跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20954


1761#
發表於 05-11-24 23:02 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

佢成日話我地就o黎凍c 佢呀
tamme 寫道:
wensi點會鬧 佢可能鍚反 [quote]
cherrybibi 寫道:
妳聽日比 wensi 鬧, 唔好入我數呀


男爵府

積分: 7977


1762#
發表於 05-11-24 23:04 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

豬利
咁,可以摺的單車是這部

tam
聽晚再等妳呀

車車
妳會幾時食日本私菜,記得影相我睇等我回味o下


大宅

積分: 2545


1763#
發表於 05-11-24 23:04 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

呢d唔係凍c ,係暖c [quote]
cherrybibi 寫道:
佢成日話我地就o黎凍c 佢呀
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


男爵府

積分: 7977


1764#
發表於 05-11-24 23:05 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車
叫wensi 帶埋blanket返工米得囉 :mrgreen:


大宅

積分: 2545


1765#
發表於 05-11-24 23:06 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

ok.....約定妳,byebye[quote]
tam
聽晚再等妳呀

[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


公爵府

積分: 25972

版主


1766#
發表於 05-11-24 23:07 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

老張
呢部唔摺得


侯爵府

積分: 20954


1767#
發表於 05-11-24 23:07 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

OK, 未約定呀
校長 寫道:
車車
妳會幾時食日本私菜,記得影相我睇等我回味o下


男爵府

積分: 7977


1768#
發表於 05-11-24 23:07 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

好呀,我去訓啦,今晚發夢再傾呀 :mrgreen:
tamme 寫道:
ok.....約定妳,byebye[quote]
tam
聽晚再等妳呀


男爵府

積分: 7977


1769#
發表於 05-11-24 23:08 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

各位超時啦 今晚發夢見


侯爵府

積分: 20954


1770#
發表於 05-11-24 23:09 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

me too


大宅

積分: 2545


1771#
發表於 05-11-25 09:35 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

做乜今朝冇人開閘
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


水晶宮

積分: 54392


1772#
發表於 05-11-25 09:38 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tamme ~~ 早晨


水晶宮

積分: 54392


1773#
發表於 05-11-25 09:39 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

吾知點解呢...吾通karen 有樹辦
tamme 寫道:
做乜今朝冇人開閘


伯爵府

積分: 16163


1774#
發表於 05-11-25 10:27 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

morning

tszyau2000 寫道:
吾知點解呢...吾通karen 有樹辦 [quote]
tamme 寫道:
做乜今朝冇人開閘
[/quote]

魔鬼ee
大家都搵你呀,快d出嚟啦 ~~~ :mrgreen:


禁止發言

積分: 3681


1775#
發表於 05-11-25 10:40 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17542


1776#
發表於 05-11-25 10:52 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

早晨!今朝頭很痛....係屋企lur左陣先返...... :-|
reginang 寫道:
morning

[quote]
tszyau2000 寫道:
吾知點解呢...吾通karen 有樹辦 [quote]
tamme 寫道:
做乜今朝冇人開閘
[/quote]

魔鬼ee
大家都搵你呀,快d出?啦 ~~~ :mrgreen: [/quote]


男爵府

積分: 5364


1777#
發表於 05-11-25 11:06 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

hi hi good morning

oo>>無咩事la ma,見唔舒服就睇下醫生 頭先courier黎左la,thanks

wensi>>天兒上普通話上成點ar 依家有幾多人ar


侯爵府

積分: 20954


1778#
發表於 05-11-25 11:11 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Good Morning

OO >> 係唔係凍親呀 , 唔舒服去睇醫生抖下喇

wensi >> 妳上次借比我o既書, 其中一本睇完喇, 我星期一
叫速遞送去妳公司好嗎 ????

各位 1127 去野餐o既靚太們, 請收花


伯爵府

積分: 17542


1779#
發表於 05-11-25 11:13 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

TINHEI,
陣間頂唔著....我就會去拍粒pen la dor
你有無睇下....有無睇過呀


伯爵府

積分: 17542


1780#
發表於 05-11-25 11:19 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

車車,
我除左頭痛....大吉....暫時都無mud特別唔妥....
我噚日買左本書, 好似叫“五體不滿足”...係一個先天四肢不全的日本人寫ga....我睇左幾頁....覺得佢媽咪好犀利呀....令我

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo