興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止發言

積分: 10999


1761#
發表於 12-6-12 14:03 |只看該作者

引用:魔鬼追完po 宜家又到kayi鳥

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


1762#
發表於 12-6-12 14:04 |只看該作者

引用:各位!!!! 我畢業鳥剛收到學校通知~~~~~~the

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 10999


1763#
發表於 12-6-12 14:04 |只看該作者

引用:Quote:KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 13:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1764#
發表於 12-6-12 14:06 |只看該作者
終於係阿b出世前完成曬我所有既夢想鳥 多謝老公 daddy mammy對我既支持


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1765#
發表於 12-6-12 14:06 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 14:03
psycho

我以前有諗過讀, 不過後尾發覺自己可能對sociology 有興趣 d. 但係讀黎唔知做咩.
等 bb 大 d 可能讀 music therapy / counselling / nutrition


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


1766#
發表於 12-6-12 14:06 |只看該作者
mimini909 發表於 12-6-12 14:02
夜晚凍死左

夜晚個setting 係咪好靚?

我見佢本身d decoration 唔係好多, 就搵佢介紹果間佈置再加野, 點知一肚氣, 成7千幾蚊唔知做d 咩出嚟


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1767#
發表於 12-6-12 14:07 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 14:02
暗瘡同去黃 呢個出面打$1500-2000次 我個fd做美容 我打$500 超work 做完12次巧靚 ...
暗瘡都得架? 真係唔知.


禁止發言

積分: 10999


1768#
發表於 12-6-12 14:08 |只看該作者

準媽齊齊生旺b Part2

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


1769#
發表於 12-6-12 14:10 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 14:00
唔識分好定唔好, 不過影結婚相前做過一次 facial 有針清, 做完仲多豆豆過唔做. 又痛喎, o係屋企敷 mask 算. ...

針清痛到cc 下, 不過按摩幾舒服.

而家都冇得做了.


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1770#
發表於 12-6-12 14:10 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 14:06
我以前有諗過讀, 不過後尾發覺自己可能對sociology 有興趣 d. 但係讀黎唔知做咩.
等 bb 大 d 可 ...

我U既時候都係major family psyc既 不過我係vancouver讀 之前都有捻過入soci 但係同你捻法一樣 唔知道有咩用.... 如果為左U grad 甘我寧願讀d有興趣d既野


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1771#
發表於 12-6-12 14:11 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 14:07
暗瘡都得架? 真係唔知.

yesyes 好work!!! 但係宜家有左唔q打得 又爆到咩甘


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1772#
發表於 12-6-12 14:12 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 14:06
我以前有諗過讀, 不過後尾發覺自己可能對sociology 有興趣 d. 但係讀黎唔知做咩.
等 bb 大 d 可 ...

music同art therapies都好有前途 但係 阿b讀U時已經係19年後 唔知興咩了


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1773#
發表於 12-6-12 14:13 |只看該作者
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 14:08
無帶口罩我想嘔。隔離個媽媽口好臭。但不斷呼氣出黎
無得換位?


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1774#
發表於 12-6-12 14:13 |只看該作者
KAYIBABY1987 發表於 12-6-12 14:08
無帶口罩我想嘔。隔離個媽媽口好臭。但不斷呼氣出黎

坐開d啦 我驚你會暈左係度


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1775#
發表於 12-6-12 14:13 |只看該作者
車仔你地買邊部


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1776#
發表於 12-6-12 14:16 |只看該作者
仲有床仔係咪買普通1xxx-2000果d木床就得ga了? 有咩要注意??


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1777#
發表於 12-6-12 14:17 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 14:13
車仔你地買邊部
chicco simplicity 平, 穩陣, 不過有 d 重, 但我諗唔到我如果自己一個出街, 點樣可以一手抱 b 一手收車. 咁即係重定輕都無所謂.


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1778#
發表於 12-6-12 14:18 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 14:16
仲有床仔係咪買普通1xxx-2000果d木床就得ga了? 有咩要注意??
係, 可以睇下選擇月刊, 有講 bb 床安全問題


男爵府

積分: 8745

畀面勳章


1779#
發表於 12-6-12 14:19 |只看該作者
carmenyan206 發表於 12-6-12 14:12
music同art therapies都好有前途 但係 阿b讀U時已經係19年後 唔知興咩了
我諗住佢返幼稚園就讀架啦, 如果唔生多個.生多個就等細o固個讀幼稚園.


珊瑚宮

積分: 110227

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1780#
發表於 12-6-12 14:21 |只看該作者
siuminyeung 發表於 12-6-12 14:18
係, 可以睇下選擇月刊, 有講 bb 床安全問題

我無睇過月刊果d

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo