立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 10105
原文章由 babycanny 於 08-8-25 14:07 發表 你又作死呀!
王國長老
積分: 144537
原文章由 babycanny 於 08-8-25 14:05 發表 唔好再省時間唔開心喇, 用多啲時間諗下約我哋去邊度玩啦!
積分: 13331
原文章由 小倩 於 08-8-25 14:14 發表 哦, 你衰呀!! 你叫EC慳啲
積分: 11894
原文章由 朗仔媽 於 08-8-22 23:52 發表 咁你睇下唔包班得唔得囉
原文章由 高比 於 08-8-25 14:26 發表 我心情有D低落, 我公公噚日下畫走左啦!
原文章由 babycanny 於 08-8-23 11:32 發表 我都想呀, 而家已盡可能唔接喇, 一來想陪傻b二來傻爸想我養好身子生個囡(不過好似冇錢養多個) 想問係你會展有冇平相機買呀?
公爵府
積分: 25532
原文章由 EMILYYWN 於 08-8-25 14:09 發表 錫我哋嘅就照顧好自己身體~~醫師醫師~~叻極都係醫妳個身,妳個病由心而起,妳叫佢點幫妳吖~~
原文章由 高比 於 08-8-25 14:29 發表 係電腦展唔係相機展, 上年我去唔多覺有相機賣喎!
原文章由 babycanny 於 08-8-25 14:05 發表 醫師, cy ma講得啱, 家家有本難唸的經, 兩公婆相處係要互相體諒, 互相了解, 你睇我好, 我睇你好, 有唔開心大家坐低平心靜氣商量一下, 男人10個有9個都係粗枝大葉, 你想佢轉工, 但係佢角度覺得搵多啲錢好啲, or做生 ...
積分: 51809
原文章由 Cammy3007 於 08-8-25 14:34 發表 我想買"手指"~昨日原來C6叫大伯去買了一隻比我~4G的$99仲有5隻DVD送(不過已經比姑仔打劫了), 因我那隻借了比醫師, 我答應醫師再買隻新的比他, 一直都冇時間 & 我又唔識那一款好D 我見KF賣2G都要$75 ...
原文章由 醜樣豬 於 08-8-25 14:47 發表 睇下你c6幾有你心
原文章由 高比 於 08-8-25 14:26 發表 Afternoon, 傻媽, EMILY, 如果包唔成班, 我都想同諾諾報, 你地會唔會報? 睇下有無咁有緣編埋同一班? 我心情有D低落, 我公公噚日下畫走左啦!
原文章由 朗仔媽 於 08-8-24 08:17 發表 豬仔,豬弟快啲叻叻好番啦,知唔知道! 唔知諾諾又好番哂未呢
原文章由 Cammy3007 於 08-8-25 14:49 發表 我都知, 但有時氣上心頭嘛
原文章由 高比 於 08-8-25 14:53 發表 諾諾ok啦, 不過黎緊星期日打水荳針, 有無人知打完會唔會發燒呀?
原文章由 Cammy3007 於 08-8-25 14:36 發表 等你約我囉 我話去銀線灣你們又話遠
原文章由 babycanny 於 08-8-25 14:17 發表 我啱架喎, 叫佢慳啲時間唔好再唔開心, 咁都有錯, 仲有減省個省字都係呢個省架喎, 乜我有錯咩?
原文章由 醜樣豬 於 08-8-25 14:55 發表 咁遲先打嘅????YY無發燒喎.....
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy