立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3414
原文章由 文文媽媽 於 07-9-3 22:59 發表 你就好啦, 個大仔是miss lai做班主任.
原文章由 wcheuk 於 07-9-4 20:24 發表 我個囡係讀3C,你對你囝囝既各科老師OK嗎? 我囡今年個班主任係同上年一樣:lol: ,而英文就執正個鄧主任,再加個最出名的羅老師教視藝。:-( :-(
子爵府
積分: 12759
原文章由 monchhichiip 於 07-9-5 15:35 發表 文文媽媽 : 乜 MS LAI 好好架,我都唔知呀!其實我對學校的老師都唔係太過熟悉架:-( :-( :-( 今年我個仔做左班長呀,我好開心呀 咁你仲知唔知有咩好老師呀 ...
原文章由 monchhichiip 於 07-9-5 15:42 發表 實不相瞞,我真係對學校D老師不太熟悉,睇黎我真係要多D上BK向各位媽咪學吓野先得啦,鄧主任舊年係咁叫我比我個仔參加拉丁舞班,真係嚇親我呀 乜羅老師好惡架 等我問吓我 ...
積分: 1298
原文章由 文文媽媽 於 07-9-5 15:51 發表 羅老師唔係好惡, 不過是什麼都唔理, 等d小朋友自由發揮. 我兩個都冇比佢教過, 以上的comment都係聽回來的.
複式洋房
積分: 134
原文章由 文文媽媽 於 07-9-5 15:59 發表 quote]原文章由 gchusing 於 07-9-5 15:25 發表 唔該晒你, 我的仔仔是讀一年班. 當時我腦海一片空白, 好在可以問到你地. 呢兩日佢都很可心,她的班主任是劉 ...
積分: 321
原文章由 wcheuk 於 07-9-4 22:27 發表 kwankwanma 你唔係潤我呀 !!!!!!!!!:-(
原文章由 easykids 於 07-9-4 23:43 發表 我個囡囡都係粉嶺上車喎(no.13),how about you?我仲有個仔仔讀5D
別墅
積分: 581
原文章由 kwankwanma 於 07-9-6 11:34 發表 wcheuk 唔好誤會 我唔係潤你呀!Sorry!
原文章由 kwankwanma 於 07-9-6 11:42 發表 我個囡係返來粉嶺坐十二號車!返學坐細車放學坐大車﹐放學要去埋華明果便,所以放學比以前遲返 返學同以前差唔多!
男爵府
積分: 5087
原文章由 easykids 於 07-9-7 00:39 發表 我架13號車比去年遲放學又遲返學,最慘就係成日遲到,同學校講都未有改善,你話點算?:-(
原文章由 bonnie991 於 07-9-7 22:24 發表 已經係學校食咗兩餐啦!, 你哋d小朋友有咩反應? 我個仔兩日都話好味道, 仲全部食得晒!! 希望d飯盒可以keep 到水準啦
原文章由 bonnie991 於 07-9-7 22:18 發表 我果架車同上年一樣.............例遲:-( 個司機仲未等d學生坐晒就開車, 已經同個媬母講咗, 睇吓有冇改善, 否則都要同學校講!!
積分: 150
原文章由 wcheuk 於 07-9-8 10:57 發表 我星期四有上學校做義工,我見d飯盒份量真係比上年少好多,我覺得低年班呢個份量係ok啦,所以多數小朋友都食晒,又唔浪費食物,真係幾好。
原文章由 pandacat18 於 07-9-10 00:06 發表 你在學校做義工睇邊一班呀?有冇睇1C班呀?:mrgreen:
積分: 449
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy