跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14040


1761#
發表於 04-10-7 17:58 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

all,
妹妹1歲la~


大宅

積分: 1548


1762#
發表於 04-10-7 17:59 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小BMom 寫道:
高人,
5該妳拍低佢再link上黎比我地睇~


和議
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1763#
發表於 04-10-7 18:02 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

miu > 去程機場至酒店有吽吽地, 又話自己5搭taxi, taxi會嘔, 小巴5嘔, but最終都冇嘔.

我地幾日都冇乜搭taxi, 5計機場2轉, 都係2-3次咁大把, 重係10min以內.


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1764#
發表於 04-10-7 18:02 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

小BMom >>

如果間琴行樓上樓下就直頭唔洗買添!
而家佢一係用電子琴練,一行去琴行練。
一星期都去琴行練2次,攪到d時間唔夠
洗。

我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


大宅

積分: 1548


1765#
發表於 04-10-7 18:08 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

m&amom:我姨甥都落琴行練,不過佢就好近,如果第時再升級都要買,日日練


走lu
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


伯爵府

積分: 16977


1766#
發表於 04-10-7 20:17 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

而家pit lu~


男爵府

積分: 5370


1767#
發表於 04-10-7 22:39 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

好多野想講tim.

M&AMom: 係喎, 我自從用左寬頻後都無裝番手寫板, 有日Daddy download MP3想用先發覺無左, 我仲叫佢學速成. 講開你既9週年紀念日, 原來剛剛個星期一係我同daddy相識15年, 我同Daddy講, 佢仲寸我:"係啦, 你都不知side左我幾多時間同精神!" 比佢激死.

濤兒: 真係唔經唔覺你可能下個月生得, 而Michelle又生左,時間真係過得好快, 你好快d執定走佬袋喇.

Michelle: 你有無陪月service既資料呀, 我朋友想睇下, 你地有無相熟唧?

晴晴今天嘗試係學校午睡, 老師話佢都OK, 因為之前逢親晴晴食完lunch婆婆就黎接佢, 但今天晴晴見食左飯婆婆都未黎, 佢就問老師.

晴晴: 婆婆幾時黎呀?
老師: 婆婆就快黎喇, 可能搭緊巴士呢, 你不如坐係到等一陣啦 (其時晴晴眼見嬸嬸已經預備好床舖).
晴晴: 婆婆仲未黎?
老師: 係不如休息下先婆婆就黎架喇.
跟住晴晴就敵不過睡魔既急cal就zzz, 到婆婆接佢都未醒, 後因為有個同學仔喊晴晴先嘈醒左, 都訓左差不多一個鐘, 但我都好開心喇, 起碼晴晴有進步, 今天老師send e-mail教學日誌仲讚晴晴tim. 不過唯一就係晴晴朝早一返到校同婆婆Bye Bye時都仲會喊.l
:-D


男爵府

積分: 5370


1768#
發表於 04-10-7 23:22 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

你地有無儲7-11 Hello Kitty磁貼呀 (買野夠$20, 就會有一個), 我而家儲到大半喇 (total 31個), 如果你地有可否留給我呀? Many Many Thanks.
:-D


伯爵府

積分: 18812

醒目開學勳章


1769#
發表於 04-10-8 04:17 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

deleted


大宅

積分: 1548


1770#
發表於 04-10-8 09:54 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

早呀!

高人:返來囉~返來囉~e樹係香港bou~唔想返,不如去宜家裝修吓你5星級的家呀.
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


大宅

積分: 1548


1771#
發表於 04-10-8 10:04 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Toky:我冇儲,不過我俾晒我d姨甥女大人,小人要等佢地儲齊先再攞俾你,佢地都有好多一樣(我老公成日都去買煙 )你記得記欠邊d年份?

今個星期日我會去紅磡飲,早d去黃埔冒險樂園玩你會唔會同晴晴去呀?

all:其他會唔會呀?
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


子爵府

積分: 14786


1772#
發表於 04-10-8 10:05 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Morning :mrgreen:

得意媽: Cissy好正

Toky: 晴晴第一次就可以係學校zzz, 好大進步喎. Jaykan自從今個星期開始反而退步咗, 成日唔肯返學, 又成日問我地係咪放假 ?-(

Miu: 唔記得答你, 我會報定k1, 但會唔會繼續讀依間都係未知之素.

Annie: 隻Toy Story II你留俾允瑩睇啦, 唔駛還俾我喇 :mrgreen:


子爵府

積分: 13774


1773#
發表於 04-10-8 10:09 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

morning~~

toky: 晴晴真係進步左好多播:-Pzzz到1粒鐘,已經好好喇

小BMOM: 尋晚你都好夜走喎


伯爵府

積分: 16977


1774#
發表於 04-10-8 10:10 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

morning~

高人,
cissy講得好有神韻wow~ :mrgreen:


男爵府

積分: 5370


1775#
發表於 04-10-8 10:18 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Zoe: 等我今晚Mark低無既年份再睇下你有無duplicate, 有就幫我留啦. Thanks.

芸迪/Miu: 我都心大心細唔知再報唔報出面K1, 但好多朋友就叫我唔好報, 因為都已經入左間好既, 再者現時我都幾滿意學校同老師.

芸迪: 晴晴反而成日問婆婆返得學未呀/起身而家係米去返學? 又或者問我今日係未唔使番學 (因為放假), 但佢自己都同婆婆講:"我今日唔喊 or 我今日會喊少d啦 (返到去米又係喊).
有晚我玩佢,
我: 不如等媽咪返學先.
晴晴:唔好返, 晴晴返!
媽咪: 我要返!
晴晴: 你返工! :mrgreen:
:-D


子爵府

積分: 13774


1776#
發表於 04-10-8 10:21 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

toky: 我有時都玩妹豬,話番學咁多野玩,媽咪都好想番去玩下wor~妹豬一定話5得,你去番工,你大個喇...


子爵府

積分: 14040


1777#
發表於 04-10-8 10:27 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

Good morning~

why I can't see Cissy's new photo
妹妹1歲la~


大宅

積分: 1548


1778#
發表於 04-10-8 10:28 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

e排軒軒玩變番"細個",之前自己玩,自己開電視DVD機(一手一腳),自己去厠所,沖涼(我幫手),e幾日就成日話自己"細個麻,唔識麻""我係細個dd"乜都要我做,激c
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


大宅

積分: 1548


1779#
發表於 04-10-8 10:31 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

得意媽 寫道:
sa wa de car



契媽:原來係 sa wa de car樹

高人:其他相有得睇未
歲軒軒係隻 軒軒的網頁


子爵府

積分: 14040


1780#
發表於 04-10-8 10:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 7

zoe,
oh~ thanks. but I can't see in the office ah~ :-(
妹妹1歲la~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo