跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12712


1761#
發表於 05-1-26 23:00 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

咁我就幫你唔到啦, 我公司都冇colour print
奀豬mami~~ 寫道:
563,
係呀,print彩圖呀,因為你send左比我,而pattern係copy嘛,所以咪print哂出黎囉 :mrgreen: :mrgreen: [quote]
563111 寫道:
你print 彩圖呀???[quote]


大宅

積分: 3484


1762#
發表於 05-1-26 23:01 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

可憐既長金~阿娘死左~~鳴鳴~~以後日子點過呢~~


伯爵府

積分: 18746


1763#
發表於 05-1-26 23:01 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

wing,
如果我住沙田市中心仲大件事呀,所以之前我搬,我叫老公搬去市中心,佢話唔制呀,佢話我一定日日走左去時尚打躉呀,人地收鋪先番屋企呀,不過呢度都有冷鋪,不過唔多囉
wing1206 寫道:
奀媽
都話你要住係d冷舖樓上,隨時隨地都可以買到冷.


子爵府

積分: 12712


1764#
發表於 05-1-26 23:02 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

佢屋企已然係冷舖啦 得閒可以拎晒d冷/線同豬豬玩買冷呀
wing1206 寫道:
奀媽
都話你要住係d冷舖樓上,隨時隨地都可以買到冷.



伯爵府

積分: 18746


1765#
發表於 05-1-26 23:03 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563,
我print哂啦....print一張要成個字呀


大宅

積分: 2756


1766#
發表於 05-1-26 23:04 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

奀:
新北江係邊到黎ga?

奀豬mami~~ 寫道:
上次係ss見到隻katia藍色點點冷,好想買黎織比老公,ss賣$28,頭先我係新北江3/f見到有呀,做減價$20喳,不過隻佬係咁叫我唔好買比佢,因為仲有好多未織比佢,宜家仲係咁諗住呀,真係想聽日走去買呀


伯爵府

積分: 18746


1767#
發表於 05-1-26 23:04 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563,
你放假上黎我度啦,我想豬豬同楠楠玩呀 :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 18746


1768#
發表於 05-1-26 23:05 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

杰媽,
緊係天水圍啦


子爵府

積分: 12712


1769#
發表於 05-1-26 23:05 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

冇啦, 我都係講費話咋 :mrgreen: :mrgreen:
奀豬mami~~ 寫道:
563,
我print哂啦....print一張要成個字呀


伯爵府

積分: 18746


1770#
發表於 05-1-26 23:06 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

:lol: :lol: :lol:


大宅

積分: 2756


1771#
發表於 05-1-26 23:06 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

ooooo冇得去tim.

奀豬mami~~ 寫道:
杰媽,
緊係天水圍啦


男爵府

積分: 5948


1772#
發表於 05-1-26 23:09 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

好呀~~

563111 寫道:
may: 聽日補比你啦


子爵府

積分: 12712


1773#
發表於 05-1-26 23:09 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

你方冇機會咩?? 3月啦, 日日去你度"步"都得啦 :mrgreen: , 係唔係玩買冷先????
奀豬mami~~ 寫道:
563,
你放假上黎我度啦,我想豬豬同楠楠玩呀 :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 18746


1774#
發表於 05-1-26 23:09 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

杰媽,
你個倉有幾大呀 :mrgreen: :mrgreen: (好鬼8 )


伯爵府

積分: 18746


1775#
發表於 05-1-26 23:10 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563,
係唔係你賣我買先


伯爵府

積分: 18746


1776#
發表於 05-1-26 23:11 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

wing,
你幾時去時尚呀???


伯爵府

積分: 18746


1777#
發表於 05-1-26 23:12 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

563,
想問你,楠楠之前係邊度番playgroup架???
知唔知邊間幼兒園好呀???


伯爵府

積分: 17569


1778#
發表於 05-1-26 23:13 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

奀媽 & 563
緊係你兩個仔做賣,你地買啦. (你地噤鍾意買冷)
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson


子爵府

積分: 12712


1779#
發表於 05-1-26 23:14 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

老闆娘有冇折架????
奀豬mami~~ 寫道:
563,
係唔係你賣我買先


伯爵府

積分: 17569


1780#
發表於 05-1-26 23:14 |只看該作者

Re: 織冷衫(三十八)之瘋癲學院

奀媽
逢星期日我個女學琴,我都會去巡舖的. :mrgreen: :mrgreen:
http://hk.myblog.yahoo.com/handmadeson

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo