳位,用安全扣針在內裡風琴咁吉住。




...
我試過用呢個方法用針線聯住~



珍珠宮

積分: 35592


1765#
發表於 15-6-17 14:28 |只看該作者
KE11 發表於 15-6-17 14:23
我老公話 “送衫人“ 的 taste 比我好好多
大家style唔同啫
不過你呢件我都好like, 我好like lace...............
好好過每一天......


男爵府

積分: 8480


1766#
發表於 15-6-17 14:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 KE11 於 15-06-17 發表返工,

原帖由 Superman-GF 於 15-06-17 發表
如果你想短D,可以試吓在兩側衫腳位,用安全扣針在內裡風琴咁吉住。




...
直落都 ok, 我唔攪咁多野lu

攪到我想找條窄身少少的褲返工

29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


男爵府

積分: 8480


1767#
發表於 15-6-17 14:33 |只看該作者

引用:Quote:KE11 發表於 15-6-17 14:23 我老公話

原帖由 jacquesau 於 15-06-17 發表
大家style唔同啫
不過你呢件我都好like, 我好like lace...............
呢d叫 lace ga la
呢個款我接受到, 再勁d, 我唔得

29/08/2014, BB born @w14. We will always love  you & hope you rest in peace  


翡翠宮

積分: 87388


1768#
發表於 15-6-17 14:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Superman-GF 於 15-06-17 發

原帖由 KE11 於 15-06-17 發表
直落都 ok, 我唔攪咁多野lu

攪到我想找條窄身少少的褲返工
去搵下喇,買喇,買喇,濕平好開心架


水晶宮

積分: 56409


1769#
發表於 15-6-17 14:48 |只看該作者

引用:Quote:jacquesau+發表於+15-6-17+10:07+今

原帖由 jacquesau 於 15-06-17 發表
好想睇下我儲到幾多張「滅火筒」相
我又來!但都係你塊滅火筒好啲
myphoto.jpg



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 74625


1770#
發表於 15-6-17 14:54 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 15-6-17 14:48
我又來!但都係你塊滅火筒好啲
咁日好slim


禁止訪問

積分: 80247


1771#
發表於 15-6-17 14:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jacquesau+於+15-06-17+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87388


1772#
發表於 15-6-17 15:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jenniecatcat 於 15-06-17 發

原帖由 Superman-GF 於 15-06-17 發表
換對鞋會更好
佢呢身打扮著乜野鞋會好睇d呀??


珍珠宮

積分: 35592


1773#
發表於 15-6-17 15:09 |只看該作者
Superman-GF 發表於 15-6-17 14:56
換對鞋會更好
對鞋確實唔係好夾!咁著幾好!
好好過每一天......


珍珠宮

積分: 35592


1774#
發表於 15-6-17 15:10 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 15-6-17 14:48
我又來!但都係你塊滅火筒好啲
確實係我個滅火筒鏡好好多!
不過你套衫都唔錯, 瘦
好好過每一天......


禁止訪問

積分: 80247


1775#
發表於 15-6-17 15:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Superman-GF+於+15-06-17+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35592


1776#
發表於 15-6-17 15:20 |只看該作者
KE11 發表於 15-6-17 14:33
呢d叫 lace ga la
呢個款我接受到, 再勁d, 我唔得
我感覺似lace, 似lace我就鍾意架啦!
好好過每一天......


水晶宮

積分: 56409


1777#
發表於 15-6-17 15:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小manman+於+15-06-17+發表佢

原帖由 Superman-GF 於 15-06-17 發表
Jennie 件衫比較長,如果能著高跟鞋,露出足踝,會更修長,顯瘦。

呢對鞋包得太上,亦斯文保守。
係,影完相見到都唔順眼,但一早起身求其穿一對,返公司又要執野。襯一蹬鞋,高根,涼鞋。個袋又唔襯呢!仲有件衫可拉高少少的,見凸左個車軚,所以拉拉件衫



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


已刪除用户

積分: 42578


1778#
發表於 15-6-17 15:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Superman-GF 於 15-06-17 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13989

熱血勳章


1779#
發表於 15-6-17 15:44 |只看該作者
jacquesau 發表於 15-6-17 10:07
今日呢套我覺得麻麻地,顯胖
我唔太敢著呢類"泡泡地"裙款,怕D目光聚焦落我個大PAT PAT...


珍珠宮

積分: 35592


1780#
發表於 15-6-17 15:46 |只看該作者
五阿姨 發表於 15-6-17 15:44
我唔太敢著呢類"泡泡地"裙款,怕D目光聚焦落我個大PAT PAT...
超媽and各位sis?我今天這樣穿會顯pat pat大嗎?
又無為意喎, 我諗住小散裙啱啱地pear shape既我咋!
好好過每一天......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo