親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1301


1761#
發表於 06-6-19 09:19 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Smilesun,
HI!
可以給我教安心旅遊保的會員NO.嗎?
THANK YOU!


大宅

積分: 1301


1762#
發表於 06-6-19 09:22 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

請問有冇媽咪知,小樽水族館和登別Marine Park是否相似?邊個好d?
如果兩個都去會唔會浪費時間?


男爵府

積分: 7257


1763#
發表於 06-6-19 10:17 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

我又有問題啦, 係有關otaru welcome pass!
我想知jr那ticket是否由新札幌至小樽之間? 還是只係札幌至小樽之間?
而內包括的地鐵1天pass, 是yen800那種, 不知可否加多yen200轉為地鐵+bus 1天pass, 是yen1000那種呢?


大宅

積分: 4455


1764#
發表於 06-6-19 10:24 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

conniedodo 寫道:
請問有冇媽咪知,小樽水族館和登別Marine Park是否相似?邊個好d?
如果兩個都去會唔會浪費時間?


登別我去過地方唔太大, 個人認為海洋公園好玩d.
小樽未去過, 不過睇website介紹感覺唔錯, 有室內有戶外仲有機動遊戲, 但真係要去過先知.

唔知有冇早出發嘅family會去呢兩個地方, 返黎再介紹吓呢.


男爵府

積分: 7257


1765#
發表於 06-6-19 11:01 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

登別Marine Park 我從前去過. 地方真的不太大, 而海豚表演也不及ocean park.
但小樽水族館我今次應該會去的.
另有無人會去余市yoichi及二世古呀? 我想看看有無資料可分享呀?


大宅

積分: 1301


1766#
發表於 06-6-19 13:22 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Thx Candy925 & vkzone ,
去登別的Marine Park,只係好想睇企鵝遊行.
另外,見到小樽水族館的網頁介紹都覺得幾好,所以就想兩個都去lor.
不過就係驚唔值得兩個都去.
又驚如果去小樽水族館,會唔夠時間行小樽其他地方.

我可能係最早去的一個,28/6-6/7
不過仲係未攪清楚夠竟買唔買,JR Pass /JR+巴士優惠好?
因為唔識計. :-(


男爵府

積分: 7420


1767#
發表於 06-6-19 15:41 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

smilesun

想請問你, 如果住farm-york 要幾多點去到呢 d 活動(e.g. milking, 餵羊仔) 係咩時間架呢 是否next day 既early morning 呢? Thanks.
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 7420


1768#
發表於 06-6-19 18:15 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

請問去過登別Marine Park 既各位, 要幾多時間先行完呢 因為想多些時間stay 在溫泉酒店, 要預下時間先
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


男爵府

積分: 7257


1769#
發表於 06-6-19 18:22 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

登別Marine Park好似有些套票係包括埋熊牧場等, 會平D.
但好似冬天才有企鵝巡遊, 不過唔SURE.
我那時去約玩了1小時左右啦.
留返D時間行下地獄谷或浸下溫泉仲好啦.

有無知余市都好似有煙花睇啊? 但唔多幾多點呢? 因為我不會stay余市, 怕睇完才回札幌好夜.
http://www.yoichi-kankoukyoukai.net/japan/event.html
?-(
另有無人從前玩過這樣? 會唔會好刺激呢?
http://www.cks.chuo-bus.co.jp/tenguyama/suraida-3.htm


男爵府

積分: 5769


1770#
發表於 06-6-19 23:19 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

ChristyBBmama 寫道:
smilesun

想請問你, 如果住farm-york 要幾多點去到呢 d 活動(e.g. milking, 餵羊仔) 係咩時間架呢 是否next day 既early morning 呢? Thanks.


呢個農場好似無 milking,而餵羊仔應該係next day  morning..你去個網頁睇下...farm york

另外呢度,有其他十勝帶廣的資料
http://www.netbeet.ne.jp/~tabitoka/index_c.html
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


男爵府

積分: 5769


1771#
發表於 06-6-19 23:23 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

all
我想問你地講的tokyu,係 tokyu Inn 定係 Excel Hotel Tokyu...我睇cx個plan, 只係 後者有free shuttle...唔知我有無睇錯呢,如果有位我都想轉,因為而家發覺sheraton取車好唔方便...
我的大寶貝喜悅晴朗  我的小寶貝光明喜樂
我的編織作品溫暖牌  


大宅

積分: 1453


1772#
發表於 06-6-19 23:27 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Smilesun,

我係住 Tokyu Inn 的, 係 CX 幫我 book 免費 shuttle!


男爵府

積分: 8507


1773#
發表於 06-6-19 23:53 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

smilesun,

兩間tokyu都有free shuttle架.

Smilesun 寫道:
all
我想問你地講的tokyu,係 tokyu Inn 定係 Excel Hotel Tokyu...我睇cx個plan, 只係 後者有free shuttle...唔知我有無睇錯呢,如果有位我都想轉,因為而家發覺sheraton取車好唔方便...
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


複式洋房

積分: 286


1774#
發表於 06-6-19 23:54 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

Smilesun,
according to cx package, tour code CS6SPK01HKG includes complimentary transfer provided by the following hotels
Spp Tokyu Inn, approx. 60mins per way
Spp Excel Tokyu, approx. 60mins per way

之前好full,好多日子都話冇房, 但last week再打去問, 就即刻話有房,你可以再打去試試, good luck
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD4/67882/Signature3.jpg[/img]


男爵府

積分: 8507


1775#
發表於 06-6-19 23:55 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

大家換咗yen未呀?我換住hk$5k先,遲d再入貨 .
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


男爵府

積分: 8507


1776#
發表於 06-6-19 23:56 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

lucinda,

我以為你瞓咗tim ,我感冒呀 :-( ,希望thurs好番啦.

,good nite.
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.5658369.16127.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.6133754.17923.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067918.00228.jpg[/img][img align=right]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD5/82641/84971.7067921.91191.jpg[/img]


複式洋房

積分: 286


1777#
發表於 06-6-20 00:16 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行


ivyl,

take care啊, last week 你重龍精虎猛, 老虎打得幾隻.
你早d 啦,休息多d,快d好番再約你

arm arm tv話yen6.742, 都諗住入d貨, hubby諗住exchange HKD15k for the whole trip (8day7nights),唔知夠唔夠 (有4nights住furano要比cash, 其餘主要for car rental,food)


聽日要番,要



vyl 寫道:
大家換咗yen未呀?我換住hk$5k先,遲d再入貨 .[/quote]
[img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD4/67882/Signature3.jpg[/img]


男爵府

積分: 7420


1778#
發表於 06-6-20 00:21 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

smilesun

oic, thanks, 不過好似有搾羊奶, but 唔知是否6月先有呢 隔離icycream 介紹富良野千代田農場, 等我兩間都send email問下咩情況先
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]


大宅

積分: 1453


1779#
發表於 06-6-20 00:25 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

千代田農場 -- 很熟悉的名字, 我剛剛寫緊自己的行程, 已經寫到美瑛個 part 啦!

ChristyBBmama 寫道:
smilesun

oic, thanks, 不過好似有搾羊奶, but 唔知是否6月先有呢 隔離icycream 介紹富良野千代田農場, 等我兩間都send email問下咩情況先


男爵府

積分: 7420


1780#
發表於 06-6-20 00:34 |只看該作者

Re: 06年6月-7月北海道自由行

hay

你有興趣入去look look la :wink:

千代田農場
[img align=left]http://www.fx-word.com/img1/20070115/1168850504I.gif[/img]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo