自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 4664


161#
發表於 14-6-18 16:58 |只看該作者

回覆:渣車去長州

樓主真係有禮貌+高eq!!我好鍾意長洲,玩得開心d~

點評

laughoutloud  多謝你^^  發表於 14-6-18 17:47


大宅

積分: 2557


162#
發表於 14-6-18 20:04 |只看該作者

引用:坐船咋。好舒服+個景好靚嫁你好好脾氣+好修

原帖由 maggie625 於 14-06-18 發表
坐船咋。好舒服 個景好靚嫁
你好好脾氣 好修養
多謝你~你過獎啦!希望今次可以去多幾個唔同既地方啦




侯爵府

積分: 23573

畀面勳章


163#
發表於 14-6-18 20:26 |只看該作者
本帖最後由 潘高壽 於 14-6-18 20:27 編輯

入 LANTAU ISLAND 就得..但都要証啦...


大宅

積分: 1534


164#
發表於 14-6-18 20:34 |只看該作者

回覆:渣車去長州

一直係外國又難怪樓主會問既
英國一個島都有coach搭去歐洲





別墅

積分: 641


165#
發表於 14-6-18 20:36 |只看該作者


大宅

積分: 1534


166#
發表於 14-6-18 20:40 |只看該作者

回覆:渣車去長州

反而我覺得香港人其實好井底之蛙
At least我初初去英國時 我朋友話搭coach去荷蘭,我仲話乜英國唔係一個島咩




子爵府

積分: 12440


167#
發表於 14-6-18 20:47 |只看該作者

回覆:渣車去長州

死,搵晤到笑點




珍珠宮

積分: 32220


168#
發表於 14-6-18 20:51 |只看該作者

回覆:渣車去長州

長洲唔算大, 搭船入去周圍行下食下野好正架, 唔使揸車, enjoy!!

點評

laughoutloud  多謝你啊!長洲真係一個好地方!:)  發表於 14-6-18 21:32


公爵府

積分: 25721


169#
發表於 14-6-18 21:02 |只看該作者

回覆:渣車去長州

Hello hello! 之前一路都在潮版見到你。原來你返左香港。長洲好玩嗎?我自己比較鍾意大澳,你有去過嗎?如果無的話可以考慮去吓,好舒服ga!




大宅

積分: 2557


170#
發表於 14-6-18 21:31 |只看該作者

引用:Hello+hello!+之前一路都在潮版見到你。原

原帖由 millennia 於 14-06-18 發表
Hello hello! 之前一路都在潮版見到你。原來你返左香港。長洲好玩嗎?我自己比較鍾意大澳,你有去過嗎?如 ...
hello你好啊 係啊岩岩翻黎無耐 長洲真係好多野食 好想臨翻美國前去多次!多謝你既suggestion啊 等我同bf計劃下去大澳先




大宅

積分: 1704


171#
發表於 14-6-18 23:11 |只看該作者

回覆:millennia 的帖子

多口問句,大澳有咩介紹?好想去行下,不過又好怕多人


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


172#
發表於 14-6-18 23:29 |只看該作者
其實未入過長洲, 又點知果度唔渣得車(細到車都開唔到)....以前香港係有汔車渡輪, 只不過而家無之麻, 佢好make sense喎...都唔知有乜好玩, 玩成日


大宅

積分: 2557


173#
發表於 14-6-19 00:06 |只看該作者

引用:其實未入過長洲,+又點知果度唔渣得車(細到

原帖由 Sindy 於 14-06-18 發表
其實未入過長洲, 又點知果度唔渣得車(細到車都開唔到)....以前香港係有汔車渡輪, 只不過而家無之麻, 佢好ma ...
其實我認同自己條問題顯得無知 所以先會引起咁大迴響 不過今日真係學到好多野 未嘗唔係一件好事




珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


174#
發表於 14-6-19 00:11 |只看該作者

引用:多口問句,大澳有咩介紹?好想去行下,不過

原帖由 pinkychingching 於 14-06-18 發表
多口問句,大澳有咩介紹?好想去行下,不過又好怕多人
食下炭燒雞蛋仔同扇貝,仲有蝦豬餅,買蝦醬、蠔豉



點評

pinkychingching  Thank you thank you  發表於 14-6-19 01:21
人生本是苦


男爵府

積分: 6653


175#
發表於 14-6-19 00:12 |只看該作者
單車可以

點評

laughoutloud  已經有jm解答左啦~thx!^_^  發表於 14-6-19 00:12


大宅

積分: 2557


176#
發表於 14-6-19 00:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pinkychingching+於+14-06-18

原帖由 KarenC 於 14-06-19 發表
食下炭燒雞蛋仔同扇貝,仲有蝦豬餅,買蝦醬、蠔豉
一定要去大澳啊!




珍珠宮

積分: 31655


177#
發表於 14-6-19 00:14 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Yubi.T+於+14-6-18+10:07+編輯

原帖由 Yubi.T 於 14-06-18 發表
本帖最後由 Yubi.T 於 14-6-18 10:07 編輯
自從東隧通車後,就好似冇咗汽車渡輪,但現在好似仲有汽車渡輪,往來官塘至北角,但只限運載危險品車輛。




寶石宮

積分: 262488

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2021可愛聖誕B勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 玩具勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 畀面勳章 最關心BB問題熱投勳章 Poo得好勳章


178#
發表於 14-6-19 00:33 |只看該作者
樓主有無在HK渣車? 因左右軚唔同, 而HK路車多又窄, 車位細, 好難泊. 你覺得HK渣車難唔難?


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


179#
發表於 14-6-19 00:43 |只看該作者

回覆:渣車去長州

樓主堅好脾氣 好教養 長洲同大澳都好好玩 enjoy

點評

laughoutloud  多謝你啊^^  發表於 14-6-19 07:19


大宅

積分: 2557


180#
發表於 14-6-19 07:19 |只看該作者

引用:樓主有無在HK渣車?++因左右軚唔同,+而HK路

原帖由 lily-of-valley 於 14-06-19 發表
樓主有無在HK渣車? 因左右軚唔同, 而HK路車多又窄, 車位細, 好難泊. 你覺得HK渣車難唔難? ...
我自己都好驚 所以係香港渣車呢樣野我交比bf 因為佢渣慣車同適應能都幾好 返到黎渣左一陣就開始上手 我自己就費事啦




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo