跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2312


1761#
發表於 10-6-16 23:22 |只看該作者
原帖由 babytoe 於 10-6-16 23:17 發表
我都好想同阿仔一齊落水呀, 不過有D擔心D chemicals 太勁對佢皮膚唔好. 諗緊好冇索性買個兒童水池俾佢玩下, 但係會唔會等佢識坐先好D呢?

我都聽人地話識坐先游会好D.....怕佢唔穩嚇怕佢而令佢怕水....


男爵府

積分: 9185


1762#
發表於 10-6-16 23:24 |只看該作者
原帖由 babytoe 於 10-6-16 23:20 發表
睇你D post 覺得你老公好protective, 唔好介意我笑佢, 不過十幾年後佢晚晚唔使瞓都似.

叫佢放鬆D啦.


叫得佢聽就好喇...佢呢方面好堅持~~佢成日都驚死阿女會病喎~~~


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1763#
發表於 10-6-16 23:26 |只看該作者
原帖由 babytoe 於 10-6-16 23:17 發表
我都好想同阿仔一齊落水呀, 不過有D擔心D chemicals 太勁對佢皮膚唔好. 諗緊好冇索性買個兒童水池俾佢玩下, 但係會唔會等佢識坐先好D呢?


ya... 怕d泳池chemical勁。
會唔會有bb專用池?

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1764#
發表於 10-6-16 23:30 |只看該作者
斃....隔離屋整fence....我地間房近住呢一邊...
一陣點nap?!


que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9185


1765#
發表於 10-6-16 23:32 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-16 23:30 發表
斃....隔離屋整fence....我地間房近住呢一邊...
一陣點nap?!


帶耳塞~~


大宅

積分: 4204


1766#
發表於 10-6-16 23:40 |只看該作者
鴻星~
原帖由 methy 於 10-6-16 21:21 發表
我公司好多同事自己包粽,上星期開始個個都拎返黎,食到怕

你嗰d健康粽係邊到既出品? 我以前食粽好鐘意勁落糖,戒左甜之後.原來落鼓油都好好味。 ...

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


大宅

積分: 4204


1767#
發表於 10-6-16 23:40 |只看該作者
Lai Chi Kok 工廈星期日唔係唔開咩?
原帖由 bduck 於 10-6-16 23:05 發表
嘩..熱到爆....山長水遠去到Lai Chi Kok, 同事話有好多衫買, 一件都買唔落手...不過就買咗3件衫仔俾阿女....

22sept09(22wk4d): 1.63lbs
28 Jan 10(10days): 3.088kg
27 Mar 10(2M10D): 4.7kg
27 May 10(4M9D): 5.6kg


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1768#
發表於 10-6-16 23:45 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-16 23:32 發表


帶耳塞~~


bb耳塞?
我唔nap唔所謂﹐but baby needs nap

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1769#
發表於 10-6-16 23:47 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-16 23:40 發表
Lai Chi Kok 工廈星期日唔係唔開咩?

only 星期三.....
but holiday... ho ho ho

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9185


1770#
發表於 10-6-17 00:07 |只看該作者
原帖由 miemiedongdong 於 10-6-16 23:40 發表
Lai Chi Kok 工廈星期日唔係唔開咩?


今日係紅日~~


男爵府

積分: 9185


1771#
發表於 10-6-17 00:08 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 10-6-16 23:45 發表


bb耳塞?
我唔nap唔所謂﹐but baby needs nap


早排樓上好嘈, 阿女都無得nap呀..無辦法~~


大宅

積分: 1744


1772#
發表於 10-6-17 00:33 |只看該作者
原帖由 AsWife 於 16-6-2010 01:06 發表

有時short左會車野.... but 我d車工好c.....
妳又整d咩手作呢?


我之前係幼稚園老師,
所以會想整d字咭比bb睇+摸(未整, 只係諗好左點整),
例如泵左d奶落奶袋,
我用唔要既紙皮整左個"架",
等d奶袋可以成一個又扁又企得直既形態慳位放...

其實生左bb後都無乜時間,
多數都用黎對住個b,
少左出街,
所以都係好多野停左係idea度,
未落手整倒出黎n_n
+別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿+


大宅

積分: 1128


1773#
發表於 10-6-17 00:34 |只看該作者
我都買咗個水池比阿仔, 前排聽咗d資料(我唔記得係醫生度/健康院), 叫皮膚唔係咁好嘅bb, 例如曾有濕疹, 唔好太細個去泳池, 因為d chemical會令佢地唔舒服.....但我而家先發現有個疑問, 我當時唔記得點為之" 唔太細個"呢?
原帖由 babytoe 於 10-6-16 23:17 發表
我都好想同阿仔一齊落水呀, 不過有D擔心D chemicals 太勁對佢皮膚唔好. 諗緊好冇索性買個兒童水池俾佢玩下, 但係會唔會等佢識坐先好D呢?


大宅

積分: 1744


1774#
發表於 10-6-17 01:04 |只看該作者
想請問一下你地bb而家最後一餐奶係幾點?
訓覺可以訓幾耐?
朝早幾多點會喊食?
+別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿+


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1775#
發表於 10-6-17 03:23 |只看該作者
原帖由 n___n 於 10-6-17 00:33 發表


我之前係幼稚園老師,
所以會想整d字咭比bb睇+摸(未整, 只係諗好左點整),
例如泵左d奶落奶袋,
我用唔要既紙皮整左個"架",
等d奶袋可以成一個又扁又企得直既形態慳位放...

其實生左bb後都無乜時間,
多數都用黎對住 ...

好有心思!!!!

有時bb訓左﹐我都好想繼續做d手作黎肯定自己係‘有用’既﹐但冇乜ideas... >__<

que sera sera! 認識你讓我更富有。


男爵府

積分: 9875

畀面勳章


1776#
發表於 10-6-17 03:23 |只看該作者
原帖由 bduck 於 10-6-17 00:08 發表


早排樓上好嘈, 阿女都無得nap呀..無辦法~~

一陣去街!!! 有excuse 去 shopping! ahahhaa

que sera sera! 認識你讓我更富有。


大宅

積分: 2259


1777#
發表於 10-6-17 09:16 |只看該作者
原帖由 n___n 於 10-6-17 01:04 發表
想請問一下你地bb而家最後一餐奶係幾點?
訓覺可以訓幾耐?
朝早幾多點會喊食?


阿囡last一餐係900-930pm之間啦...第2朝8點食早餐law...佢應該7點零就起左身, 不過佢吾會喊既, 只會自己係到玩(有聲既, 所以我知道佢醒左), 甘我自己就8點起身同佢食早餐law..
 


男爵府

積分: 9185


1778#
發表於 10-6-17 09:37 |只看該作者
原帖由 n___n 於 10-6-17 01:04 發表
想請問一下你地bb而家最後一餐奶係幾點?
訓覺可以訓幾耐?
朝早幾多點會喊食?


我個女無定架...十點幾又試過, 十二點幾又試過....

不過阿女近排唔知做乜, 十二點幾至到兩點呢段期間, 喊到拆天...氹極佢都唔鍾意...不斷喊到兩點就瞓...


大宅

積分: 2198


1779#
發表於 10-6-17 09:38 |只看該作者
有果日都有帶囡囡去睇吓, 點知揹住佢(可能太舒服),
原帖由 methy 於 10-6-16 21:34 發表


不嬲都係,不過今年要"就" 梅窩d 外國人,想多d人參加"爬"龍舟,就改左星期日。唯有出年再帶阿b睇過。


大宅

積分: 2198


1780#
發表於 10-6-17 09:44 |只看該作者
噚日帶囡囡到我細妹度, 同表弟玩玩 (表弟細囡囡三個星期 ~ 本來預產期是細一個星期炸)
點知囡囡見到表弟, 勁興奮, 抱住不停咁跳不停咁大叫...... 嚇到表弟喊咗出嚟
我+老公+細妹+妹父,
唔咁大笑出嚟. 超攪笑.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo