想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21177


1761#
發表於 11-9-15 13:48 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-9-15 10:08
係呀,我都諗緊買邊隻,我有罐A+ sample拎埋俾你丫

thanks very much
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1762#
發表於 11-9-15 13:51 |只看該作者
gangting 發表於 11-9-15 10:58
你走水貨呀?
仲乜有咁多既???

我家姐個朋友,以前係診所到做。佢keep左好多存貨,諗住比佢個fd,但佢個fd生極都生唔出,所以咪送比我loh,唔想塞住間屋!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1763#
發表於 11-9-15 14:02 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-15 11:49
weekday......即係冇我份~

唔緊要,遲d再約你,我留左一罐米糊比叮叮食。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1764#
發表於 11-9-15 14:06 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-9-15 11:29
但讀過陪月,make sure識清洗奶樽 ----------------->

你唔好咁諗.

洗得唔乾淨,係衛生標準問題,但我起初,連要點洗,用咩洗,都唔識架!


<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 7967


1765#
發表於 11-9-15 14:13 |只看該作者
個工人執晒野準備走啦,
一陣一齊去AGENCY度搞埋D手續就BYE BYE
但我居然有唔捨得既感覺...
仲有想喊TIM...


侯爵府

積分: 21177


1766#
發表於 11-9-15 14:13 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-9-15 12:01
有人介紹梗係試咗先啦~
始終樂活一站嗰d三唔識七, 佢做得好唔好都好講彩數
...

好啦!就聽大家的意見,我真係無氣力,再去適應一個新人啦!我想要d話頭醒尾的人,唔想再點人做野啦!就用左朋友果個先啦!多謝大家意見!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1767#
發表於 11-9-15 14:18 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-9-15 14:13
個工人執晒野準備走啦,
一陣一齊去AGENCY度搞埋D手續就BYE BYE
但我居然有唔捨得既感覺...

唔緊要啦!請左新人,就等新人到啦!如果太忙,就請個鐘點頂住檔先啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 7967


1768#
發表於 11-9-15 14:31 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-15 14:18
唔緊要啦!請左新人,就等新人到啦!如果太忙,就請個鐘點頂住檔先啦! ...

我都唔知呢種想喊既感覺係怕之後自己搞唔惦,
定係唔捨得佢
雖然佢經常搞到我好嬲, 仲想打佢一身, (咁緊係唔會啦)
但始終都一齊3個幾月, 都有默契, 我想要咩同佢講一句佢就會拎比我,
唉 ................


男爵府

積分: 7967


1769#
發表於 11-9-15 14:35 |只看該作者
係呀,
7月媽媽會會團購YOUR BABY CAN READ.
幫襯呢間,
Diane淘寶店鋪 http://item.taobao.com/item.htm?id=12507780804
優惠:人民幣273/套, 每套送一张卡通dvd

你地睇下自己會唔會訂, 佢地比較過呢間好D喎 ~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1770#
發表於 11-9-15 14:43 |只看該作者
sasa888 發表於 11-9-15 13:32
哈哈..有d奶係果胸度..我驚漏奶呀...

咁又係......一係泵清先囉~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1771#
發表於 11-9-15 14:46 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-15 14:02
唔緊要,遲d再約你,我留左一罐米糊比叮叮食。

代叮叮多謝悅同ee先~
真係希望嚟探吓貝貝


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1772#
發表於 11-9-15 14:47 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-9-15 14:13
個工人執晒野準備走啦,
一陣一齊去AGENCY度搞埋D手續就BYE BYE
但我居然有唔捨得既感覺...

算啦~ 舊既唔去, 新既唔嚟
或唔定新呢個好過舊嗰個多多聲呢~
呢個零禮拜, 捱住先啦!!


伯爵府

積分: 17022


1773#
發表於 11-9-15 15:20 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-15 13:48
你係我陪月就好啦!我就放心曬啦!u can read my mind!

我自已都就快身不由己


伯爵府

積分: 17022


1774#
發表於 11-9-15 15:22 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-15 13:51
我家姐個朋友,以前係診所到做。佢keep左好多存貨,諗住比佢個fd,但佢個fd生極都生唔出,所以咪送比我loh ...
icic...
金裝惠氏我可能有用....
我都要keep一d奶粉 in case冇人奶


伯爵府

積分: 17022


1775#
發表於 11-9-15 15:22 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-15 14:06
洗得唔乾淨,係衛生標準問題,但我起初,連要點洗,用咩洗,都唔識架! ...

我都係~~


伯爵府

積分: 17022


1776#
發表於 11-9-15 15:24 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-9-15 14:13
個工人執晒野準備走啦,
一陣一齊去AGENCY度搞埋D手續就BYE BYE
但我居然有唔捨得既感覺...
舊既唔去...
新既唔黎....
可能新既會仲好呢


伯爵府

積分: 17022


1777#
發表於 11-9-15 15:26 |只看該作者
悅同 發表於 11-9-15 14:13
好啦!就聽大家的意見,我真係無氣力,再去適應一個新人啦!我想要d話頭醒尾的人,唔想再點人做野啦!就用 ...

請我呀~~哈哈


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1778#
發表於 11-9-15 15:27 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-9-15+14:06+洗得唔乾

原帖由 gangting 於 11-09-15 發表
我都係~~
Babycare 有堂可以去上下,起碼有基本concept 好彩我同c6都有去上過先至好d炸,如果唔係有mud 事要靠自己就慘喇




大宅

積分: 4447

畀面勳章


1779#
發表於 11-9-15 15:29 |只看該作者

引用:Quote:悅同+發表於+11-9-15+14:13+好啦!就

原帖由 gangting 於 11-09-15 發表
請我呀~~哈哈
要俾前4後6你wor




伯爵府

積分: 17022


1780#
發表於 11-9-15 15:32 |只看該作者
sasa888 發表於 11-9-15 15:27
Babycare 有堂可以去上下,起碼有基本concept 好彩我同c6都有去上過先至好d炸,如果唔係有mud 事要靠自己就 ...

我報咗E院既產前班....
希望有得學

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo