跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3414


161#
發表於 07-9-5 15:35 |只看該作者
原文章由 文文媽媽 於 07-9-3 22:59 發表


你就好啦, 個大仔是miss lai做班主任.


文文媽媽 :
乜 MS LAI 好好架,我都唔知呀!其實我對學校的老師都唔係太過熟悉架:-( :-( :-( 今年我個仔做左班長呀,我好開心呀 咁你仲知唔知有咩好老師呀


大宅

積分: 3414


162#
發表於 07-9-5 15:42 |只看該作者
原文章由 wcheuk 於 07-9-4 20:24 發表


我個囡係讀3C,你對你囝囝既各科老師OK嗎?
我囡今年個班主任係同上年一樣:lol: ,而英文就執正個鄧主任,再加個最出名的羅老師教視藝。:-( :-(


實不相瞞,我真係對學校D老師不太熟悉,睇黎我真係要多D上BK向各位媽咪學吓野先得啦,鄧主任舊年係咁叫我比我個仔參加拉丁舞班,真係嚇親我呀 乜羅老師好惡架 等我問吓我個仔先


子爵府

積分: 12759


163#
發表於 07-9-5 15:49 |只看該作者
原文章由 monchhichiip 於 07-9-5 15:35 發表


文文媽媽 :
乜 MS LAI 好好架,我都唔知呀!其實我對學校的老師都唔係太過熟悉架:-( :-( :-( 今年我個仔做左班長呀,我好開心呀 咁你仲知唔知有咩好老師呀 ...


Miss Lai 都ok的, 我大女同細女佢都有教過.
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


子爵府

積分: 12759


164#
發表於 07-9-5 15:51 |只看該作者
原文章由 monchhichiip 於 07-9-5 15:42 發表


實不相瞞,我真係對學校D老師不太熟悉,睇黎我真係要多D上BK向各位媽咪學吓野先得啦,鄧主任舊年係咁叫我比我個仔參加拉丁舞班,真係嚇親我呀 乜羅老師好惡架 等我問吓我 ...


羅老師唔係好惡, 不過是什麼都唔理, 等d小朋友自由發揮. 我兩個都冇比佢教過, 以上的comment都係聽回來的.

http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


子爵府

積分: 12759


165#
發表於 07-9-5 15:59 |只看該作者
quote]原文章由 gchusing 於 07-9-5 15:25 發表



唔該晒你, 我的仔仔是讀一年班. 當時我腦海一片空白, 好在可以問到你地. 呢兩日佢都很可心,她的班主任是劉老師,你們有沒有人知道她好嗎? [/quote]

gchusing,
你個班主任是不是劉潁雅, 如果係都ok的, 但都幾惡的.
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


大宅

積分: 1298


166#
發表於 07-9-5 23:46 |只看該作者
原文章由 文文媽媽 於 07-9-5 15:51 發表


羅老師唔係好惡, 不過是什麼都唔理, 等d小朋友自由發揮. 我兩個都冇比佢教過, 以上的comment都係聽回來的.

唔怪得我個仔咁鍾意Mr.law la!


複式洋房

積分: 134


167#
發表於 07-9-6 09:19 |只看該作者
原文章由 文文媽媽 於 07-9-5 15:59 發表
quote]原文章由 gchusing 於 07-9-5 15:25 發表



唔該晒你, 我的仔仔是讀一年班. 當時我腦海一片空白, 好在可以問到你地. 呢兩日佢都很可心,她的班主任是劉 ...



惡唔緊要, 最緊要小朋友受.


複式洋房

積分: 321


168#
發表於 07-9-6 11:34 |只看該作者
原文章由 wcheuk 於 07-9-4 22:27 發表


kwankwanma
你唔係潤我呀 !!!!!!!!!:-(



wcheuk
唔好誤會 我唔係潤你呀!Sorry!


複式洋房

積分: 321


169#
發表於 07-9-6 11:42 |只看該作者
原文章由 easykids 於 07-9-4 23:43 發表

我個囡囡都係粉嶺上車喎(no.13),how about you?我仲有個仔仔讀5D


我個囡係返來粉嶺坐十二號車!返學坐細車放學坐大車﹐放學要去埋華明果便,所以放學比以前遲返 返學同以前差唔多!

[ 本文章最後由 kwankwanma 於 07-9-6 11:44 編輯 ]


別墅

積分: 581


170#
發表於 07-9-6 23:08 |只看該作者
原文章由 kwankwanma 於 07-9-6 11:34 發表



wcheuk
唔好誤會 我唔係潤你呀!Sorry!


我都係講笑,你唔好咁認真


大宅

積分: 1298


171#
發表於 07-9-7 00:39 |只看該作者
原文章由 kwankwanma 於 07-9-6 11:42 發表


我個囡係返來粉嶺坐十二號車!返學坐細車放學坐大車﹐放學要去埋華明果便,所以放學比以前遲返 返學同以前差唔多!

我架13號車比去年遲放學又遲返學,最慘就係成日遲到,同學校講都未有改善,你話點算?:-(


男爵府

積分: 5087


172#
發表於 07-9-7 22:18 |只看該作者
原文章由 easykids 於 07-9-7 00:39 發表

我架13號車比去年遲放學又遲返學,最慘就係成日遲到,同學校講都未有改善,你話點算?:-(


我果架車同上年一樣.............例遲:-(
個司機仲未等d學生坐晒就開車, 已經同個媬母講咗, 睇吓有冇改善, 否則都要同學校講!!


男爵府

積分: 5087


173#
發表於 07-9-7 22:24 |只看該作者
已經係學校食咗兩餐啦!, 你哋d小朋友有咩反應? 我個仔兩日都話好味道, 仲全部食得晒!! 希望d飯盒可以keep 到水準啦


子爵府

積分: 12759


174#
發表於 07-9-7 23:06 |只看該作者
原文章由 bonnie991 於 07-9-7 22:24 發表
已經係學校食咗兩餐啦!, 你哋d小朋友有咩反應? 我個仔兩日都話好味道, 仲全部食得晒!! 希望d飯盒可以keep 到水準啦


阿女都係咁話, 佢覺得最正是第一日有水果食. 西瓜加哈密瓜.:-P :-P :-P
http://www.baby-kingdom.com/?uid-11205


別墅

積分: 581


175#
發表於 07-9-8 10:54 |只看該作者
原文章由 bonnie991 於 07-9-7 22:18 發表


我果架車同上年一樣.............例遲:-(
個司機仲未等d學生坐晒就開車, 已經同個媬母講咗, 睇吓有冇改善, 否則都要同學校講!!


你可以打去同校車個老闆講,我上年都試過係咁。
我今年架校車放學又係遲,可能係剛開學,睇多一星期,睇吓有冇改善。


別墅

積分: 581


176#
發表於 07-9-8 10:57 |只看該作者
原文章由 bonnie991 於 07-9-7 22:24 發表
已經係學校食咗兩餐啦!, 你哋d小朋友有咩反應? 我個仔兩日都話好味道, 仲全部食得晒!! 希望d飯盒可以keep 到水準啦


我星期四有上學校做義工,我見d飯盒份量真係比上年少好多,我覺得低年班呢個份量係ok啦,所以多數小朋友都食晒,又唔浪費食物,真係幾好。


複式洋房

積分: 150


177#
發表於 07-9-10 00:06 |只看該作者

hi wcheuk

原文章由 wcheuk 於 07-9-8 10:57 發表


我星期四有上學校做義工,我見d飯盒份量真係比上年少好多,我覺得低年班呢個份量係ok啦,所以多數小朋友都食晒,又唔浪費食物,真係幾好。

你在學校做義工睇邊一班呀?有冇睇1C班呀?:mrgreen:


別墅

積分: 581


178#
發表於 07-9-10 20:12 |只看該作者
原文章由 pandacat18 於 07-9-10 00:06 發表

你在學校做義工睇邊一班呀?有冇睇1C班呀?:mrgreen:


sorry,我星期四去咗1B班。
另外,因為我填咗係逢星期一、三到學校做義工,基本上都會編緊一班,我暫時係睇2B。
你個小朋友讀1C ? 如果有機會睇,我再話你知啦。


複式洋房

積分: 449


179#
發表於 07-9-11 15:30 |只看該作者
嘩嘩嘩~ 好彩咋, 我唔記得登入個名係咩,
好彩入得番!

1B咪我個仔果班囉!


複式洋房

積分: 449


180#
發表於 07-9-11 15:35 |只看該作者
講開校車, 我地果邊多左人呀, 所以換左大車,
但又唔係旅遊巴喎, 又舊, 冷氣又唔夠,
第一日已經俾我地鬧到佢死死下,
因為佢放學遲左45分鐘呀,
佢話有個小一生個媽媽唔出去接個小朋友,
要佢架車入村, 佢都傻架,
後尾傾唔掂, 要個小一生自己行返去.
我咪講囉, 等左5分鐘你都應該送左果D同學返屋企先啦,
為左果個小一生就攪到成班家長等咁耐!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo