懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3350


1761#
發表於 08-12-11 12:36 |只看該作者
I also have 9 weeks, the date around 15/7/2009........


大宅

積分: 1913


1762#
發表於 08-12-11 12:39 |只看該作者
原文章由 Cath8888 於 08-12-11 12:36 發表
I also have 9 weeks, the date around 15/7/2009........



welcome too


複式洋房

積分: 272


1763#
發表於 08-12-11 12:43 |只看該作者
吓, 我淨係搽個肚咋, 乜連胸都要搽架咩? 咁咪買多多都唔夠?

原文章由 makfr 於 08-12-11 11:18 發表
我上一胎用mother care, 覺得一般............現在只用Olive oil 搽肚、大肶內側、breast....總之有机出橙皮紋的area (藥房買 HK$8.00 / 100ml), 覺得natural d, 而且沖完涼濕身搽,好快吸收.
...


大宅

積分: 1913


1764#
發表於 08-12-11 12:48 |只看該作者
原文章由 ckstep 於 08-12-11 12:43 發表
吓, 我淨係搽個肚咋, 乜連胸都要搽架咩? 咁咪買多多都唔夠?



我搽肚, 腰, 胸, 大脾, patpat架. 其實都唔係太貴, 好過將來有紋嘛.


別墅

積分: 511


1765#
發表於 08-12-11 12:57 |只看該作者
原文章由 Jcat 於 08-12-11 12:48 PM 發表
我搽肚, 腰, 胸, 大脾, patpat架. 其實都唔係太貴, 好過將來有紋嘛.


Hi All Mum Mum,

我就早兩日買咗"Biotherm"來防紋.......
早D用......唔想有紋 lei......

我下星期一就再meet Dr. la.......
上次只見到心跳, 今次希望見到手腳郁郁la.....


別墅

積分: 809


1766#
發表於 08-12-11 13:15 |只看該作者
我下星期都 meet 2nd time,應該可能會見到手/腳.. 因為到時有 12 wks 啦,真係好想快 d到。

我都試過發完 d 驚驚地既 dream,起身時個心會 jump 得好快,然後同自己講.. just dream,唔洗驚,好快 calm down 返,因為怕緊張影響到 bb。

我仲未開始用妊娠膏.. touchwood,仲未有紅 / 痕 / 紋,想睇完下次醫生先用。


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1767#
發表於 08-12-11 13:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5544


1768#
發表於 08-12-11 14:15 |只看該作者
你好呀,我都係7月15號呀!

原文章由 Cath8888 於 08-12-11 12:36 發表
I also have 9 weeks, the date around 15/7/2009........


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1769#
發表於 08-12-11 14:26 |只看該作者
原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-11 00:12 發表
小米媽
係呀..我又d 毛孔勁粗.. d 人話生仔係咁 wor. 我有3 個fd之前陀仔時又係勁差.. 但我另一個fd佢陀仔時個樣好靚. 我開頭仲以為佢生女, 但最終都係仔來wor..其他生女的fd. 都係大肚時皮膚好好


...


咁你其實想生女多d定仔多d呀??? 我現在真係樣衰到自己都嚇親呀...人地想做靚媽咪架嘛
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b3.lilypie.com/6J63p8/.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0"/></a>


別墅

積分: 511


1770#
發表於 08-12-11 14:51 |只看該作者
我係第1胎, 所以其實仔女都冇所謂.....
不過我老公話直覺係Baby Boy wor.....
我其實覺得Baby Girl 會乖D ga.....

原文章由 小米媽 於 08-12-11 02:26 PM 發表


咁你其實想生女多d定仔多d呀??? 我現在真係樣衰到自己都嚇親呀...人地想做靚媽咪架嘛


大宅

積分: 1011


1771#
發表於 08-12-11 15:17 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-11 14:26 發表


咁你其實想生女多d定仔多d呀??? 我現在真係樣衰到自己都嚇親呀...人地想做靚媽咪架嘛


我都樣衰到爆,勁爆瘡

我都冇所謂,第一胎最緊要健康


大宅

積分: 3344


1772#
發表於 08-12-11 15:37 |只看該作者
我覺得自己會生個仔lor,
原文章由 小米媽 於 08-12-11 14:26 發表


咁你其實想生女多d定仔多d呀??? 我現在真係樣衰到自己都嚇親呀...人地想做靚媽咪架嘛


大宅

積分: 1011


1773#
發表於 08-12-11 15:49 |只看該作者
原文章由 tsingmao 於 08-12-11 15:37 發表
我覺得自己會生個仔lor,


點解會覺得係仔?
爆瘡or feel到?


等待驗證會員

積分: 240


1774#
發表於 08-12-11 15:58 |只看該作者
原文章由 小米媽 於 08-12-11 14:26 發表


咁你其實想生女多d定仔多d呀??? 我現在真係樣衰到自己都嚇親呀...人地想做靚媽咪架嘛


我想生女,到埋我CHECK個清宮圖,我都係生女.不過人地話睇個肚係圓定尖真係好準架.我而加已經似個水桶LU.女硬啦


大宅

積分: 1060


1775#
發表於 08-12-11 16:01 |只看該作者
Hello,

我又係7月生呀,預產期係7月17,指教下啦!

autest_baby


大宅

積分: 3350


1776#
發表於 08-12-11 16:08 |只看該作者
我老公鍾意仔多D,我就無所謂.最緊要健康!
我見你地咁快就搽肚紋膏,我得9 weeks,係吾係依家都要搽?咁那一隻比較好?那裡買?


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1777#
發表於 08-12-11 16:19 |只看該作者
你可能對嗰隻膏敏感wor....咁你用咗Olive oil 仲有冇出d 紅色粒粒, 如果冇,suggest你keep 住用. 其實肚紋膏主要令我地d皮膚/肌肉充滿彈性,因而於彭脹時皮膚/肌肉不會撕列導致妊娠紋。以我所知,有d人搽了也有紋,反而冇搽都冇紋!
原文章由 jomiwan 於 08-12-11 11:57 發表
Makfr: 原來自己的心情都好影響個肚, 現在咩事都驚一餐, 好煩呀!

我都有用Palmer's肚紋膏同埋Tummy Butter, 但唔知係咪敏感, 用左幾日個肚同大脾出左O的紅色粒粒, 仲係勁痕同鞋"sharp sharp"個隻。昨晚買左支Olive ...
    


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1778#
發表於 08-12-11 16:24 |只看該作者
遲d個胸都會大(谷奶),會有机會有橙皮紋gar!
原文章由 ckstep 於 08-12-11 12:43 發表
吓, 我淨係搽個肚咋, 乜連胸都要搽架咩? 咁咪買多多都唔夠?
    


男爵府

積分: 5839


1779#
發表於 08-12-11 16:45 |只看該作者
我由今朝開始, 個小腹就斷斷續續咁抽住痛, 連行路去toilet都要就住嚟行, 好驚呀, 有冇bk mama試過咁呀? pls help


大宅

積分: 1011


1780#
發表於 08-12-11 17:00 |只看該作者
原文章由 ericawong213816 於 08-12-11 16:45 發表
我由今朝開始, 個小腹就斷斷續續咁抽住痛, 連行路去toilet都要就住嚟行, 好驚呀, 有冇bk mama試過咁呀? pls help


好痛定少少呀?
小腹嘅左右边定中間?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo