立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 31623
KBIB2008 發表於 12-7-31 10:34 過程中不知那part 出了問題,個麵團軟到造唔到型,只是拿出來排氣.....
柒子 發表於 12-7-31 10:45 睇落去唔似斷筋.. 可能水份多了d.
男爵府
積分: 8838
NoelB 發表於 12-7-31 09:20 交功課,老麵種芝士火腿包,杯仔包係帶俾同事,蟲蟲包係做俾家中的懶蟲,希望食完不懶惰啦 芝士火 ...
水晶宮
積分: 56409
原帖由 NoelB 於 12-07-31 發表 見到你個肉鬆先想起屋企有煲湯豬肉留起了,但我忘記了做,又不知姐姐放喺邊。 不過,我和家人都不 ...
伯爵府
積分: 15926
jenniecatcat 發表於 12-7-31 15:24 笑左
柒子 發表於 12-7-31 15:55 肉鬆..整定當餡好..送麵好..送粥又好. 整定d茂問題..放一兩個月都okay的.
GG9190 發表於 12-7-31 16:08 你放雪柜? 我上次整, 一個星期到, 未食嗰啲發咗霉呀
柒子 發表於 12-7-31 16:13 梗係要入玻璃樽再雪櫃.
GG9190 發表於 12-7-31 16:16 我淨係入咗密實盒, 冇入雪柜啊
柒子 發表於 12-7-31 16:35 一係搓到佢一碌碌似泰個個d狗屎咁.. 再烘乾...好味道..
KBIB2008 發表於 12-7-31 16:27 係呀,無落防腐劑,一星期就發毛喇!
KBIB2008 發表於 12-7-31 16:43 點可到佢一碌碌唔散呢?
複式洋房
積分: 313
NoelB 發表於 12-7-31 08:57 有無蓋?點解會變山形?有蓋,即使唔頂,照計都不會變山形喎,最多係似呢個咁。 ps:這是焗爐焗,因為搽了 ...
大宅
積分: 2325
柒子 發表於 12-7-31 09:32 其實唔係乜特別方法. 只係整包時..直接法計.
積分: 8605
原帖由 柒子 於 12-07-31 發表 如你轉左第二個模.. 試下唔搽牛油或少一d.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy