自由講場

跳至

首頁

尾頁
   188


水晶宮

積分: 62109

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1761#
發表於 24-10-21 22:11 |只看該作者
irislui311 發表於 24-10-21 22:04
我今日收貨,包裝得好好支滴露

你連呢支都有買?我買呢兩支,上兩日收我$36 兩支,而家要$56一支,順豐都唔比運啦…
attach1/tmp/phpACV3qj


大宅

積分: 2299


1762#
發表於 24-10-21 22:14 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-21 22:08
我真係以為佢全拒,我已經俾佢彈咗兩個訂單

你不斷試,終於有啦,好野
iris


伯爵府

積分: 18399


1763#
發表於 24-10-21 22:15 |只看該作者
我唔係好明,見有啲話等拼單,有啲話直接購買,但我見個價係一樣既,咁有咩分別?


大宅

積分: 2299


1764#
發表於 24-10-21 22:16 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-21 22:11
你連呢支都有買?我買呢兩支,上兩日收我$36 兩支,而家要$56一支,順豐都唔比運啦…

...

呢款我都有買,買左三支,我都係$36兩支,底啦,宜家唔得呢個價,仲唔運呀

iris


伯爵府

積分: 18399


1765#
發表於 24-10-21 22:16 |只看該作者
有冇人用過立白洗衣液?好用嗎?
attach1/tmp/phpzGGsBC


大宅

積分: 2299


1766#
發表於 24-10-21 22:17 |只看該作者
irislui311 發表於 24-10-21 22:04
我今日收貨,包裝得好好支滴露

呢款都羅左三支,其中一支$40.9勁底
iris


水晶宮

積分: 62109

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1767#
發表於 24-10-21 22:18 |只看該作者
本帖最後由 天貓 於 24-10-21 22:19 編輯
oasis18 發表於 24-10-21 22:10
請問有無米的link?

但係佢真係有啲拒收喎….你預咗未必俾運

佢唔俾我copy可以運順豐嗰條link,佢同我搵咗其他順豐唔可以運嗰啲,我係呢間…



attach1_sign/tmp/phpbFJHkf
attach2_sign/tmp/phpBF8Opj


水晶宮

積分: 62109

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1768#
發表於 24-10-21 22:20 |只看該作者
irislui311 發表於 24-10-21 22:16
呢款我都有買,買左三支,我都係$36兩支,底啦,宜家唔得呢個價,仲唔運呀
...

我好彩都買咗兩支


公爵府

積分: 27611


1769#
發表於 24-10-21 22:21 |只看該作者
紫色線 發表於 24-10-21 11:43
唔會過尺寸咩?(emoji)

寫住包郵,我未集運,今日爭D嬲到拒絕曬所有收貨
人生沒有劇本,沒有固定的線路,但我相信每一條路上都能看到雲起雲落,只要我們耐心而堅持!------鳳凰衛視著名主持人-陳魯豫


水晶宮

積分: 62109

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1770#
發表於 24-10-21 22:24 |只看該作者
本帖最後由 天貓 於 24-10-21 22:40 編輯
irislui311 發表於 24-10-21 22:14
你不斷試,終於有啦,好野

我睇真啲佢淨係俾我收咗5kg,有5kg拒收咗


大宅

積分: 2299


1771#
發表於 24-10-21 22:25 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-21 22:20
我好彩都買咗兩支

可能真係好多人買滴露應該
iris


水晶宮

積分: 62109

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1772#
發表於 24-10-21 22:41 |只看該作者
irislui311 發表於 24-10-21 22:25
可能真係好多人買滴露應該

係,我平時唔用都忍唔住買咗兩支


大宅

積分: 2299


1773#
發表於 24-10-21 22:48 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-21 22:24
我睇真啲佢淨係俾我收咗5kg,有5kg拒收咗

拒收左勿野?米?
iris


水晶宮

積分: 62109

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1774#
發表於 24-10-21 22:52 |只看該作者
irislui311 發表於 24-10-21 22:48
拒收左勿野?米?

東北大米,我買10 kg,賣家可能分咗兩個包,每個5kg,總之收咗一半,唔收一半,激鬼死我


寶石宮

積分: 257477

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


1775#
發表於 24-10-21 22:53 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-21 22:52
東北大米,我買10 kg,賣家可能分咗兩個包,每個5kg,總之收咗一半,唔收一半,激鬼死我
...

分兩包入唔到倉架
放下自在


水晶宮

積分: 62109

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1776#
發表於 24-10-21 22:55 |只看該作者
cattz288 發表於 24-10-21 22:53
分兩包入唔到倉架

佢而家入咗倉一半,我係可以集運一半,因為我頭先冇睇清楚,再睇真啲我一張單,佢收一半,拒收一半,我冇諗過可以咁樣


寶石宮

積分: 257477

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


1777#
發表於 24-10-21 23:07 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-21 22:55
佢而家入咗倉一半,我係可以集運一半,因為我頭先冇睇清楚,再睇真啲我一張單,佢收一半,拒收一半,我冇 ...

真係搞野 以前試過幫同事買,又係分兩pack, 淘寶倉直頭全單退
放下自在


伯爵府

積分: 18792

HiPP勳章(2)


1778#
發表於 24-10-21 23:12 |只看該作者
cattz288 發表於 24-10-21 22:53
分兩包入唔到倉架

Ha? 原來分兩個快遞單,入唔到倉ga?

死啦,我吸濕包分三個單號,點好?


水晶宮

積分: 62109

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1779#
發表於 24-10-21 23:17 |只看該作者
cattz288 發表於 24-10-21 23:07
真係搞野 以前試過幫同事買,又係分兩pack, 淘寶倉直頭全單退
...

吓,原來退嘅原因係分咗包

真係慘,我以為今次得米點知得一半


大宅

積分: 2299


1780#
發表於 24-10-21 23:22 |只看該作者
天貓 發表於 24-10-21 23:17
吓,原來退嘅原因係分咗包

真係慘,我以為今次得米點知得一半


iris

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo