親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 2196


1761#
發表於 08-12-8 01:44 |只看該作者
hi all

我跟團12月尾去台灣,請問是否到台灣機場才換台幣


男爵府

積分: 9345


1762#
發表於 08-12-8 08:40 |只看該作者
sfll,

馥香...喺板橋市果邊嫁喎(台北縣板橋市),唔喺台北市嫁!!!
我同事有一次跟團就係住呢間喇,佢話房間大囉

至於來回機場,你不用搭去台北市,你可直接喺機場搭大有巴士(板橋<>桃園機場)
http://www.airbus.com.tw/airport_bus/pa.html


原文章由 sfll 於 08-12-8 00:20 發表
訂咗cxholiday馥都飯店4日3夜27号出發.
有冇人住過。由機場應該坐國光客運到台北車站轉捷運到府中站嗎?thanks!

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-12-8 08:48 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1763#
發表於 08-12-8 08:41 |只看該作者
charlielok,

你係咪係中環返工,又或者你會唔會預先去金鐘取台證...如果順路的話,你可以去中環百年換台幣....個rate唔錯嫁,又唔洗收手續費!

原文章由 charlielok 於 08-12-8 01:44 發表
hi all

我跟團12月尾去台灣,請問是否到台灣機場才換台幣
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


別墅

積分: 577


1764#
發表於 08-12-8 09:32 |只看該作者
1/路易士室內兒童樂園
2/兒童育樂中心
3/兒童交通博物館
4/故 事 屋

仲有冇營業呢~謝 ...

http://cecilia1fu.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1


伯爵府

積分: 15367

2018復活節勳章


1765#
發表於 08-12-8 09:32 |只看該作者
fi-fi,

我都係初九返呀...0甘 橋 ^ ^
我坐CX ...

呀仔話要去浸溫泉, 而家仲諗緊住埋定唔住埋
見妳話去春天浸, 即是匠邊處呀?
我可能住Shangra-lia, 妳有冇住過, 唔知好唔好呢 ?

原文章由 fi-fi 於 08-12-5 22:48 發表
KLLP,

咦....我都係喎,我都係初五飛,我就搭KA 8:15am果班機...好早呀!!!回程就初九,我wait唔到晏機,要坐下午2點幾機回港,返到香港4點幾...比個囝休息一天就返學,perfect!

我睇過KA...1月30日出發,機票好似是HK1180 ...


水晶宮

積分: 51912


1766#
發表於 08-12-8 11:09 |只看該作者
各位媽咪,

我一家五口(四個大人,一個十歲男仔)黎緊12月18日至22日會去台灣,我第一次去台灣,暫時參考各位媽咪既回應同資料,我大概會想去:

恐龍餐廳
兒童育樂中心
士林夜市
饒河夜市
西門町
書店街...

查實我想去D地道D同鄉土味(即係有景)嗰類地方玩,想食地道野食(大排檔街邊小販我唔介意),,,實情有咩好地方好行程介紹?

同埋由台北去台南地方係咪好遠同埋無乜可能撘車去到?如果去到,應該點撘同埋台中台南嗰D有咩地方好去?

我應該係18號晏晝三點响HK飛,22號有咁夜得咁夜至飛番HK...(我哥話勁多位,幾點走都得)實情我呢幾日時間應該點玩好同去邊樹玩好?至緊要唔會悶緊個百厭仔,俾佢FING下癲下咁...同埋台北係咪好多好小型既兒童遊樂場?我哥話有D球瑒都會有充氣彈床俾小朋友玩,唔知有無年齡限制呢?mouth:


男爵府

積分: 9345


1767#
發表於 08-12-8 12:40 |只看該作者
cecilia1fu


1/路易士室內兒童樂園 >>CLOSED
2/兒童育樂中心
3/兒童交通博物館 >>CLOSED
4/故 事 屋 >>是那一間故事"屋",如果係YOYO就都CLOSED,如台北車站對面果間就有
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1768#
發表於 08-12-8 13:08 |只看該作者
KLLP,

嘻嘻...我坐KA,你CX喺第一航廈(舊翼)停嫁!!!

我個囝就唔多LIKE浸溫泉,佢話驚熱喎....正傻瓜!!!

香格里拉遠東....好就好,不過就....遠離捷運站!!!佢正正在六張犁站與科技大樓站中間,2邊都要行
如果你要住呢個grade,我會建議你住喜來登(善導寺站),或者平少少神旺/國聯等...還有很多,你再研究一下


原文章由 KLLP 於 08-12-8 09:32 發表
fi-fi,

我都係初九返呀...0甘 橋 ^ ^
我坐CX ...

呀仔話要去浸溫泉, 而家仲諗緊住埋定唔住埋
見妳話去春天浸, 即是匠邊處呀?
我可能住Shangra-lia, 妳有冇住過, 唔知好唔好呢 ?

...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 2196


1769#
發表於 08-12-8 14:31 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-12-8 08:41 發表
charlielok,

你係咪係中環返工,又或者你會唔會預先去金鐘取台證...如果順路的話,你可以去中環百年換台幣....個rate唔錯嫁,又唔洗收手續費!



Thanks fi-fi
我會去機場取台證,因這幾天我會去機場 ,如出發前有空我會去百年換,請問有冇百年地址 謝謝


伯爵府

積分: 15367

2018復活節勳章


1770#
發表於 08-12-8 14:43 |只看該作者
第一航廈(舊翼)同新翼有咩分別?
因我有的tickets 係用asiamiles 換回來的, 因此會係坐CX
原文章由 fi-fi 於 08-12-8 13:08 發表
KLLP,

嘻嘻...我坐KA,你CX喺第一航廈(舊翼)停嫁!!!

我個囝就唔多LIKE浸溫泉,佢話驚熱喎....正傻瓜!!!

香格里拉遠東....好就好,不過就....遠離捷運站!!!佢正正在六張犁站與科技大樓站中間,2邊都要行
如果你要住呢 ...


男爵府

積分: 9345


1771#
發表於 08-12-8 18:46 |只看該作者
charlielok,

百年: http://berlincompanyexchangelimited.blogspot.com/

原文章由 charlielok 於 08-12-8 14:31 發表



Thanks fi-fi
我會去機場取台證,因這幾天我會去機場 ,如出發前有空我會去百年換,請問有冇百年地址 謝謝
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1772#
發表於 08-12-8 18:49 |只看該作者
KLLP,

嘻...咪就係新同舊的分別囉,佢哋係相連的...所有機場巴士都是由2航廈開出,會經1航廈的...放心!!!

我同ABCD媽咪,都覺得....1航廈落咗機之後要長跑一輪先過到關囉....哈~

原文章由 KLLP 於 08-12-8 14:43 發表
第一航廈(舊翼)同新翼有咩分別?
因我有的tickets 係用asiamiles 換回來的, 因此會係坐CX
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 2196


1773#
發表於 08-12-8 19:53 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-12-8 18:46 發表
charlielok,

百年: http://berlincompanyexchangelimited.blogspot.com/



Thanks fi-fi


珍珠宮

積分: 39740

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


1774#
發表於 08-12-8 21:18 |只看該作者

回覆 #2 fi-fi 的文章

fi-fi:

請問知唔知國泰世華銀行係咪可以就咁入去換台幣? 要唔要收手續費? 我見佢個兌換率超高, 同百年比係4.384 : 4.15, 所以我打算去到台北市先換錢。

另外, 想問吓買捷運同公車都通用的那種卡(悠閒卡??)是否也是在捷運站才有得賣? 用完可退回按金? 香港電話是否台灣不適用? 如果想撥當地電話或想俾人搵到自己, 電話卡得唔得? 在香港買還是抵台後才買?


大宅

積分: 1557


1775#
發表於 08-12-8 22:25 |只看該作者
fi-fi, thank you!

另請問:

11:45到台灣機場, 坐什麼車去"西華"酒店好呢?
大有巴士-台北<>桃園機場(東線),是經西華的,票價nt140(大)/nt70(小),留意落車與下車點是不同的...每30分鐘一班,你諗諗坐巴士or租車(nt900)
http://www.airbus.com.tw/airport_bus/image/airport_e.jpg
我坐CX去, 係唔係都可以坐大有巴士呀!
因為個網址開唔到!
另外, 什麼是落車及下車點? 係唔係會有指示"西華"酒店?
租車的話是否(nt900)5個人坐都OK呀!

day 1(26)星期五 : check-in -(去邊到食飯好呢?)>淡水->美麗華->士林
我睇返西華飯店網頁,地圖上有很多食市,經過覺得ok就是了,再唔係...食少少,留返個肚入到淡水先掃街
明白.

day 2(27)星期六 : 早餐去邊到食好呢? ->中正紀念堂->九份->饒河夜市
我未住過果邊,所以我唔知早市有咩好食...mos都唔錯嫁,有別於hk,另好多時早上都見到好多小食小販賣早點嫁!!!
由九份去饒河街夜市, 坐什麼車好呢?
妳之前提議可以租車4小時, 由酒店出發是否會比較方便呢?

day 3(28)星期日 : 早餐去邊到食好呢? ->溫泉, 101, ->誠品
晚餐有無好提議? 火鍋OK嗎?

day 4(29)星期一 : 永康街鼎泰豐/冰館->西門町(買鴨舌, 鳳梨酥, 蛋糕...)
明白.

牛肉面邊間好? 度小月OK嗎?
本身我唔好"牛",而我老公係戒牛的,所以我無心水推介,我收集資料所得,永康街牛肉面是好的,保持到水準...另(東區)牛爸爸亦是正嘢,但價錢就....oh oh oh!!!
永康牛肉面好D.

另請問有否租車公司, 妳用過又好的呢? 我地5個人, 坐的士又唔得, 分兩部又驚危機(得一個男性). 有無好提議.
公車安全嗎? 是否好麻煩.
你意思是想包車市內遊...no喇,太貴了....如果你唔想搭的士,你準量安排d景點是捷運到的,或者只是駁一程短程公車!!!公車是安全的,車上有顯示板提示下一站的站名,而司機亦都會講一次(好搞鬼~),同埋d台灣人好nice嫁,佢哋會好樂意教你搭咩車同邊度落車,佢哋會熱心到幫你同司機講埋添....take it easy!
其實我都想安排D行程可以全部坐捷運, 出站後步行10-15分鐘的.
(但我唔知點行, 請教一教我!)
妳可唔可以同我重新安排過D行程呢?

租車方面,我自己就用過白宮/宅航通

今次cny我就會試....摩克動力
http://tw.myblog.yahoo.com/moccapower/



男爵府

積分: 9345


1776#
發表於 08-12-8 22:35 |只看該作者
wyl,
國泰世華...我未幫襯過,我淨係試過去"中國工商ICBC"&"台灣銀行"換過錢咋...呢2間都唔收手續費,但要出示passport....另外要留意唔係間間分行都收港幣的,我試過一次係台北車站行咗4-5間都搵唔到一間可以用港紙對台幣,最後由一間銀行職員熱心地畫map教我去ICBC唱錢咋!!!

另...我估你睇錯價....你應該睇"we buy",不過都係差少少啫

捷運悠遊咭可以在各大捷運站的客戶中心/或自助購票機購買....nt500/大人,內有nt100可退按金....用完之後就去返客戶中心退咭取餘款,但要扣nt20手續費(因未夠三個月)
公車都可以用悠遊咭...非常方便!!!

我通常到達桃園機場都會去"行動電話服務櫃檯"出一張"預付咭(sim card)",即時開通...咁樣打local電話or idd返香港都平好多!!!
接取電話是不用收費的!!!


原文章由 wyl 於 08-12-8 21:18 發表
fi-fi:

請問知唔知國泰世華銀行係咪可以就咁入去換台幣? 要唔要收手續費? 我見佢個兌換率超高, 同百年比係4.384 : 4.15, 所以我打算去到台北市先換錢。

另外, 想問吓買捷運同公車都通用的那種卡(悠閒卡??)是否也是 ...

[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-12-9 08:16 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1557


1777#
發表於 08-12-8 22:39 |只看該作者
各位, 免費溫泉地點如下:

(http://www.discuss.com.hk/viewth ... extra=#pid175057633)


珍珠宮

積分: 39740

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


1778#
發表於 08-12-9 09:41 |只看該作者
thanks, fi-fi. 因為我見佢有寫港幣現鈔, 所以我諗佢應該收港幣啩?! 乜原來要睇we buy, 嘻嘻! 好在你提我啫!
悠遊卡有冇小朋友的? 請問出張sim card要幾錢? 係咪用返香港個手機就得? 張sim card有冇話內置幾多分鐘、要幾耐用哂o架? 唔該!!

原文章由 fi-fi 於 08-12-8 22:35 發表
wyl,
國泰世華...我未幫襯過,我淨係試過去"中國工商ICBC"&"台灣銀行"換過錢咋...呢2間都唔收手續費,但要出示passport....另外要留意唔係間間分行都收港幣的,我試過一次係台北車站行咗4-5間都搵唔到一間可以用港紙對 ...


男爵府

積分: 9345


1779#
發表於 08-12-9 12:53 |只看該作者
wyl,

小朋友都有悠遊卡嫁

另外,sim card度,你睇下邊條link就會清楚明白哂嫁喇~
http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7008060600931

原文章由 wyl 於 08-12-9 09:41 發表
thanks, fi-fi. 因為我見佢有寫港幣現鈔, 所以我諗佢應該收港幣啩?! 乜原來要睇we buy, 嘻嘻! 好在你提我啫!
悠遊卡有冇小朋友的? 請問出張sim card要幾錢? 係咪用返香港個手機就得? 張sim card有冇話內置幾多分鐘 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


珍珠宮

積分: 39740

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


1780#
發表於 08-12-9 16:59 |只看該作者

回覆 #1 fi-fi 的文章

Thank you fi-fi. Btw, 啱啱search到個好有用網頁講港幣兌台幣,資料好齊全,值得一看!
http://www1.discuss.com.hk/archiver/?tid-8463499-page-1.html

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo