興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   8


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


1761#
發表於 12-10-24 06:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alicealice313+於+12-10-23+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 134334


1762#
發表於 12-10-24 07:30 |只看該作者
alicealice313 發表於 12-10-24 06:40
我死佬留嫁,佢話無聊喎

佢係悶到??
都係要上黎浦 ??

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


瑪瑙宮

積分: 134334


1763#
發表於 12-10-24 07:32 |只看該作者

一切有為法  如夢幻泡影  如露亦如電  應作如是觀


欲知前世因  今生受的是   欲知來世果  今生作的是


大千世界  無罣無礙  自去自來  自由自在  要生便生  莫找替代


男爵府

積分: 6316


1764#
發表於 12-10-24 08:15 |只看該作者

回覆:想講同聽鬼怪事同佛理及夢既朋友入黎啦.一齊講一齊聽! (32)

Morning JM





珍珠宮

積分: 38450

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章


1765#
發表於 12-10-24 08:26 |只看該作者
早晨


翡翠宮

積分: 79900

醒目開學勳章 BK Milk勳章


1766#
發表於 12-10-24 08:53 |只看該作者
Good morning.


珍珠宮

積分: 34740


1767#
發表於 12-10-24 09:13 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-23 18:16
我買White Wing一樽過嘅shake shake粉咋,我邊有咁叻自己較粉吖~

用自發粉+糖+蛋+奶就得架喇!


珍珠宮

積分: 34740


1768#
發表於 12-10-24 09:16 |只看該作者
早晨。


水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


1769#
發表於 12-10-24 09:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+溋溋+於+12-10-23+發表做咩事

原帖由 alicealice313 於 12-10-24 發表
我死佬留嫁,佢話無聊喎
我都估到。但唔敢直接問

同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


水晶宮

積分: 52403

育兒性格勳章 畀面勳章


1770#
發表於 12-10-24 09:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+溋溋+於+12-10-23+發表我昨天

原帖由 thunder_bunny 於 12-10-23 發表
果個呀,同日本一樣的,估唔到HK 都有 我已經有 Marie條尾,一定襯埋哩個入park 用

...
你果個灰姑娘靚咁多果個帽八折都覺貴半價就好了

同熱愛這片土地,大家刻骨銘記,愁或喜,生或死,也是香港地
同熱愛這片土地,大家一句到尾,由自己,生與死,也在香港地


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1771#
發表於 12-10-24 09:28 |只看該作者
回覆 thunder_bunny 的帖子

bunny你幾時會再入去玩黑色世界呀?我26號會入去spa之後入園呀.

點評

may.bb  我26號都入咗去玩黑色世界啊!見唔到你!  發表於 12-10-27 17:36
<br><br>


水晶宮

積分: 67215


1772#
發表於 12-10-24 09:50 |只看該作者
早呀
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1773#
發表於 12-10-24 09:51 |只看該作者
回覆 ^O^ 的帖子

亞00..跳蚤做到12月尾就關門大吉,可能3個月後開返小小舖,你有冇用具想掃呀?我尋日掃左個超級蛋糕轉盤,3百有找....事頭而家手上仲有最後一個,睇你有冇興趣想買.

個盤好正架,可以打斜如果唧花就張個盤面打斜一邊轉住打唧好方便,而且睇黑森林是蛋糕邊就易上朱古力碎啦.

而且個盤唧完花可以成個面甩出來,成個拎起入雪柜,好方便,如果出面買要成7百幾蚊一個架.如果你想去可以約一個星期6,日下午我車你去呀,你見到d模包係好開心.
<br><br>


珍珠宮

積分: 34740


1774#
發表於 12-10-24 10:21 |只看該作者
本帖最後由 ^O^ 於 12-10-24 10:22 編輯
chinatea 發表於 12-10-24 09:51
回覆 ^O^ 的帖子

亞00..跳蚤做到12月尾就關門大吉,可能3個月後開返小小舖,你有冇用具想掃呀?我尋日掃左個 ...

乜我而家變左做"亞零零"呀?

茶茶,多謝你先,但我唔用轉盤架。我連抺忌廉既抺刀都冇架。我就咁將個蛋糕放係個蛋糕盒既底盤到,抺忌廉時求其用把長刀抺,然後自己就咁左轉右轉個蛋糕盒底盤架咋,抺好忌廉後就連埋個蛋糕盒底盤同蓋一齊放入雪櫃。雖然係冇咁方便,但都做到要做既效果架。我個宗旨係:以最低廉既成本去做最好既野!慳得就慳喇,而且屋企冇咁多地方放烘焙工具呀!至於焗模,我而家有好多:有pizza模、有大中細tart模、有紙包蛋糕模、有中空戚風蛋糕模、有圓型蛋糕模、有方包模、有大長方型焗模、有hello kitty模(銻及膠),仲有好多好多曲奇模,又有各類cutters,好夠用喇。我做包做蛋糕來來去去都係果d形架咋,自己食/比爸媽家姐細佬,唔使做到餅舖咁多形狀款式啦!再買會比人埋怨架喇!

點評

琛媽  00要著低鬆衫架   發表於 12-10-24 11:11


水晶宮

積分: 52761


1775#
發表於 12-10-24 10:23 |只看該作者
本帖最後由 thunder_bunny 於 12-10-25 15:01 編輯
溋溋 發表於 12-10-24 09:20
你果個灰姑娘靚咁多果個帽八折都覺貴半價就好了

...

Coming Friday castle 果個仲靚~

琴日我fd 佢晨早做完重陽節要做既野就下午入去影 Cindy, 佢責任重大, 唔係我fd 無相出blog, 第一日果個唔掂啦, 個個叫救命, 好彩琴日果個ok 咋~
佢好talk 得, 好nice, 成日weekend off, 我都好少撞見佢~

佢對鞋都係新架~ 粉藍色, 有個ribbon 仲有粒心心閃石~ 舊鞋係銀色既~


點評

chinatea  佢呢張相有d似你喎.你擺返個咁post拍過照來睇下.  發表於 12-10-24 11:31


水晶宮

積分: 52761


1776#
發表於 12-10-24 10:25 |只看該作者
chinatea 發表於 12-10-24 09:28
回覆 thunder_bunny 的帖子

bunny你幾時會再入去玩黑色世界呀?我26號會入去spa之後入園呀.

真係Friday wor ~
我同老公2個入去 影 Cinderella 新look 呀~

你想我陪你玩鬼屋 定玩過山車~

點評

chinatea  我個電話冇開what'A架,我5點半入到去玩左鬼屋同馬戲團,仲有山谷.  發表於 12-10-27 19:54
may.bb  記錯咗,原來我係25號入園嘅!  發表於 12-10-27 17:46
may.bb  依家先知你哋入咗去添!見唔到你哋呀!  發表於 12-10-27 17:38
chinatea  兩樣都得,你幾點入到去,我多數2點做spa,休息到4,5點先過去.  發表於 12-10-24 11:32


水晶宮

積分: 52761


1777#
發表於 12-10-24 10:26 |只看該作者
morning


侯爵府

積分: 21408

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 開心吸收勳章


1778#
發表於 12-10-24 10:30 |只看該作者
早晨~~~~


大宅

積分: 3824


1779#
發表於 12-10-24 10:36 |只看該作者

引用:Quote:CCKI+發表於+12-10-23+18:16+我買Whi

原帖由 ^O^ 於 12-10-24 發表
用自發粉+糖+蛋+奶就得架喇!
請問份量比例係幾多?


珍珠宮

積分: 34740


1780#
發表於 12-10-24 10:41 |只看該作者
CCKI 發表於 12-10-24 10:36
請問份量比例係幾多?

我個recipe係屋企呀,今晚搵比你啦(希望我記得啦,因為呢個禮拜要同個女一齊打仗呀,要測埋聽日呀)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo