wyl,
國泰世華...我未幫襯過,我淨係試過去"中國工商ICBC"&"台灣銀行"換過錢咋...呢2間都唔收手續費,但要出示passport....另外要留意唔係間間分行都收港幣的,我試過一次係台北車站行咗4-5間都搵唔到一間可以用港紙對台幣,最後由一間銀行職員熱心地畫map教我去ICBC唱錢咋!!!
另...我估你睇錯價....你應該睇"we buy",不過都係差少少啫
捷運悠遊咭可以在各大捷運站的客戶中心/或自助購票機購買....nt500/大人,內有nt100可退按金....用完之後就去返客戶中心退咭取餘款,但要扣nt20手續費(因未夠三個月)
公車都可以用悠遊咭...非常方便!!!
我通常到達桃園機場都會去"行動電話服務櫃檯"出一張"預付咭(sim card)",即時開通...咁樣打local電話or idd返香港都平好多!!!
接取電話是不用收費的!!!
原文章由 wyl 於 08-12-8 21:18 發表 
fi-fi:
請問知唔知國泰世華銀行係咪可以就咁入去換台幣? 要唔要收手續費? 我見佢個兌換率超高, 同百年比係4.384 : 4.15, 所以我打算去到台北市先換錢。
另外, 想問吓買捷運同公車都通用的那種卡(悠閒卡??)是否也是 ...
[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-12-9 08:16 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png