在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 33575


1761#
發表於 08-12-11 12:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2387


1762#
發表於 08-12-11 13:00 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-11 12:54 發表
希望la, 希望運輸處唔洗排咁耐就好喇


我都好想出街行下. 系公司無嘢做好悶.


禁止訪問

積分: 33575


1763#
發表於 08-12-11 14:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 491


1764#
發表於 08-12-11 15:02 |只看該作者
我而家日日返工上網上到我手軟,日日都無野做,又唔可以周圍行,


伯爵府

積分: 17810


1765#
發表於 08-12-11 15:25 |只看該作者
昨天去左反斗城..冇天使裝....
好想買條sir滑梯呀,幾夠水...


大宅

積分: 1972


1766#
發表於 08-12-11 16:11 |只看該作者
但係想同你地吹水ma

原文章由 貓姐 於 08-12-11 10:00 發表
唔好唔開心喇, 有野做份工安全d傢


禁止訪問

積分: 33575


1767#
發表於 08-12-12 09:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2387


1768#
發表於 08-12-12 09:36 |只看該作者
早晨. 今早有嘢趕住做. 陣間做完先來傾.


大宅

積分: 1972


1769#
發表於 08-12-12 09:50 |只看該作者
早丫...每日放工既目標都係去揾deer衫...但係日日都甘忙 唯有星期六去啦....


大宅

積分: 1972


1770#
發表於 08-12-12 09:53 |只看該作者
mcdonald d通粉好難食...下次都係食番pancake


禁止訪問

積分: 33575


1771#
發表於 08-12-12 09:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1972


1772#
發表於 08-12-12 10:00 |只看該作者
d汁唔好味...冇茶餐廳果d甘夠味...淡mu mu甘...
我個仔中意食薯條同雪糕....d細佬仔真係好中意m記

原文章由 貓姐 於 08-12-12 09:57 發表
m記d通粉, 貓仔好like傢, 哈, 佢一個人可以食晒個通粉同薯餅


大宅

積分: 1972


1773#
發表於 08-12-12 10:05 |只看該作者
仲有,d汁不受控...因為條通粉係curl,d汁hide左係裡面,頭先一咬彈到我成個咀唇都係汁...好在無人睇到....

我食完呢個餐飽死啦...好多野食丫...


禁止訪問

積分: 33575


1774#
發表於 08-12-12 10:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 732


1775#
發表於 08-12-12 11:20 |只看該作者
甘睇來你個仔好乖。




原文章由 貓姐 於 08-12-12 10:13 發表
哈, 貓仔係一位奇怪既小朋友
佢唔食薯條/薯片, 唔食朱古力, 唔飲汽水, 雪糕只食雲尼拿, 仲要係食幾啖就唔要果隻, 買一包糖, 就咁放係枱, 佢可以食幾星期都未食晒既 ...


禁止訪問

積分: 33575


1776#
發表於 08-12-12 12:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17810


1777#
發表於 08-12-12 14:05 |只看該作者
原文章由 ookiinome 於 08-12-12 10:05 發表
仲有,d汁不受控...因為條通粉係curl,d汁hide左係裡面,頭先一咬彈到我成個咀唇都係汁...好在無人睇到....

我食完呢個餐飽死啦...好多野食丫...


真係食家 !!


伯爵府

積分: 17810


1778#
發表於 08-12-12 14:06 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-12 10:13 發表
哈, 貓仔係一位奇怪既小朋友
佢唔食薯條/薯片, 唔食朱古力, 唔飲汽水, 雪糕只食雲尼拿, 仲要係食幾啖就唔要果隻, 買一包糖, 就咁放係枱, 佢可以食幾星期都未食晒既 ...


全部零食都吾 like, 佢健康過你喎


伯爵府

積分: 17810


1779#
發表於 08-12-12 14:09 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-12-12 12:01 發表
no, 係好老餅!!!
一心諗住有小朋友, 食親薯片飲親汽水都要分一份比小朋友喇.
點知...... 薯片一開, 全包都係我食晒, 叫貓仔同貓爸要唔要, 兩個都say no, 買一盒雪糕, 食到我嘔都食唔晒
...


我反而有少少似貓仔,我吾飲汽水,食薯片,食糖,雪糕...我吾會去買或者開黎食...

但當見到開左,我就會食少少....少既意思係飲一啖汽水,幾片零食咁


禁止訪問

積分: 33575


1780#
發表於 08-12-12 14:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo