恭喜哂!!!
係呢?你份工係咩工雷架?咁晏至番工既???都係文職?

WINNIEYIP 寫道:
鄭成左喇![]()
![]()
轉頭就返巾架喇
![]()
[quote]
JAY媽 寫道:
雲妮,你見工見成點呀?[quote]
恩公咯...你吾休息多日~~~~小心身體呀~~~LOWERBOBO 寫道:
e+好反好多•前晚1:00am開始,,,>,去咗浸會睇夜診,長胃炎,琴日冇反工,所以巾日好Q亡 :-( :-( :-( :-( [quote]
JAY媽 寫道:
下...你又做左病君A呀???咁你巾日柚牡番工呀???
![]()
![]()
[quote]
WINNIEYIP 寫道:
刀械文職雷架![]()
![]()
![]()
返12典放漆典中囉![]()
![]()
![]()
禾閃喇~bye!!!!bye!!![quote]
JAY媽 寫道:
恭喜哂!!!
你就好啦!咁快搵到工,家下我都仲未搵到呀, 同埋我可能讀吾成書呀...因為我老豆未必幫我湊j仔呀...我又吾敢獨留J仔响屋企等J佬番黎湊...時裝設計下星期開課喇...!!! :-(
係呢?你份工係咩工雷架?咁晏至番工既???都係文職?
![]()
![]()
[quote]
Ivy124 寫道:
我今朝放假陪太子返學呀
[quote]
WINNIEYIP 寫道:
有矛攪錯呀![]()
![]()
禾陳日鄭賢工,巾蕉成半甩中刀矛咩淫響樹![]()
![]()
禾呢一個月刀械只可以找d起身同你地反,你地居........然...
咁 :-( :-( :-(