想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4490


1761#
發表於 11-10-12 23:19 |只看該作者

回覆:龍B1,2,3,4,5邊個會跑出呢....???

收咩工呀?我睇完波依家搭緊車呀,頭先同豬豬whatsapp咗一陣




大宅

積分: 4051


1762#
發表於 11-10-12 23:21 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-12 23:19
收咩工呀?我睇完波依家搭緊車呀,頭先同豬豬whatsapp咗一陣

下..你地有交換電話架咩?


大宅

積分: 4490


1763#
發表於 11-10-12 23:25 |只看該作者

回覆:龍B1,2,3,4,5邊個會跑出呢....???

啱啱交換咗~你又想一齊傾咩?一齊囉




大宅

積分: 4051


1764#
發表於 11-10-12 23:26 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-12 23:25
啱啱交換咗~你又想一齊傾咩?一齊囉

幾時岩岩呀?


大宅

積分: 4490


1765#
發表於 11-10-12 23:27 |只看該作者

回覆:龍B1,2,3,4,5邊個會跑出呢....???

係呀




大宅

積分: 4051


1766#
發表於 11-10-12 23:28 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-12 23:27
係呀

bb豬都係上黎...你點搵佢架..


大宅

積分: 4490


1767#
發表於 11-10-12 23:28 |只看該作者

回覆:龍B1,2,3,4,5邊個會跑出呢....???

呢度撈到百七幾頁呀




大宅

積分: 4051


1768#
發表於 11-10-12 23:29 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-12 23:28
呢度撈到百七幾頁呀

唔係呀...89之嗎....
你地仲傾緊呀?


大宅

積分: 4490


1769#
發表於 11-10-12 23:29 |只看該作者

回覆:龍B1,2,3,4,5邊個會跑出呢....???

Pm嘛傻婆




大宅

積分: 4051


1770#
發表於 11-10-12 23:29 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-12 23:29
Pm嘛傻婆

...衰呀..


男爵府

積分: 6108


1771#
發表於 11-10-12 23:35 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

叮叮 唔好嬲 頭先講緊村屋 所以我pm 波波問佢價錢 先走左去whatsapp 傾 宜家番黎喇




男爵府

積分: 6108


1772#
發表於 11-10-12 23:35 |只看該作者

回覆:Ding's 的帖子

艾風17x la




大宅

積分: 4051


1773#
發表於 11-10-12 23:36 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-12 23:35
叮叮 唔好嬲 頭先講緊村屋 所以我pm 波波問佢價錢 先走左去whatsapp 傾 宜家番黎喇



...

嘩哈哈...我又點會嬲呢....


大宅

積分: 4490


1774#
發表於 11-10-12 23:36 |只看該作者

回覆:龍B1,2,3,4,5邊個會跑出呢....???

傾完啦,你係咪想一齊啫




大宅

積分: 4051


1775#
發表於 11-10-12 23:37 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-12 23:36
傾完啦,你係咪想一齊啫

傾完先問我係唔係一齊....


大宅

積分: 4051


1776#
發表於 11-10-12 23:38 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-12 23:35
艾風17x la

哈哈..咁緊要?


大宅

積分: 4490


1777#
發表於 11-10-12 23:39 |只看該作者

回覆:龍B1,2,3,4,5邊個會跑出呢....???

邊有啫?add埋你喇




大宅

積分: 4051


1778#
發表於 11-10-12 23:40 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-12 23:39
邊有啫?add埋你喇

..會唔會遲左d呀...


大宅

積分: 4490


1779#
發表於 11-10-12 23:42 |只看該作者

回覆:龍B1,2,3,4,5邊個會跑出呢....???

Pm咗你啦,傻婆




大宅

積分: 4051


1780#
發表於 11-10-12 23:44 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-12 23:42
Pm咗你啦,傻婆

hi左你啦...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo