想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1761#
發表於 11-9-28 15:15 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-28 15:09
回覆 edith_ricky 的帖子

恐怖片唔岩我啊, 我鍾意愛情片...嘻嘻

我重好少女情懷果陣就鍾意睇既,但我好易喊咖,愛情片我一定睇到

點評

smile_w99  Me 3!  發表於 11-9-28 15:19
currymama  我都係.....  發表於 11-9-28 15:18


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1762#
發表於 11-9-28 15:17 |只看該作者
BabyLeung 發表於 11-9-28 15:07
好呀~~

等你好消息~!大家會為你打氣~!


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1763#
發表於 11-9-28 15:20 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-28 15:09
THX~~大家關心~~
BUT 問題係我勁想有自己屋企~(因為冇乜童年)所以就勁勁勁想有自己小朋友~
但我MAMI 一早已 ...

呢d真係要攤開黎同你c6傾呀~
c6受軟定受硬咖~?出眼淚係咪冇用~?


珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1764#
發表於 11-9-28 15:23 |只看該作者
回覆 edith_ricky 的帖子

喊...有時有用....有時冇咩用因為我係佢心中...好強既人....唔會識喊.....=.=!!!!!
傾唔掂....佢好怕煩既人.....


禁止訪問

積分: 5376


1765#
發表於 11-9-28 15:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6150


1766#
發表於 11-9-28 15:26 |只看該作者

回覆:823 Day 1一齊入黎傾下計, 齊齊為大家打下氣啊~~

我真係好想生龍bb呀~~ 我已經book左 3/10睇巫少慈,諗緊呢幾日買唔買cb黎check好,呢幾日check紅d都有逐漸明顯,但今朝check綠d就控都無,都唔知想點。




禁止訪問

積分: 5376


1767#
發表於 11-9-28 15:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1768#
發表於 11-9-28 15:27 |只看該作者
本帖最後由 edith_ricky 於 11-9-28 15:29 編輯

回覆 BabyLeung 的帖子

講多句先,我地都有過失敗咖,但失敗乃成功之母呀,加油~!
我之前d綠d都係淺到睇唔倒咁濟咖~!


禁止訪問

積分: 2483


1769#
發表於 11-9-28 15:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6150


1770#
發表於 11-9-28 15:30 |只看該作者

引用:Quote:BabyLeung+發表於+11-9-28+14:59+Hi,

原帖由 currymama 於 11-09-28 發表
歡迎加入呀!呢度好旺場架!好快到你中!
希望承你貴言啦~~大家一齊加油啦~~~




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1771#
發表於 11-9-28 15:31 |只看該作者
aubmaki 發表於 11-9-28 15:23
回覆 edith_ricky 的帖子

喊...有時有用....有時冇咩用因為我係佢心中...好強既人....唔會識喊.....=.=!!! ...

咁曳曳咖佢...我想像倒佢既語氣...~!


禁止訪問

積分: 5376


1772#
發表於 11-9-28 15:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6150


1773#
發表於 11-9-28 15:32 |只看該作者

引用:回覆+BabyLeung+的帖子 wellcome+wellcome

原帖由 rabdotrab 於 11-09-28 發表
回覆 BabyLeung 的帖子

wellcome wellcome~~
Thank you~~~




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1774#
發表於 11-9-28 15:34 |只看該作者
iloveqoo 發表於 11-9-28 15:30
到時應該足左3個月,因為係十一月底,其實都有諗過幅射問題,但又想到時可以果面買BB 野勁SHOPPING ...

但到時會更加tired咖喎~
我第一次去tokyo,行倒見倒有得坐既就係要坐~
因為真係行到我腳仔軟,何況係有左個b~?


男爵府

積分: 6150


1775#
發表於 11-9-28 15:34 |只看該作者

引用:+本帖最後由+edith_ricky+於+11-9-28+15:29

原帖由 edith_ricky 於 11-09-28 發表
本帖最後由 edith_ricky 於 11-9-28 15:29 編輯

回覆 BabyLeung 的帖子
所以大家要一齊加油呀~~準媽媽就要健健康康,等緊嘅就快快中獎~~




珍珠宮

積分: 41866

畀面勳章


1776#
發表於 11-9-28 15:35 |只看該作者

回覆:edith_ricky 的帖子

唉~男人難忍~

都唔知可以講咩好




男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


1777#
發表於 11-9-28 15:35 |只看該作者
rabdotrab 發表於 11-9-28 15:31
回覆 edith_ricky 的帖子

我又係大喊包一名喎..咁橋既~~

哈哈,開心又喊唔開心又喊,淚線分泌過剩~
我地個個都好性感...呀唔係,係感性~

點評

currymama  比個like你先得!  發表於 11-9-28 15:53


禁止訪問

積分: 2483


1778#
發表於 11-9-28 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4108

畀面勳章


1779#
發表於 11-9-28 15:54 |只看該作者
BabyLeung 發表於 11-9-28 14:59
Hi,大家好,我都係23/8 day 1,依家等緊開估
HIHI..
你CYCLE好長架


男爵府

積分: 5544

最關心BB問題熱投勳章 想生BB熱投 BK Milk勳章


1780#
發表於 11-9-28 15:54 |只看該作者
to未bingo的jm~

基礎體溫與排卵的關係參考
http://www.baby-kingdom.com/foru ... &fromuid=800678

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo