興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   7


珍珠宮

積分: 34740


1761#
發表於 12-11-9 09:56 |只看該作者
琛媽 發表於 12-11-9 09:43
今日無問題喎, 你試下運路入, 去EK再click返親子睇下得唔得
都係唔得,只去到版面,入唔到入面睇。可能係公司个梳化要route去美国既問題。


水晶宮

積分: 59494

牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1762#
發表於 12-11-9 10:29 |只看該作者
回覆 CCKI 的帖子

咬舌自盡唔係條舌會塞喉嚨,舌頭係全身最多同敏感細胞組織,真係要咬舌就一定係用盡全身力去咬,但一點點就會好痛,如小女子冇學過內功者,跟本冇可以咬舌自盡架,如果唔伸條舌出來跟本都咬唔到,就算咬到都只係舌尖位置,係唔會死架,最會死架就一定係咬到佢有傷口,之後out到佢發炎,有菌流哂腫就有可能死.

如果話佢靜靜雞服毒我反而覺得正路low.
<br><br>


大宅

積分: 3824


1763#
發表於 12-11-9 10:32 |只看該作者

引用:回覆+CCKI+的帖子 咬舌自盡唔係條舌會塞喉

原帖由 chinatea 於 12-11-09 發表
回覆 CCKI 的帖子

咬舌自盡唔係條舌會塞喉嚨,舌頭係全身最多同敏感細胞組織,真係要咬舌就一定係用盡全身力 ...
咁講法服毒似d喇,佢流d"蠔油/喼汁"顏色物液體出嚟~

點評

chinatea  跟本大陸d血槳冇外地演員敢用就真,都唔知咩來c旦流d蠔油出來就算.  發表於 12-11-9 10:44


珍珠宮

積分: 34740


1764#
發表於 12-11-9 10:32 |只看該作者
CCKI 發表於 12-11-8 23:13
TBB連血包都慳番,頭先婉嬪自盡流水嚟嘅"血"好似蠔油 仲有咬舌自盡仲可以講咁多嘢,唔係條脷會塞 ...
我覺得似甜醬囉。

其實佢係服毒自殺定咬脷呢?大海D人話係咬脷。



珍珠宮

積分: 34740


1765#
發表於 12-11-9 10:35 |只看該作者
chinatea 發表於 12-11-9 10:29
回覆 CCKI 的帖子

咬舌自盡唔係條舌會塞喉嚨,舌頭係全身最多同敏感細胞組織,真係要咬舌就一定係用盡全身力 ...

我都覺得佢係服毒,因為佢嘔血之前飲左一啖茶。但係,佢地要攞毒藥,唔係要D宮女太監幫佢地攞架咩?皇宮隨處都有毒藥架咩?

點評

chinatea  劇程需要:已經偷埋一包你地閃一閃之天際時佢已經落左毒溶哂仲飲埋.  發表於 12-11-9 10:45


珍珠宮

積分: 34740


1766#
發表於 12-11-9 10:36 |只看該作者
哎,而家一定要覆你地既舖先入到黎。就算你地引我入黎,我都入唔到!

點評

chinatea  我又冇事喎,今日一入就上到來啦.  發表於 12-11-9 10:46


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


1767#
發表於 12-11-9 11:06 |只看該作者

引用:Quote:chinatea+發表於+12-11-9+10:29+回覆

原帖由 ^O^ 於 12-11-09 發表
我都覺得佢係服毒,因為佢嘔血之前飲左一啖茶。但係,佢地要攞毒藥,唔係要D宮女太監幫佢地攞架咩?皇宮 ...
妳哋講緊邊套呀?婉嬪係服毒,妓女係咬脷,不過睇書仔話佢唔死得,只係啞咗~ 兩套劇黎架喎~



點評

^O^  婉嬪呀!  發表於 12-11-9 11:07


珍珠宮

積分: 34740


1768#
發表於 12-11-9 11:06 |只看該作者
CCKI 發表於 12-11-9 10:32
咁講法服毒似d喇,佢流d"蠔油/喼汁"顏色物液體出嚟~

如果真係服毒,d血唔似平時d色都make sense既,中左毒d血係深色d家嘛!

點評

chinatea  TBB一向中毒係成口芝麻糊架.  發表於 12-11-10 08:45


珍珠宮

積分: 34740


1769#
發表於 12-11-9 11:09 |只看該作者
^O^ 發表於 12-11-9 09:56
都係唔得,只去到版面,入唔到入面睇。可能係公司个梳化要route去美国既問題。 ...

chinatea 我又冇事喎,今日一入就上到來啦. 發表於 20 分鐘前

應該係BK個梳化兜去美國既問題。美國貓今日上左黎未呀?

點評

chinatea  美國大選完人人上返網呀.  發表於 12-11-10 08:46


水晶宮

積分: 67215


1770#
發表於 12-11-9 11:50 |只看該作者
^O^ 發表於 12-11-9 11:09
應該係BK個梳化兜去美國既問題。美國貓今日上左黎未呀?

未見呀
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


珍珠宮

積分: 34740


1771#
發表於 12-11-9 11:55 |只看該作者
琛媽 發表於 12-11-9 11:50
未見呀

唔知係咪同我一樣入唔到黎呢?


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


1772#
發表於 12-11-9 11:58 |只看該作者
^O^ 發表於 12-11-9 11:06
如果真係服毒,d血唔似平時d色都make sense既,中左毒d血係深色d家嘛! ...
係中毒呀~~ 不過都唔make sense啦~~ 以前睇戲, 中咗毒係黑色一擔咁噴住出架嘛~~ 死都死得咁有儀態~~ 不過上個禮拜睇"美人心計" 雪鴛死得仲靚......


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


1773#
發表於 12-11-9 12:01 |只看該作者
本帖最後由 火精靈 於 12-11-9 12:11 編輯


水晶宮

積分: 67215


1774#
發表於 12-11-9 12:03 |只看該作者
^O^ 發表於 12-11-9 11:55
唔知係咪同我一樣入唔到黎呢?

佢多數用手機上喎, 你而家係咪用手機呀
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


水晶宮

積分: 67215


1775#
發表於 12-11-9 12:09 |只看該作者
本帖最後由 琛媽 於 12-11-9 13:47 編輯



你係度講一陣比人封舖話我地賣藥黨呀 捉左mOOn姐去坐監就敝喇 , 到時要同佢搵碌柚葉

點評

火精靈  咁妳又quote我  發表於 12-11-9 12:12
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


大宅

積分: 3824


1776#
發表於 12-11-9 12:10 |只看該作者

引用:Quote:^O^+發表於+12-11-9+09:56+都係唔得

原帖由 ^O^ 於 12-11-09 發表
應該係BK個梳化兜去美國既問題。美國貓今日上左黎未呀?
會唔會訓緊?


珍珠宮

積分: 34740


1777#
發表於 12-11-9 12:21 |只看該作者
火精靈 發表於 12-11-9 11:58
係中毒呀~~ 不過都唔make sense啦~~ 以前睇戲, 中咗毒係黑色一擔咁噴住出架嘛~~ 死都死得咁有儀態~~ 不過上 ...

雪鴛點解會死既?


珍珠宮

積分: 34740


1778#
發表於 12-11-9 12:32 |只看該作者
琛媽 發表於 12-11-9 12:03
佢多數用手機上喎, 你而家係咪用手機呀

我而家係用公司既電腦上黎,但只能睇到呢版,去唔到前或後既版。


珍珠宮

積分: 34740


1779#
發表於 12-11-9 12:35 |只看該作者
CCKI 發表於 12-11-9 12:10
會唔會訓緊?
而家呢個鐘數佢應該瞓緊,但平日8、9am時佢都仲有上黎交接下家嘛。


子爵府

積分: 13171

睛靈勳章


1780#
發表於 12-11-9 13:30 |只看該作者
^O^ 發表於 12-11-9 12:21
雪鴛點解會死既?
妳都有睇開架?? 佢唔想害佢主子嘛, 但又被奸人威脅, 所以一死了之~~

點評

chinatea  我睇到呢道都覺好慘.  發表於 12-11-10 08:41

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo