網購天地

跳至

首頁

尾頁
   5


子爵府

積分: 10558

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1761#
發表於 08-12-29 22:49 |只看該作者
有無MAMI買過女童5至6歲夾棉睡袍 ? 剩係SEARCH到珊瑚絨睡袍. 搵到一間在上海有夾棉賣, 但係 FOR 男童, 灰色縛帶的, 女孩子不太喜歡, 同埋想要扣鈕款的. THANKS.


子爵府

積分: 10558

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1762#
發表於 08-12-29 22:56 |只看該作者
你直情於辦公時間上順豐個HOTLINE, 有人直接同你聯繫, 你寫下訊息, 客服即幫你查到幾時派件.

我試過好多次網上查單, 明明話下午派, 結果係放飛機, 所以試過兩次就唔會刻意等佢. 因之前已問清楚客服幾時派. 我繼續逛街街.

原文章由 蜜蜜斟 於 08-12-29 21:32 發表
你地有無試過用順丰,明明無收過電話,但又話因為聯絡唔到收件人,所以件貨不能送達~~
激屎人啦,明明係屋企等左成日電話都無響過


子爵府

積分: 10558

叻叻勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1763#
發表於 08-12-29 23:12 |只看該作者
順豐多網點, 啲賣家打個電話就有派遞員上門收件, 幾方便呀, 個次我有件玩具因太樣衰所以要退, 叫順豐即到, 派遞員連張FORM都幫我填埋, 我連個包裝袋都欠奉, 順豐又幫我包咗兩層紙再加黑膠袋. 全程我剩係企係派遞員架車附近, 睇住派遞員起勢咁做...哈

呢排順豐好忙呀, 成日黎我屋企個派遞員話得佢一個人, 唔送貨上我家, 驚比人鎖車, 又驚啲貨唔見, 叫我幫幫手落去攞, 算啦, 不過次次都係朝早, 人地剛起身未洗臉未刷牙...嚇C人嘛!

頭先在山東濟南買咗竹纖維浴巾, 500G一條 X 4, 諗住叫賣家用吓速爾, 宅急送...點知佢話無聽過, 就連順豐都唔肯用, 佢話一係用申通, 一係用中通, 2KG 收 40元. 係最平最抵, 又算啦...咁又平過順豐, 但係其他快遞就查唔到, OK付款哪~

原文章由 lukemom 於 08-12-29 16:59 發表
但發覺好多賣都唔肯用其他快遞, 成鬼日問佢都係都要用順風! 激死!


大宅

積分: 4117

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1764#
發表於 08-12-29 23:43 |只看該作者
唔該哂!!!


原文章由 Kanix 於 08-12-28 12:09 發表
一定要搵用得$20 那些店舖, 你看看這裡有沒有啱:
http://list.taobao.com/browse/50008165/n-8--------------g,ge5dcmbrhmzdumjqgm5tgorsga-g,ge5dcmbr-------0---------------------------------------40-grid-coef ...


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


1765#
發表於 08-12-30 00:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4117

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1766#
發表於 08-12-30 00:12 |只看該作者
店主今日發貨估計聽日到, 等我收貨後才分享吧!!!!


原文章由 cherry66hk 於 08-12-29 19:25 發表



可分享這個賣家嗎


禁止訪問

積分: 4834


1767#
發表於 08-12-30 00:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


1768#
發表於 08-12-30 00:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


1769#
發表於 08-12-30 00:44 |只看該作者
請問速爾送貨(住宅)ok嗎? 我剛剛買左件野,係用速爾送.



原文章由 MANFUN2010 於 08-12-29 23:12 發表
順豐多網點, 啲賣家打個電話就有派遞員上門收件, 幾方便呀, 個次我有件玩具因太樣衰所以要退, 叫順豐即到, 派遞員連張FORM都幫我填埋, 我連個包裝袋都欠奉, 順豐又幫我包咗兩層紙再加黑膠袋. 全程我剩係企係派遞員架 ...


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


1770#
發表於 08-12-30 01:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


1771#
發表於 08-12-30 01:20 |只看該作者
thanks~ 會送上門嗎? 因要照顧小朋友,唔方便落樓下.
店主話明天寄,後日唔知收到未 ,因為星期五又要返工.無人係屋企,晚上6:00後重派唔派件? 唔好意思,好多問題


原文章由 happy168 於 08-12-30 01:16 發表
放心是會送住宅的


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1772#
發表於 08-12-30 07:27 |只看該作者
有冇店鋪推介呀?

原文章由 happy168 於 08-12-30 00:05 發表
我今日買四件套床上用品, 賣家在江蘇亦祇肯用順豐, 重2.5kg 收48人民幣
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


1773#
發表於 08-12-30 09:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12333

好媽媽勳章


1774#
發表於 08-12-30 09:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4248


1775#
發表於 08-12-30 09:56 |只看該作者
原文章由 <i>MANFUN2010</i> 於 08-12-29 23:12 發表
順豐多網點, 啲賣家打個電話就有派遞員上門收件, 幾方便呀, 個次我有件玩具因太樣衰所以要退, 叫順豐即到, 派遞員連張FORM都幫我填埋, 我連個包裝袋都欠奉, 順豐又幫我包咗兩層紙再加黑膠袋. 全程我剩係企係派遞員架 ...


中通我用過, ok 的, 佢其間會轉宅急 (can see two invoice on the package)


大宅

積分: 4628


1776#
發表於 08-12-30 10:20 |只看該作者
速爾送比我通常是早上10:00-12:00, 我係油塘住宅
送上門的, 送前會有電話通知你的.
原文章由 wingyee_ma 於 08-12-30 01:20 發表
thanks~ 會送上門嗎? 因要照顧小朋友,唔方便落樓下.
店主話明天寄,後日唔知收到未 ,因為星期五又要返工.無人係屋企,晚上6:00後重派唔派件? 唔好意思,好多問題


...


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1777#
發表於 08-12-30 11:24 |只看該作者
咁收到貨記得上返黎COMMENT下

原文章由 happy168 於 08-12-30 09:41 發表
http://store.taobao.com/shop/xshop/wui_page-cat-35486562.htm

未收貨, 未知好唔好
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


男爵府

積分: 9765


1778#
發表於 08-12-30 12:57 |只看該作者
藕請問各位用速爾送貨住宅 (近彩虹村嗰邊)會否需召加額外
謝謝


大宅

積分: 4705


1779#
發表於 08-12-30 13:10 |只看該作者
我想問有無人買過 combi BB 車,有無好介紹?唔該哂!


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1780#
發表於 08-12-30 13:24 |只看該作者
之前有mami post過架, 個seller係深圳有個office做門市, 佢直接上去睇款, 比cash買既, 可惜無左條link

原文章由 Ali_03 於 08-12-30 13:10 發表
我想問有無人買過 combi BB 車,有無好介紹?唔該哂!
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo