跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23362


1761#
發表於 06-5-9 09:08 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

IANMAMI
IAN剛剛回家, 又病, 當然想你留低陪佢, 唔洗擔心, 好快佢會習慣


珍珠宮

積分: 34740


1762#
發表於 06-5-9 09:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata

我記得彤彤細個時都好似有濕疹right?以前好似比個條洗濕疹方比你,有效嗎?我有spa既sample,話去小童濕疹好有效,你有冇興趣試?


大宅

積分: 2696


1763#
發表於 06-5-9 09:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

googoo
ms chow 放完假拉. 不如你呢個sat 上去ms chow 到,
大家chat 下, 睇下個environment 同埋我地上堂ge 情形.
你仲可以帶埋mimi 上去玩下都好ga.

mei
等我整D比你帶比你姪仔試下好唔好用呀.


子爵府

積分: 10461


1764#
發表於 06-5-9 09:52 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

心, 近日ian 最sweet的說話係, mami 我好鍾意你呀


大宅

積分: 4493


1765#
發表於 06-5-9 09:52 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

saramama:
我想試下呀. 好多謝妳. 想要埋個名, 如真係得我可向北海道入貨.
見佢r到紅晒都好心痛.

che / googoo:
之前醫生話係感冒菌引起的濕疹.
彤彤好細時只試過出奶癬的濕疹. 之後一直都無濕疹的問題.
googoo妳比過方我?? 唔記得忝.

tanny:
ian而家晚晚可見到媽咪一定好開心. 佢跟妳定跟工人訓? 妳教定工人煲d生果水或涼茶, 等ian飲多d.


子爵府

積分: 12388


1766#
發表於 06-5-9 09:55 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

sarama
好呀, thanks

glory
件衫我仲未試.... 你要唔要黎拎返先?


大宅

積分: 2696


1767#
發表於 06-5-9 10:06 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

ianmami
mami 我好鍾意你呀>> lum C.

tatacat/mei
我呢個sat 帶番ms chow 到比你, mei我可以點比你呢??
到時用得好, 再同你講點買.


子爵府

積分: 12388


1768#
發表於 06-5-9 10:15 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Sarama
比toma丫, 佢係我經理人 -- 咩事都經佢理

Tanny
Ian比糖你食真係好, CW一時比糖一時比C
好似精神分裂咁, 1時話我真係好鐘意你, 1時又話我依家真係好唔鐘意你喇 :cry: ?-( ?-(


珍珠宮

積分: 34740


1769#
發表於 06-5-9 10:17 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

saramama

我上過miss chow到喇,個環境就麻麻,但我同老公都幾buy佢對音樂既熱誠,希望mimi有機會跟佢學music.不過miss chow話mimi唔可以插你地果班,因對mimi對你地都唔公平.所以我而家搵緊人form private class,但唔係學music in me,而係my little mozart.

mimi星期6冇乜事間,11:00am要上phonics, 2:30pm要上畫畫,之後要訓下覺,所以唔可以去睇你地上堂ge情形了.


子爵府

積分: 10461


1770#
發表於 06-5-9 10:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei, 佢都有比see's 我食ka. mami 你好煩, 我唔鍾意你. 不過我同佢講我依家走啦. 唔想你見到我唔開心. 佢即刻話你好ma 煩. 想問下我d 衫係唔係係你office. 如果係我想約你law.


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


1771#
發表於 06-5-9 10:43 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Hi all,
Long time no chat.

Che,
大著肚都要出trip, take care.

Tanny,
Ian咁耐冇同你一齊住, 係會嗲D架啦.
每日放工返home就可見到ian, 係咪好happy呢.

Googoo,
Mimi在邊度學ice-skating? 唔駛緊張, 當佢識行幾步時就會好鍾意玩. 而家makus都係會成日趺, 但就好大膽, 琴日上上下堂, 自己行左去toilet, 嚇c個coach.


珍珠宮

積分: 34740


1772#
發表於 06-5-9 10:47 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

jackie

mimi係西九龍學溜冰(工聯會既course),一班好似有8個小朋友,但就$86/30 mins.睇下我呢個sunday同佢一齊踩冰後可唔可以提高佢既興趣啦,不過就算唔得都冇緊要,都唔係好貴唔會肉赤.

想問你而家仲有冇做彩光呀?d斑有冇出番黎呀?


男爵府

積分: 8163


1773#
發表於 06-5-9 11:42 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀)))

他貓
濕疹係潮濕天氣好易發作, 我同樂樂皮膚都唔好, 我發覺飲些去濕湯會好些, 好似老黃瓜赤小豆扁豆蜜棗豬展, 或者清補涼都幾好, 飲左無咁痕, 如是濕疹, 西醫建議沖涼時唔好用


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


1774#
發表於 06-5-9 11:48 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Googoo,
我冇做彩光好耐啦, D斑都冇出番黎.
$86/30mins, 但有8個小朋友, 咁個coach對每個小朋友既contribution會唔會好少? Makus而家同另一個小朋友一齊上, 一堂平分左約15mins, 都算唔錯. 但有次個小朋友病左, 果堂變左private class :mrgreen: , 我覺得好正, 仲好似學得快左.


珍珠宮

積分: 34740


1775#
發表於 06-5-9 12:02 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

jackie
咁個coach對每個小朋友既contribution會唔會好少? 咁我就唔知,因上堂係coffee帶mimi去的.
咁makus而家係邊樹學溜冰呢?幾$?
彩光乜唔係要keep住成世做咩?


禁止訪問

積分: 6817


1776#
發表於 06-5-9 13:10 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5320


1777#
發表於 06-5-9 13:18 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che,
takecare !!

^0^,
你住hk, 點解唔去太古成學.

re : 濕疹系好c煩 !!!


子爵府

積分: 10461


1778#
發表於 06-5-9 13:55 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

CHE, WILL CL JOIN???


子爵府

積分: 13373


1779#
發表於 06-5-9 14:08 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Che: Take care

老歌: 噚晚最後買到鞋冇 check pm

Tatacat: Hope 彤彤只係輕微濕疹


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


1780#
發表於 06-5-9 14:08 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Googoo,
Makus在太古城學溜冰, $650/5堂/30mins.
乜彩光要keep住成世做咩? 我見冇晒斑咪唔做lor, +上而家用緊既skin care都唔錯.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo