立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2312
原帖由 babytoe 於 10-6-16 23:17 發表 我都好想同阿仔一齊落水呀, 不過有D擔心D chemicals 太勁對佢皮膚唔好. 諗緊好冇索性買個兒童水池俾佢玩下, 但係會唔會等佢識坐先好D呢?
男爵府
積分: 9185
原帖由 babytoe 於 10-6-16 23:20 發表 睇你D post 覺得你老公好protective, 唔好介意我笑佢, 不過十幾年後佢晚晚唔使瞓都似. 叫佢放鬆D啦.
積分: 9875
原帖由 AsWife 於 10-6-16 23:30 發表 斃....隔離屋整fence....我地間房近住呢一邊... 一陣點nap?!
積分: 4204
原帖由 methy 於 10-6-16 21:21 發表 我公司好多同事自己包粽,上星期開始個個都拎返黎,食到怕 你嗰d健康粽係邊到既出品? 我以前食粽好鐘意勁落糖,戒左甜之後.原來落鼓油都好好味。 ...
原帖由 bduck 於 10-6-16 23:05 發表 嘩..熱到爆....山長水遠去到Lai Chi Kok, 同事話有好多衫買, 一件都買唔落手...不過就買咗3件衫仔俾阿女....
原帖由 bduck 於 10-6-16 23:32 發表 帶耳塞~~
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-16 23:40 發表 Lai Chi Kok 工廈星期日唔係唔開咩?
原帖由 AsWife 於 10-6-16 23:45 發表 bb耳塞? 我唔nap唔所謂﹐but baby needs nap
積分: 1744
原帖由 AsWife 於 16-6-2010 01:06 發表 有時short左會車野.... but 我d車工好c..... 妳又整d咩手作呢?
積分: 1128
原帖由 n___n 於 10-6-17 00:33 發表 我之前係幼稚園老師, 所以會想整d字咭比bb睇+摸(未整, 只係諗好左點整), 例如泵左d奶落奶袋, 我用唔要既紙皮整左個"架", 等d奶袋可以成一個又扁又企得直既形態慳位放... 其實生左bb後都無乜時間, 多數都用黎對住 ...
原帖由 bduck 於 10-6-17 00:08 發表 早排樓上好嘈, 阿女都無得nap呀..無辦法~~
積分: 2259
原帖由 n___n 於 10-6-17 01:04 發表 想請問一下你地bb而家最後一餐奶係幾點? 訓覺可以訓幾耐? 朝早幾多點會喊食?
積分: 2198
原帖由 methy 於 10-6-16 21:34 發表 不嬲都係,不過今年要"就" 梅窩d 外國人,想多d人參加"爬"龍舟,就改左星期日。唯有出年再帶阿b睇過。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy