自由講場

跳至

首頁

尾頁
   855


男爵府

積分: 5828


161#
發表於 14-1-7 18:49 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

今晚試下先!




伯爵府

積分: 18171


162#
發表於 14-1-7 18:53 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦




大宅

積分: 4474


163#
發表於 14-1-7 18:55 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

試下先。thanks



:-P :-D :-) ;-)


男爵府

積分: 7696


164#
發表於 14-1-27 02:34 |只看該作者
而家試緊,老公咳到CC下


男爵府

積分: 8272


165#
發表於 14-1-27 03:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+janicelui2002+於+14-01-03+

原帖由 fundfund 於 14-01-04 發表
點為之5,6粒?原裝5大粒 or 散裝5小粒?
放原裝5 大粒你要揾個水筒焗先得


珊瑚宮

積分: 117847

環保接龍勳章


166#
發表於 14-1-27 03:13 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

多謝提供




男爵府

積分: 6205

2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


167#
發表於 14-1-27 03:27 |只看該作者
回覆 janicelui2002 的帖子

Thank you.


禁止訪問

積分: 313


168#
發表於 14-1-27 03:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 77023

2025勳章蛇年勳章


169#
發表於 14-1-27 08:14 |只看該作者
多謝分享。


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


170#
發表於 14-1-27 08:40 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

點分寒咳 / 熱咳架?

愛 我 就 別 傷 害 我


寶石宮

積分: 281776


171#
發表於 14-1-27 08:50 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦




子爵府

積分: 14951

畀面勳章


172#
發表於 14-1-27 08:54 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

我今晚試下先琴日成日都係咳一兩聲,到夜晚訓覺就狂咳今朝既痰仲有血絲添


大宅

積分: 2853

2018復活節勳章


173#
發表於 14-1-27 09:05 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

謝分享


水晶宮

積分: 60486

熱血金章


174#
發表於 14-1-27 09:07 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦




男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


175#
發表於 14-1-27 09:14 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

good

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 11300


176#
發表於 14-1-28 16:23 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

Thanks for your sharing




珍珠宮

積分: 30874

大廚勳章


177#
發表於 14-1-28 16:26 |只看該作者

回覆:蒜頭水好得~~咳到甩肺既快d試下啦

等我今晚試吓先




禁止訪問

積分: 1548


178#
發表於 14-1-28 16:27 |只看該作者

引用:之前有jm講過飲蒜頭水,對於寒咳同感冒都好

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22549


179#
發表於 14-1-28 16:35 |只看該作者


大宅

積分: 3462

畀面勳章 BK Milk勳章


180#
發表於 14-2-16 14:08 |只看該作者
janicelui2002 發表於 14-1-3 21:43
之前有jm講過飲蒜頭水,對於寒咳同感冒都好,近排我一吸入冷空氣就不停咳,好敏感咳到出街帶口罩d ...
想請問我焗完d蒜頭好似發霉咁綠綠地色,是正常嗎?你焗的又係咪咁呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo