跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1627

好媽媽勳章


17961#
發表於 10-3-23 21:02 |只看該作者
但係聽落好可愛同活潑喎!

原帖由 GLOLY 於 10-3-23 14:54 發表
呢個星期,榛榛都進入CRAZY狀態,一見到佢個愛爸就要扮樹熊,我完全可以收工.......沖涼唔肯起身,抹面咆哮,出左4隻牙就係甘搵機會咬我,唔鐘意就BU我,朝早自己起左身就搵玩具掟過隔離床GE我...........我都有阿媽生,點解 ...


大宅

積分: 1627

好媽媽勳章


17962#
發表於 10-3-23 21:06 |只看該作者
謙謙媽,您真係好勁呀! 追得好貼同好好記性!


原帖由 leung-baby 於 10-3-23 14:26 發表
呢個係3月18日出嘅BK雙週刊:



- 嵐嵐媽比d問題學生/家長攪到唔得閒追post; 加上嵐嵐第一次發燒, 而家想打人(我估)!
- Nicole媽因為Nicole呢排有紅pat pat,所以問吓大家用咩尿片, 結果知道邊個seafood大; 仲有nic ...


大宅

積分: 1627

好媽媽勳章


17963#
發表於 10-3-23 21:20 |只看該作者
煒煒媽咪同mj媽咪真係唔該您的解答,其實佢都問咗姑娘,但係呢度乜都話係正常,無答案或者建議俾人,所以我個妹先好擔心!加上外國人同中國人體質又唔同喎!
所以好想揾人問下!


大宅

積分: 4442


17964#
發表於 10-3-23 21:21 |只看該作者
thank you mj ma

原帖由 獅子bb 於 10-3-22 10:56 發表






家僖媽,係呀 copy 就可以一次quote 兩個 post 喇 !
你再試下...


大宅

積分: 1440

好媽媽勳章


17965#
發表於 10-3-23 22:29 |只看該作者
bb真係難搞, 佢琴日仲好好笑容, 一d都唔怕生保.

原帖由 Chingchingming 於 10-3-23 18:17 發表
未有呀!要3日後先可以取呀!今日俾阿妹激死啦!痴身痴到死,影相都唔肯!好彩個哥哥好好心機,如果唔係一早趕她走!

[url=http://www.TickerFactory.com/]


大宅

積分: 3618


17966#
發表於 10-3-23 22:41 |只看該作者
原帖由 cloudybobo 於 10-3-23 17:06 發表
美籲停用一種輪狀病毒疫苗
http://hk.news.yahoo.com/article/100323/4/h57k.html

原帖由 leung-baby 於 10-3-23 17:22 發表
呢個牌子好熟.....可能謙謙係食呢隻....不過唔食都食咗,仲隔咗咁耐, 應該無事掛.


嵐嵐都係食哩隻囉~
都食左咁耐LU...有事都沒法子啦!


大宅

積分: 1971


17967#
發表於 10-3-24 00:21 |只看該作者
我都話她一時時啦!可能今早又未訓得太好啦!不過d相我都好滿意!

原帖由 0506baby 於 10-3-23 22:29 發表
bb真係難搞, 佢琴日仲好好笑容, 一d都唔怕生保.


男爵府

積分: 5926

好媽媽勳章


17968#
發表於 10-3-24 09:13 |只看該作者
原帖由 mc_baby 於 10-3-23 22:41 發表
嵐嵐都係食哩隻囉~
都食左咁耐LU...有事都沒法子啦!


琴晚睇新聞c6問我煒煒係咪食呢隻,但就算係都食左咁耐,(真係唔經唔覺已經半年啦! ) 都冇辦法lu~mouth:


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


17969#
發表於 10-3-24 09:19 |只看該作者
咁又係

其實有問題嗰隻係食幾多劑架??

原帖由 cacathepanda 於 10-3-24 09:13 發表


琴晚睇新聞c6問我煒煒係咪食呢隻,但就算係都食左咁耐,(真係唔經唔覺已經半年啦! ) 都冇辦法lu~mouth:mouth:" />


大宅

積分: 2607


17970#
發表於 10-3-24 09:56 |只看該作者
阿寶都係呢隻, 係2劑的 (果時想快d食完快d有保護)


原帖由 cloudybobo 於 10-3-24 09:19 發表
咁又係

其實有問題嗰隻係食幾多劑架??


大宅

積分: 2607


17971#
發表於 10-3-24 10:08 |只看該作者
呢排超忙, 壓力又大, 塊面出左好多暗瘡, 大大粒, 响入面谷, 又唔爆果d, 由左耳位置, 到左邊面猪dun, 到下巴, 漫延到右邊面.... 有無解救方法 


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


17972#
發表於 10-3-24 10:20 |只看該作者
煤氣加價2.8% 恐掀連環加風

http://hk.news.yahoo.com/article/100323/3/h5s3.html

[ 本帖最後由 cloudybobo 於 10-3-24 13:37 編輯 ]


伯爵府

積分: 16588


17973#
發表於 10-3-24 10:22 |只看該作者
hello 早晨
  


子爵府

積分: 13902

好媽媽勳章 醒目開學勳章


17974#
發表於 10-3-24 10:23 |只看該作者
好似好勁喎! 搽消毒火酒得唔得??

一係食龜靈膏 (海x堂) 話得的, 如果唔得就去拆招牌

原帖由 heike 於 10-3-24 10:08 發表
呢排超忙, 壓力又大, 塊面出左好多暗瘡, 大大粒, 响入面谷, 又唔爆果d, 由左耳位置, 到左邊面猪dun, 到下巴, 漫延到右邊面.... 有無解救方法 


別墅

積分: 814


17975#
發表於 10-3-24 10:32 |只看該作者
原帖由 Chingchingming 於 10-3-23 18:17 發表
未有呀!要3日後先可以取呀!今日俾阿妹激死啦!痴身痴到死,影相都唔肯!好彩個哥哥好好心機,如果唔係一早趕她走!


我都book左星期六去mybabyface度影呀,希望到時Brendon表現得好d啦!!


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


17976#
發表於 10-3-24 10:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 814


17977#
發表於 10-3-24 10:39 |只看該作者
原帖由 heike 於 10-3-24 10:08 發表
呢排超忙, 壓力又大, 塊面出左好多暗瘡, 大大粒, 响入面谷, 又唔爆果d, 由左耳位置, 到左邊面猪dun, 到下巴, 漫延到右邊面.... 有無解救方法 

寶ma,真係要盡量休息多d呀,飲多d水都有幫助架!!mouth:
如果食龜令膏,太子有間叫"蘭x"都ok架,不過要成舊水一盅呀!!我食過都ok架!!


伯爵府

積分: 16588


17978#
發表於 10-3-24 10:41 |只看該作者
妹妹係咪扭眼瞓呀, 果日見佢好乖好定自己坐, 又好好笑, 好可愛

你有無要晒d相, 定係揀果2x張 , 記得比我哋睇呀

原帖由 Chingchingming 於 10-3-23 18:17 發表
未有呀!要3日後先可以取呀!今日俾阿妹激死啦!痴身痴到死,影相都唔肯!好彩個哥哥好好心機,如果唔係一早趕她走!
  


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


17979#
發表於 10-3-24 10:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3272

好媽媽勳章


17980#
發表於 10-3-24 10:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo