立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16992
mimichong 發表於 11-6-21 16:15 我返工 6:45出門...所以 星期日~四 係婆婆到瞓 星期五 , 六係我到瞓
男爵府
積分: 6899
yk0108 發表於 11-6-21 18:41 叫我尊尼嫂, 知道嗎? 食咗D銀翹頂住, 打風都唔會出去睇醫生,最衰喉嚨痛無得講野,鬧人.
yk0108 發表於 11-6-21 18:43 點解你好此寫緊論文咁.........
積分: 17134
原帖由 yk0108 於 11-06-21 發表 安排好, 唔水咁心煩就好了. 幫你打扁個女魔頭.
原帖由 yk0108 於 11-06-21 發表 而家D後生, 喪心病狂.
joycec9 發表於 11-6-21 18:49 我懷疑我係廣東話生疏咗,依家講嘢成日都係白話文,好得人驚...
joycec9 發表於 11-6-21 18:48 屋企有冇蜜糖/檸檬? 頂住檔先..
joycec9 發表於 11-6-21 17:04 我有好多朋友係在職媽媽,個個都好恨做全職主婦。 而我啲全職媽媽朋友們,就個個都想返出去做嘢。我自己本 ...
yk0108 發表於 11-6-22 00:02 你想進修D咩?
yk0108 發表於 11-6-22 00:01 0檬有用咩?.
joycec9 發表於 11-6-22 00:22 我本來想讀翻譯呀...好似好好玩
yk0108 發表於 11-6-22 00:22 joycec9 0水止喉痛,醫生教。 EEEEEE, 你仲咩仲係度, 我以為你
joycec9 發表於 11-6-22 00:23 我呢度下午五時二十三分咋喎..我又唔係農夫...
yk0108 發表於 11-6-22 00:23 咩文? 我唔知幾時開始成日無晒記性. 唔敢去報讀任何野, 費時SIDE錢.
joycec9 發表於 11-6-22 00:23 退燒未?
yk0108 發表於 11-6-22 00:24 你大概係幾點出沒? 今日公海有無咩特別的POST值得睇?
joycec9 發表於 11-6-22 00:25 中/英翻譯。唔會餓死。
yk0108 發表於 11-6-22 00:26 KEEP住100度, 喉嚨好痛. 突然間好懷念細個打風落雨, 預了第二日唔洗返學, 係D鄰居度玩通宵. ...
yk0108 發表於 11-6-22 00:28 咁你諗住係英國讀? 係咪有國際認試認可? 中譯英係咪讀普通話?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy