跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51182


1761#
發表於 06-10-3 16:40 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

而家d小朋友個個都怕呢d野,都唔知有咩好驚,又唔咬人 :lol:
你仔仔做咩功課呀,寫週記呀?
homacarol 寫道:
呀囡勁怕, 係咁話要走lor. 最後10點走人, 都未燒完就走人...因為個個都怕飛蟻 ^^

我呀囝既功課 ~ 隨筆仲寫左呢次bbq 見到飛蟻tim ^^
[quote]
HIN_bb 寫道:
仔仔,囡囡怕唔怕飛蟻呀 :lol:
oscar我怕飛蟻!
[quote]
homacarol 寫道:
無蚊, 但有好多飛蟻....唔知係咪落雨呢....
我地噴定&帶定蚊怕水...做足準備 hehe
[quote]
HIN_bb 寫道:
有無蚊呀 :mrgreen:
[quote]
[/quote][/quote]


水晶宮

積分: 51182


1762#
發表於 06-10-3 16:41 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

咁係咪搵鍾點抹呀?
TszHin媽咪 寫道:
so....我唔敢clean windows ga [quote]
homacarol 寫道:
well ... 都好高勒...我有畏高症...haha
[quote]


水晶宮

積分: 51182


1763#
發表於 06-10-3 16:41 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你知唔知去到幾多樓呀?可以起到咁高咩?
TszHin媽咪 寫道:
唔算啦, 而家新起既仲高好多呀 [quote]
HIN_bb 寫道:
嘩!47樓咁高呀
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


1764#
發表於 06-10-3 16:46 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

7十幾 [quote]
HIN_bb 寫道:
你知唔知去到幾多樓呀?可以起到咁高咩?
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


1765#
發表於 06-10-3 16:47 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

舊年係呀! 不過summer無叫佢黎. 而家無請喇 [quote]
HIN_bb 寫道:
咁係咪搵鍾點抹呀?
[quote]


男爵府

積分: 5403


1766#
發表於 06-10-3 16:47 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

......我都驚...如果佢地飛的話...我都好驚...不過o係佢地面前要扮唔驚.....

我囝既隨筆, 好似週記咁做lor, 任你寫乜都得 ^^ 所以佢咪寫bbq 見到飛蟻lor ^^
HIN_bb 寫道:
而家d小朋友個個都怕呢d野,都唔知有咩好驚,又唔咬人 :lol:
你仔仔做咩功課呀,寫週記呀?
[quote]
homacarol 寫道:
呀囡勁怕, 係咁話要走lor. 最後10點走人, 都未燒完就走人...因為個個都怕飛蟻 ^^

我呀囝既功課 ~ 隨筆仲寫左呢次bbq 見到飛蟻tim ^^
[quote]
HIN_bb 寫道:
仔仔,囡囡怕唔怕飛蟻呀 :lol:
oscar我怕飛蟻!
[quote]
homacarol 寫道:
無蚊, 但有好多飛蟻....唔知係咪落雨呢....
我地噴定&帶定蚊怕水...做足準備 hehe
[quote]
HIN_bb 寫道:
有無蚊呀 :mrgreen:
[quote]
[/quote][/quote][/quote]


水晶宮

積分: 51182


1767#
發表於 06-10-3 16:48 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

有咁高呀
TszHin媽咪 寫道:
7十幾 [quote]
HIN_bb 寫道:
你知唔知去到幾多樓呀?可以起到咁高咩?
[quote]


水晶宮

積分: 51182


1768#
發表於 06-10-3 16:49 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

咁你唔駛抹窗呀 :lol:
TszHin媽咪 寫道:
舊年係呀! 不過summer無叫佢黎. 而家無請喇 [quote]
HIN_bb 寫道:
咁係咪搵鍾點抹呀?
[quote]


水晶宮

積分: 51182


1769#
發表於 06-10-3 16:51 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

原來你都驚 :mrgreen:
係仔仔自己寫,唔駛交返學校d功課,係咪呀?
[quote]
homacarol 寫道:
......我都驚...如果佢地飛的話...我都好驚...不過o係佢地面前要扮唔驚.....

我囝既隨筆, 好似週記咁做lor, 任你寫乜都得 ^^ 所以佢咪寫bbq 見到飛蟻lor ^^
[quote]
HIN_bb 寫道:
而家d小朋友個個都怕呢d野,都唔知有咩好驚,又唔咬人 :lol:
你仔仔做咩功課呀,寫週記呀?


珍珠宮

積分: 35220


1770#
發表於 06-10-3 16:52 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

抹inside囉, outside就唔抹 :lol: :lol: [quote]
HIN_bb 寫道:
咁你唔駛抹窗呀 :lol:
[quote]


水晶宮

積分: 51182


1771#
發表於 06-10-3 16:59 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

oic!你要小心d呀!
點介唔搵人抹呀,係咪之前果個人抹得唔好呀?
TszHin媽咪 寫道:
抹inside囉, outside就唔抹 :lol: :lol: [quote]
HIN_bb 寫道:
咁你唔駛抹窗呀 :lol:
[quote]


男爵府

積分: 5403


1772#
發表於 06-10-3 17:02 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

係學校既功課黎架, 佢咁懶, 點會自己寫丫....
HIN_bb 寫道:
原來你都驚 :mrgreen:
係仔仔自己寫,唔駛交返學校d功課,係咪呀?
[quote]
homacarol 寫道:
......我都驚...如果佢地飛的話...我都好驚...不過o係佢地面前要扮唔驚.....

我囝既隨筆, 好似週記咁做lor, 任你寫乜都得 ^^ 所以佢咪寫bbq 見到飛蟻lor ^^
[quote]
HIN_bb 寫道:
而家d小朋友個個都怕呢d野,都唔知有咩好驚,又唔咬人 :lol:
你仔仔做咩功課呀,寫週記呀?


水晶宮

積分: 51182


1773#
發表於 06-10-3 17:03 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

你唔好話仔仔啦!
homacarol 寫道:
係學校既功課黎架, 佢咁懶, 點會自己寫丫....
[quote]
HIN_bb 寫道:
原來你都驚 :mrgreen:
係仔仔自己寫,唔駛交返學校d功課,係咪呀?
[quote]
homacarol 寫道:
......我都驚...如果佢地飛的話...我都好驚...不過o係佢地面前要扮唔驚.....

我囝既隨筆, 好似週記咁做lor, 任你寫乜都得 ^^ 所以佢咪寫bbq 見到飛蟻lor ^^
[quote]
HIN_bb 寫道:
而家d小朋友個個都怕呢d野,都唔知有咩好驚,又唔咬人 :lol:
你仔仔做咩功課呀,寫週記呀?
[/quote]


珍珠宮

積分: 35220


1774#
發表於 06-10-3 17:03 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

屋企有窗花又有蚊網, 唔會有事既!
其實請唔請都得, 因為屋企唔會好dirty! 舊年嗰個佢唔係唔好, 不過無買勞保! 同埋佢記性差, 拎起d野cleaning之後, 成日都放亂晒 :lol: :lol: [quote]
HIN_bb 寫道:
oic!你要小心d呀!
點介唔搵人抹呀,係咪之前果個人抹得唔好呀?
[quote]


男爵府

積分: 5403


1775#
發表於 06-10-3 17:03 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

TszHin媽: 搵人抺窗好d 喎, 唔好自己黎....你又住咁高, 好危險....
TszHin媽咪 寫道:
抹inside囉, outside就唔抹 :lol: :lol: [quote]
HIN_bb 寫道:
咁你唔駛抹窗呀 :lol:
[quote]


水晶宮

積分: 51182


1776#
發表於 06-10-3 17:03 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

homacarol,TszHin媽咪

我放工啦,明天再傾bye bye


珍珠宮

積分: 35220


1777#
發表於 06-10-3 17:04 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

我仔無呢d功課既 [quote]
homacarol 寫道:
係學校既功課黎架, 佢咁懶, 點會自己寫丫....
[quote]


珍珠宮

積分: 35220


1778#
發表於 06-10-3 17:04 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

HIN_bb 寫道:
homacarol,TszHin媽咪

我放工啦,明天再傾bye bye


珍珠宮

積分: 35220


1779#
發表於 06-10-3 17:05 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

carol,

唔洗擔心我ga, 我咁懶唔會抺窗ga :lol: :lol: [quote]
homacarol 寫道:
TszHin媽: 搵人抺窗好d 喎, 唔好自己黎....你又住咁高, 好危險....
[quote]


男爵府

積分: 5403


1780#
發表於 06-10-3 17:11 |只看該作者

Re: ~~~2000年小龍會 (PART 49) ~~~

唔知點解,學校個website 仲未post 個家課出黎.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo