原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-11 00:12 發表 
小米媽
係呀..我又d 毛孔勁粗.. d 人話生仔係咁 wor. 我有3 個fd之前陀仔時又係勁差.. 但我另一個fd佢陀仔時個樣好靚. 我開頭仲以為佢生女, 但最終都係仔來wor..其他生女的fd. 都係大肚時皮膚好好
...
咁你其實想生女多d定仔多d呀??? 我現在真係樣衰到自己都嚇親呀...人地想做靚媽咪架嘛
<a href="http://lilypie.com"><img src="http://b3.lilypie.com/6J63p8/.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0"/></a>