心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29725


1761#
發表於 06-9-1 10:06 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

鄭成左喇 轉頭就返巾架喇 [quote]
JAY媽 寫道:
雲妮,你見工見成點呀?[quote]


翡翠宮

積分: 76971


1762#
發表於 06-9-1 10:07 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

實二世禾巧雷茅黎啦李計巧嘛


翡翠宮

積分: 76971


1763#
發表於 06-9-1 10:14 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

品雷陳晚禾仲爽pm比angela問佢去唔去呢樹鄭工天 家陣錢左李唔使啦 仲有咩福利呀 [quote]
WINNIEYIP 寫道:
鄭成左喇 轉頭就返巾架喇


男爵府

積分: 5993


1764#
發表於 06-9-1 10:20 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

恭喜哂!!!


你就好啦!咁快搵到工,家下我都仲未搵到呀, 同埋我可能讀吾成書呀...因為我老豆未必幫我湊j仔呀...我又吾敢獨留J仔响屋企等J佬番黎湊...時裝設計下星期開課喇...!!! :-(

係呢?你份工係咩工雷架?咁晏至番工既???都係文職?
WINNIEYIP 寫道:
鄭成左喇 轉頭就返巾架喇 [quote]
JAY媽 寫道:
雲妮,你見工見成點呀?[quote]

老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1765#
發表於 06-9-1 10:22 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

早晨呀!各位


男爵府

積分: 7531


1766#
發表於 06-9-1 10:23 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

e+好反好多•前晚1:00am開始,,,>,去咗浸會睇夜診,長胃炎,琴日冇反工,所以巾日好Q亡 :-( :-( :-( :-( [quote]
JAY媽 寫道:
下...你又做左病君A呀???咁你巾日柚牡番工呀??? [quote]


男爵府

積分: 5993


1767#
發表於 06-9-1 10:24 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

[size=xx-large]早晨婆婆!!!
小路 寫道:
早晨呀!各位
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


男爵府

積分: 5993


1768#
發表於 06-9-1 10:25 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

恩公咯...你吾休息多日~~~~小心身體呀~~~
LOWERBOBO 寫道:
e+好反好多•前晚1:00am開始,,,>,去咗浸會睇夜診,長胃炎,琴日冇反工,所以巾日好Q亡 :-( :-( :-( :-( [quote]
JAY媽 寫道:
下...你又做左病君A呀???咁你巾日柚牡番工呀??? [quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


男爵府

積分: 7531


1769#
發表於 06-9-1 10:25 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

云尼、、、、工兴你 份工做咩家?可以講LEE天下?????


公爵府

積分: 29725


1770#
發表於 06-9-1 10:26 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

刀械文職雷架


返12典放漆典中囉
禾閃喇~bye!!!!bye!!![quote]
JAY媽 寫道:
恭喜哂!!!


你就好啦!咁快搵到工,家下我都仲未搵到呀, 同埋我可能讀吾成書呀...因為我老豆未必幫我湊j仔呀...我又吾敢獨留J仔响屋企等J佬番黎湊...時裝設計下星期開課喇...!!! :-(

係呢?你份工係咩工雷架?咁晏至番工既???都係文職? [quote]


男爵府

積分: 5993


1771#
發表於 06-9-1 10:29 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

咁巾晚再傾計啦~~~拜拜!
WINNIEYIP 寫道:
刀械文職雷架


返12典放漆典中囉
禾閃喇~bye!!!!bye!!![quote]
JAY媽 寫道:
恭喜哂!!!


你就好啦!咁快搵到工,家下我都仲未搵到呀, 同埋我可能讀吾成書呀...因為我老豆未必幫我湊j仔呀...我又吾敢獨留J仔响屋企等J佬番黎湊...時裝設計下星期開課喇...!!! :-(

係呢?你份工係咩工雷架?咁晏至番工既???都係文職? [quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


珊瑚宮

積分: 104756


1772#
發表於 06-9-1 11:11 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

[size=xx-large]摸零~~~


男爵府

積分: 7531


1773#
發表於 06-9-1 13:34 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

[size=xx-large]CALLING CALLING IVY IVY


珍珠宮

積分: 41557


1774#
發表於 06-9-1 13:41 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

afternoon all~~~


男爵府

積分: 5993


1775#
發表於 06-9-1 13:53 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 28065


1776#
發表於 06-9-1 14:21 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

我今朝放假陪太子返學呀

WINNIEYIP 寫道:
有矛攪錯呀

禾陳日鄭賢工,巾蕉成半甩中刀矛咩淫響樹
禾呢一個月刀械只可以找d起身同你地反,你地居........然...
咁 :-( :-( :-(


公爵府

積分: 28065


1777#
發表於 06-9-1 14:22 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

做咩又病呀...睇左醫生未?

LOWERBOBO 寫道:
good morning ivy & all.......

我又.....

:-( :-( :-( :-(


男爵府

積分: 5993


1778#
發表於 06-9-1 14:23 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

太子番學第一日慣吾慣呀???
Ivy124 寫道:
我今朝放假陪太子返學呀

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
有矛攪錯呀

禾陳日鄭賢工,巾蕉成半甩中刀矛咩淫響樹
禾呢一個月刀械只可以找d起身同你地反,你地居........然...
咁 :-( :-( :-(
[/quote]
老公VOICEMAIL 1 2 3 愛是恆久忍耐又有恩慈,愛是不嫉妒不自誇不張狂,不作害羞的事,不求自己益處,不輕易發怒,不計算人的惡,不喜歡不義,只喜歡真理,凡事包容,凡事相信,凡事盼望,凡事忍耐,愛是永不止息


公爵府

積分: 28065


1779#
發表於 06-9-1 14:24 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

恭喜晒呀winnie...我都話你實得架啦

[quote]
WINNIEYIP 寫道:
鄭成左喇 轉頭就返巾架喇 [quote]


公爵府

積分: 28065


1780#
發表於 06-9-1 14:25 |只看該作者

Re: 龍仔龍女開心樂園之甩牙篇

係啦....真係好耐無傾喇....你今日唔駛放假陪大寶咩?

ringoivy 寫道:
實二世禾巧雷茅黎啦李計巧嘛

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo