懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5524


1761#
發表於 08-11-12 09:46 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 18:59 發表
我而家訓覺都著運動褲...之前係uiqulo買左套加大碼既...好鬆身...我諗可以捱得過le個凍天掛~~~

我都要買睡衣...上次想睇比c6 話check真無先買, e +個肚大得快, 平時d T 恤&衭唔得啦.


男爵府

積分: 5524


1762#
發表於 08-11-12 09:50 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 19:49 發表
我諗我生完都仲岩著...haha~~~

係le想問下...而家天氣好乾燥...可唔可以飲蜜糖le???
敷mask又唔知得唔得le????

今日流左兩次鼻血呀....真係好dry呀~~~


...


要唔要濕氣機或比杯水響房呀??
我有飲過幾次蜜糖水.
我就個唇好乾, 但唔記得帶唇羔返大陸.


別墅

積分: 535


1763#
發表於 08-11-12 10:06 |只看該作者
因為好多媽媽都話咁快照唔到, 所以個個都叫我等下先.

原文章由 Yankii 於 08-11-11 17:30 發表
太好了,大家差唔多預產期..
1st 胎...你點解仲唔去照呀?我好心急等7/11照都等咗好耐...


男爵府

積分: 5524


1764#
發表於 08-11-12 10:13 |只看該作者
原文章由 stepyau 於 08-11-12 00:06 發表
我這幾天開始有“火燒心”- 胃酸上喉嚨的感覺,有dd唔舒服。星期一會去東區first check,希望bb “快高長大”- 由上星期二check完之後,都沒有再check,常常有d擔心的感覺,好似唔多真實。

雖然知道心情對懷孕mama好緊要,但現 ...


貓同人一樣, 會有生老病死. 非人能控制.要平常心面對.

有你家姐幫手, 應該安心d. . 可以用電腦vcam同佢見面傾計.

有B係好易有胃酸倒流&嘔, 我都係食完野過一陣就咁.
食少少梳打餅,飽之類會好d.我晚上咁會 飲少少野, 沖稀d胃酸laaw.


民房

積分: 2


1765#
發表於 08-11-12 10:43 |只看該作者
不能與各位齊齊做6月媽媽了,小B已經走了,難過得很!

祝福各位媽咪及小B安康~~

[ 本文章最後由 hotaitai 於 08-11-12 10:44 編輯 ]


男爵府

積分: 5061


1766#
發表於 08-11-12 11:16 |只看該作者
恭喜你呀! 蜜糖始終太甜, 少飲為妙啦, 返而覺得你食多d生果同煲多d湯水飲啦, 煲下蘋果呀, 節瓜呀, 花膠呀, 紅蘿蔔粟米栗子等......

原文章由 yiuyiu730 於 08-11-12 09:26 發表
菜菜子媽媽,

呢幾日都係勁dry, d皮膚dry 都爆,樣衰到不得了,尋晚終於忍唔住做左個保濕mask , 但又唔敢敷太耐, 10mins 就洗臉, 好似好d, 不過都係好dry lor, 我都想飲蜜糖ar, 我唸應該飲得瓜,仲有想食糖水潤下,可以 ...


大宅

積分: 3137

畀面勳章


1767#
發表於 08-11-12 11:44 |只看該作者
不要傷心,好好保重,休養好身體,再捲土重來.
原文章由 hotaitai 於 08-11-12 10:43 發表
不能與各位齊齊做6月媽媽了,小B已經走了,難過得很!

祝福各位媽咪及小B安康~~


大宅

積分: 1575


1768#
發表於 08-11-12 11:55 |只看該作者
原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 19:49 發表
我諗我生完都仲岩著...haha~~~

係le想問下...而家天氣好乾燥...可唔可以飲蜜糖le???
敷mask又唔知得唔得le????

今日流左兩次鼻血呀....真係好dry呀~~~


...


之前都有飲檸蜜, 柚子蜜, 我諗冇問題啩。我個鼻都有血, 不過冇流出嚟。



大宅

積分: 1575


1769#
發表於 08-11-12 11:56 |只看該作者
原文章由 hotaitai 於 08-11-12 10:43 發表
不能與各位齊齊做6月媽媽了,小B已經走了,難過得很!

祝福各位媽咪及小B安康~~


養好身子再嚟過, 加油 !



男爵府

積分: 6052


1770#
發表於 08-11-12 12:44 |只看該作者
麥兜MaMa,

我本身已經成日反胃, D蟹湯好星架, 聞到都想嘔!

[ 本文章最後由 060905 於 08-11-12 12:45 編輯 ]


男爵府

積分: 6052


1771#
發表於 08-11-12 12:48 |只看該作者
好明顯盈盈就係我陀佢個時飲得蟹多, 佢勁多手多腳, 同埋佢細個個時皮膚麻麻地!

原文章由 菜菜子媽媽 於 08-11-11 17:59 發表
我又有聽過d人話...普通既蟹係可以食既...只係唔好食大閘蟹...因為大閘蟹先係寒涼wow!!!
不過有理冇理....咩蟹都唔得就穩陣d!!!
我個同事同我講...佢亞so就係陀個時冇介蟹...結果生個b出黎超跩wow...多手又多腳...ke ...


男爵府

積分: 6052


1772#
發表於 08-11-12 12:54 |只看該作者
我而家係屋企著運動衫褲訓覺, 可能我本身怕熱啦, 未覺得凍住!

陀BB唔係特別怕熱架咩?? 我老公先笑我今年可以如願以償陀住個暖爐過冬天!上次陀盈盈個時係熱天, 簡直救命!

原文章由 Maria 於 08-11-11 18:52 發表
係呢, 你哋瞓覺著咩衫, 要唔要特別買大肚睡衣呢? 如果穿普通睡裙, 我驚冬天條腿會凍, 上胎我要穿及膝長襪嚟保瞹, 但始終冇著長褲咁好。依家d睡褲都有d緊lu。仲有, 唔知有冇孕婦底衫賣ga le ? 可能年紀大咗愈嚟愈怕凍 ...


男爵府

積分: 6052


1773#
發表於 08-11-12 12:57 |只看該作者
我老公都係好瘦架!無得執黎著!>_<

原文章由 Maria 於 08-11-11 19:41 發表


咦, 生完可唔可以比老公著? 都好喎, 買番兩套啱兩公婆著, 唔洗哂。


男爵府

積分: 6052


1774#
發表於 08-11-12 12:59 |只看該作者
不要難過, 養好身子, 再黎過!

原文章由 hotaitai 於 08-11-12 10:43 發表
不能與各位齊齊做6月媽媽了,小B已經走了,難過得很!

祝福各位媽咪及小B安康~~


大宅

積分: 1130


1775#
發表於 08-11-12 13:00 |只看該作者
好好保重,唔好放棄...加油啦!

原文章由 hotaitai 於 08-11-12 10:43 發表
不能與各位齊齊做6月媽媽了,小B已經走了,難過得很!

祝福各位媽咪及小B安康~~


大宅

積分: 1136


1776#
發表於 08-11-12 13:09 |只看該作者
hotaitai, 希望你快o的平復難過心情, 你要咁諗... 今次bb黎唔到可能對大家o黎講唔係壞事... 反而你要睇開呀.. 你仲要準備下次 bb o既來臨... 所以... be strong!

我而家都係等緊.. 到底bb係黎定唔黎.. 所以.. 努力呀..

原文章由 hotaitai 於 08-11-12 10:43 發表
不能與各位齊齊做6月媽媽了,小B已經走了,難過得很!

祝福各位媽咪及小B安康~~


大宅

積分: 2821


1777#
發表於 08-11-12 13:23 |只看該作者
返左幾日工好攰呀,唔知係咪因為之前訓得太多....
昨日仲攰到食唔到dinner,9點就訓,不過12點比c6吵醒之後我就開始失眠啦......


大宅

積分: 2821


1778#
發表於 08-11-12 13:24 |只看該作者
不要傷心,好好保重,休養好身體,再努力過!

原文章由 hotaitai 於 08-11-12 10:43 發表
不能與各位齊齊做6月媽媽了,小B已經走了,難過得很!

祝福各位媽咪及小B安康~~


大宅

積分: 2821


1779#
發表於 08-11-12 13:25 |只看該作者
我而家已經覺得凍啦..遲下再凍d我都唔知點好..
原文章由 060905 於 08-11-12 12:54 發表
我而家係屋企著運動衫褲訓覺, 可能我本身怕熱啦, 未覺得凍住!

陀BB唔係特別怕熱架咩?? 我老公先笑我今年可以如願以償陀住個暖爐過冬天!上次陀盈盈個時係熱天, 簡直救命!

...


大宅

積分: 3137

畀面勳章


1780#
發表於 08-11-12 13:34 |只看該作者
我都覺得好凍,仲以為自己只是自己感冒未好,所以覺得好凍,今日仲著咗樽領大冷衫,加一件燈心"茸".
原文章由 雯雯媽媽 於 08-11-12 13:25 發表
我而家已經覺得凍啦..遲下再凍d我都唔知點好..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo