影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   4


子爵府

積分: 14701


1761#
發表於 13-4-2 18:43 |只看該作者

引用:1748樓呀popo+ysiub+鳴謝

原帖由 MagDog 於 13-04-02 發表
1748樓呀popo ysiub 鳴謝
都幾窒下架,忍耐下



Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


1762#
發表於 13-4-2 18:52 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

In heaven



Waiting for YU


珍珠宮

積分: 40438


1763#
發表於 13-4-2 18:56 |只看該作者
YeungSiuB 發表於 13-4-2 18:42
唔係十分清楚的有天新歌,有微博acc的天屋姐姐可以開黎聽下。

http://t.cn/zT2GCM8

SiuBdownload咗有天新歌,好疾呀,anyway,吾該哂!


子爵府

積分: 14701


1764#
發表於 13-4-2 18:59 |只看該作者

引用:Quote:YeungSiuB+發表於+13-4-2+18:42+唔係

原帖由 ChrisWong 於 13-04-02 發表
SiuB,download咗有天新歌,好疾呀,anyway,吾該哂!
試下呢個:
和她在春天漫步
http://t.cn/zT2GYsm

最愛
http://t.cn/zT2GXpD

老歌
http://t.cn/zT24uKx



點評

MagDog    發表於 13-4-2 19:25
ChrisWong  ok, thank you..  發表於 13-4-2 19:23

Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


1765#
發表於 13-4-2 19:00 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

灰色西裝
myphoto.jpg



點評

ChrisWong    發表於 13-4-2 19:32
Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


1766#
發表於 13-4-2 19:02 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

到Boy\'s letter喇



Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


1767#
發表於 13-4-2 19:04 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

Get out



Waiting for YU


翡翠宮

積分: 93980


1768#
發表於 13-4-2 19:05 |只看該作者
how about his look?! Nice hair.

點評

ChrisWong  頭髮兩個半月,長得ok啦..  發表於 13-4-2 19:27


翡翠宮

積分: 93980


1769#
發表於 13-4-2 19:07 |只看該作者
間場VCR...so touched.

现在在放VCR,字幕上说其实JYJ在准备过程中非常不安,怕日本的饭把他们忘了。三天呢大家都会来吗。但是在演唱会开始之前,他们就知道了,原来大家没有把他们忘记。这么大的舞台都能坐满。真的很感谢大家。经过这么长的时间大家的心都没有改变


子爵府

積分: 14701


1770#
發表於 13-4-2 19:16 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

You\'re



Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


1771#
發表於 13-4-2 19:18 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

Found you

我就快耳聾了mouth:



點評

ChrisWong  Thank you ah, SiuB, pls cont'd...  發表於 13-4-2 19:28
Waiting for YU


翡翠宮

積分: 93980


1772#
發表於 13-4-2 19:19 |只看該作者
唱"找到了" 希望有大圖..有天這個小小飛機頭..靚啊. 乾淨俐落.


子爵府

積分: 14701


1773#
發表於 13-4-2 19:19 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

Chris, 38s清晣版
http://t.cn/zT25zR2



點評

ChrisWong  wawa...good good good...more clear...  發表於 13-4-2 19:29
Waiting for YU


子爵府

積分: 14701


1774#
發表於 13-4-2 19:21 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

今晚個台好靚
myphoto.jpg



Waiting for YU


翡翠宮

積分: 93980


1775#
發表於 13-4-2 19:29 |只看該作者
YSIUB,

有冇FRIEND的DL? THX..


翡翠宮

積分: 93980


1776#
發表於 13-4-2 19:30 |只看該作者
本帖最後由 MagDog 於 13-4-2 19:32 編輯

真係RAINY BLUE啊. 勁!!!!
點解我喜歡的也喜歡唱同一樣的呢? 是我的問題嗎? 試想想, FRIEND應該有20年歷史, 有天才是6,7歲...


水晶宮

積分: 63456

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


1777#
發表於 13-4-2 19:31 |只看該作者

引用:間場VCR...so+touched.现在在放VCR,字幕上

原帖由 MagDog 於 13-04-02 發表
間場VCR...so touched.

现在在放VCR,字幕上说其实JYJ在准备过程中非常不安,怕日本的饭把他们忘了。三天 ...
所以佢地真係好紅,正所謂五萬座位 x 三晚,就算有人重覆睇,都有十萬人啩,如果唔係鍾意佢地,你估真係有咁多人肯咁得閒坐咁耐飛機/車入去坐幾粒鐘咩,而且要比$架,我仲未計場外戲院票房。
JYJ大發



點評

gtc55    發表於 13-4-3 09:09


子爵府

積分: 14701


1778#
發表於 13-4-2 19:31 |只看該作者

引用:YSIUB,有冇FRIEND的DL?+THX..

原帖由 MagDog 於 13-04-02 發表
YSIUB,

有冇FRIEND的DL? THX..
我未行動,現在只找到一些link!

Rainy blue黎喇



Waiting for YU


翡翠宮

積分: 93980


1779#
發表於 13-4-2 19:34 |只看該作者


小小中山裝?


子爵府

積分: 14701


1780#
發表於 13-4-2 19:35 |只看該作者

回覆:♥ ♥ ♥天屋韓舍~PART 10 ♥ ♥ ♥

我一陣整理一下先,現在太多link,我都亂亂地。

我開緊部note,一部pad,一部腦,好忙。

查實我今日係要同阿女溫書,我仲未開功



點評

constanceng  犧牲同阿女溫書既時間為我們直擊,thanks呀!  發表於 13-4-2 19:48
ChrisWong  Thanks again, SiuB...Anyway, JYJ make us busy always..   發表於 13-4-2 19:42
Waiting for YU

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo