跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 322


161#
發表於 07-12-25 16:29 |只看該作者

回覆 #8 余魚媽 的文章

我阿b同你阿b好似~~佢地可能係需求比較多既bb,我而家唔會立即餵佢,我會叫醒佢多d,抱下佢,講下野先,每餐佢離口一次我會幫佢掃下風,睇下佢仲食唔食,咁樣好似食得好d,又無咁快要食,而家都穩定多d,只係傍晚時份要食多d。
我個仔最高紀錄都試過半個鐘一餐,好似無野比佢食咁,我都曾經心灰。哈哈 不過同自己講再大d好d,咁唔覺唔覺又會過一星期


別墅

積分: 764


162#
發表於 07-12-25 18:40 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 07-12-25 15:47 發表
多謝各位支持。
我亞b今個星期六滿月了。
我都有看過有關猛長期的文章。
我亞b18-20日人仔時都試過有兩日類似的「瘋狂勁飲」情況,我諗住過左猛長期。點知而家第23日又來過....
其實你地db係大約滿月時飲奶pattern係點 ...

泵係無俾阿b啜得咁清架.. 就算我一路泵一路按摩.. 泵到好清.. 再按都無奶出.. 阿b啜又會有的..
健康院的姑娘話阿b啜的力度同泵唔同.. 會多d奶的..


男爵府

積分: 6482


163#
發表於 07-12-25 22:05 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 07-12-25 15:47 發表
多謝各位支持。
我亞b今個星期六滿月了。
我都有看過有關猛長期的文章。
我亞b18-20日人仔時都試過有兩日類似的「瘋狂勁飲」情況,我諗住過左猛長期。點知而家第23日又來過....
其實你地db係大約滿月時飲奶pattern係點 ...


我呀b今日5倨星期大
通常3個鐘食一次,每次食一邊30mins
前日開始夜晚最後0個餐泵出黎比佢
11點零鐘食...4點先再起身

其實泵奶同埋身係唔通ka
我泵完先比呀b食,都可以食飽呀b ka
bb啜係大力過泵ka


男爵府

積分: 7224


164#
發表於 07-12-26 14:57 |只看該作者
請問你每次用完avent手泵,要不要每次都清洗和steam?(咁一日咪要steam好多次?
每次用完個pump要不要放在雪櫃?要用盒裝起個pump嗎?
原文章由 doublei 於 07-12-22 15:47 發表
1. 用mud奶pump?(我用avent手pump,覺得好痛,而且好慢!so,每次pump10幾分鐘(有大約3安),就唔想pump) 我用ameda電雙泵同埋avent手泵, 都好work喎
- 2. 何時pump? 通常餵完奶隨即泵, 不都唔會餐餐泵, 一日2-3次左右
- 3. 有 ...


大宅

積分: 1467


165#
發表於 07-12-26 16:41 |只看該作者
呀仔今日開始左佢既(6weeks)猛長期, 好難頂呀!
我又攰又痛(nipple)!:-( :-( :-( :-(


男爵府

積分: 6482


166#
發表於 07-12-27 05:28 |只看該作者
原文章由 Gicobaby 於 07-12-26 16:41 發表
呀仔今日開始左佢既(6weeks)猛長期, 好難頂呀!
我又攰又痛(nipple)!:-( :-( :-( :-(



加油呀..好快捱過架啦


大宅

積分: 1467


167#
發表於 07-12-27 11:44 |只看該作者
我會加油架喇~~~ thank you!!!!!

另外, 我想問下, 用幾熱既水去座熱d人奶先岩? 點先叫ok, 係咪座到d奶變返室溫就得?? 定係可以熱熱地呢?



原文章由 phoebe_liu 於 07-12-27 05:28 發表



加油呀..好快捱過架啦


大宅

積分: 3548


168#
發表於 07-12-27 14:46 |只看該作者
係呀, 每次係屋企用完都要洗同steam, 如果響公司, 就洗完浸消毒藥片藥水, 24小時用同一盒藥水就可以了, 之後個pump放係一個膠箱內, 沒有放在雪櫃, 不過聽講有d媽咪奶樽奶泵等全部放雪櫃

原文章由 余魚媽 於 07-12-26 14:57 發表
請問你每次用完avent手泵,要不要每次都清洗和steam?(咁一日咪要steam好多次?
每次用完個pump要不要放在雪櫃?要用盒裝起個pump嗎?


大宅

積分: 3548


169#
發表於 07-12-27 14:49 |只看該作者
d熱水唔可以熱過60度, 如果唔係會破壞營養抗體
你可以滴一滴於手腕內側, 感覺微暖就可以了

原文章由 Gicobaby 於 07-12-27 11:44 發表
我會加油架喇~~~ thank you!!!!!

另外, 我想問下, 用幾熱既水去座熱d人奶先岩? 點先叫ok, 係咪座到d奶變返室溫就得?? 定係可以熱熱地呢?


大宅

積分: 1467


170#
發表於 07-12-27 20:31 |只看該作者
吾該晒你呀!

原文章由 doublei 於 07-12-27 14:49 發表
d熱水唔可以熱過60度, 如果唔係會破壞營養抗體
你可以滴一滴於手腕內側, 感覺微暖就可以了


男爵府

積分: 7224


171#
發表於 07-12-27 20:49 |只看該作者
搵個MUD盒裝?
消毒藥片邊樹買?幾$?
你是用奶袋嗎?可直接裝在AVENT PUMP嗎?
謝!
原文章由 doublei 於 07-12-27 14:46 發表
係呀, 每次係屋企用完都要洗同steam, 如果響公司, 就洗完浸消毒藥片藥水, 24小時用同一盒藥水就可以了, 之後個pump放係一個膠箱內, 沒有放在雪櫃, 不過聽講有d媽咪奶樽奶泵等全部放雪櫃

...


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


172#
發表於 07-12-28 07:30 |只看該作者
原文章由 余魚媽 於 07-12-27 20:49 發表
搵個MUD盒裝?
消毒藥片邊樹買?幾$?
你是用奶袋嗎?可直接裝在AVENT PUMP嗎?
謝!


你買個lock&lock,夠放晒成個手泵落去就ok傢喇~

我都係要番公司泵奶傢,上兩胎餵大細仔,都係搵個呢d盒裝住,不過由於公司有大滾水供應,我就冇用消毒藥片,次次泵完就用baby bottle cleaner洗,洗完用大滾水"6",到下轉用之前又搵大滾水"6"一陣咁。

我今早開始泵奶儲奶喇...唉,死泵爛泵,一邊先得果3安...都唔知夠邊個食!我都唔明點解埋身餵就好似好多貨咁,但要泵就好似冇料到...我都係用avent 手泵,有冇人好似我咁?
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


複式洋房

積分: 397


173#
發表於 07-12-28 10:27 |只看該作者
哎呀...好攰,好辛苦呀...我個仔6星期大...但係佢而家次次食奶,依然係食at least 1hr..因為佢成日食食下訓著覺或者有風,要成日keep住整醒佢,同埋掃風....真係好攰呢...

另外,我想問下呢...通常食幾耐,佢先會食清個乳房呢?係咪我feel 到個乳房鬆晒,就等於食清左,無奶架啦? 但係有時,我見已經鬆晒,阿b仲係咁啜架喎...到底佢會唔會啜到有奶呢??

另外,通常清左,幾耐先會再有奶架?
因為,有時阿b食完,或者泵完,好快佢又要食的話,我都唔知有冇奶俾佢食到??

另外,我而家兩邊乳房大細邊,咁係咪應該只俾阿b食細o個邊,等佢平衡番呢? 定係應該繼續兩邊輪流食呢??

請指教一下呀!! thanks a lot!!!


男爵府

積分: 6482


174#
發表於 07-12-28 11:30 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 07-12-28 07:30 發表


你買個lock&lock,夠放晒成個手泵落去就ok傢喇~

我都係要番公司泵奶傢,上兩胎餵大細仔,都係搵個呢d盒裝住,不過由於公司有大滾水供應,我就冇用消毒藥片,次次泵完就用baby bottle cleaner洗,洗完用大滾水"6",到下轉 ...


我有用avent手泵呀
都係..死泵爤泵先得0個5,6十ml 咋
如果餵之前泵就有110ml low
但係泵完呀b食就要食好耐都未夠
都唔知點算

我依架唔理啦
一日泵3次
呢d時間泵10-11, 16-17, 23後


男爵府

積分: 6482


175#
發表於 07-12-28 11:52 |只看該作者
原文章由 manfishmama 於 07-12-28 10:27 發表
哎呀...好攰,好辛苦呀...我個仔6星期大...但係佢而家次次食奶,依然係食at least 1hr..因為佢成日食食下訓著覺或者有風,要成日keep住整醒佢,同埋掃風....真係好攰呢...

另外,我想問下呢...通常食幾耐,佢先會食清個乳 ...


其實正常比呀b食20-35分鐘就夠 (啜0既時間計)
我呀b半夜就會食15 mins
日頭就30-35 mins
通常食幾耐先清晒...真係人人唔同架
你覺得鬆晒就差唔多架啦
泵完先比呀b食
呀b都可以食得飽ka
我地泵同呀b食0既力唔同
我地以為泵清左,其實呀b啜仲有ka
加上奶係會不停地做

其餘0既問題我都唔識答啦


別墅

積分: 764


176#
發表於 07-12-28 12:50 |只看該作者
原文章由 tsznok 於 07-12-28 07:30 發表


我今早開始泵奶儲奶喇...唉,死泵爛泵,一邊先得果3安...都唔知夠邊個食!我都唔明點解埋身餵就好似好多貨咁,但要泵就好似冇料到...我都係用avent 手泵,有冇人好似我咁? ...

你啱啱先開始泵.. 係咁架.. 我初初咪又係.. 泵極先得一邊2oz.. 要有適應期.. 過多排就會泵得多好多架喇..
呢家我有時隔得耐先泵.. 最高紀錄係一邊7oz.. 我老公仲笑我係超級奶媽
努力啦.. 俾心機..


別墅

積分: 764


177#
發表於 07-12-28 12:56 |只看該作者
原文章由 manfishmama 於 07-12-28 10:27 發表
哎呀...好攰,好辛苦呀...我個仔6星期大...但係佢而家次次食奶,依然係食at least 1hr..因為佢成日食食下訓著覺或者有風,要成日keep住整醒佢,同埋掃風....真係好攰呢...

另外,我想問下呢...通常食幾耐,佢先會食清個乳房呢?係咪我feel 到個乳房鬆晒,就等於食清左,無奶架啦? 但係有時,我見已經鬆晒,阿b仲係咁啜架喎...到底佢會唔會啜到有奶呢??

另外,通常清左,幾耐先會再有奶架?
因為,有時阿b食完,或者泵完,好快佢又要食的話,我都唔知有冇奶俾佢食到??

另外,我而家兩邊乳房大細邊,咁係咪應該只俾阿b食細o個邊,等佢平衡番呢? 定係應該繼續兩邊輪流食呢??

請指教一下呀!! thanks a lot!!!

食幾耐真係因人而異.. 我個b好多時食10分鐘就飽.. 因為我出奶出得好快.. 有時快到佢食唔切會"chok"親..
我覺得係無得食清晒的.. 因為係不停咁上奶.. 就算幾鬆都好.. 阿b啜都會有奶出.. 只係慢d..出得少d.. 所以唔駛驚無奶奶俾bb食.. 只要佢肯啜.. 就會有.. 只係出得慢.. 佢可能等唔切會扭計..
我都有少少大細邊.. 不過唔係好誇個隻.. 但我無理.. 照輪流餵2邊.. 只食一邊.. 另外個邊會因為無刺激而做少d奶的..


大宅

積分: 1274


178#
發表於 07-12-28 14:08 |只看該作者
原文章由 JD11 於 07-12-28 12:50 發表

你啱啱先開始泵.. 係咁架.. 我初初咪又係.. 泵極先得一邊2oz.. 要有適應期.. 過多排就會泵得多好多架喇..
呢家我有時隔得耐先泵.. 最高紀錄係一邊7oz.. 我老公仲笑我係超級奶媽
努力啦.. 俾心機.. ...


我買咗"NUK"果電泵, 試過泵一次, 得幾點仔奶出, 而且我覺得用泵仲痛過埋身喂. 輕力D又泵唔到, 大力又痛. 泵前泵後又要洗, 又要消毒, 唉, 好煩. 都唔知第時返工點算好. 都係埋身喂最好, 係半夜要起身辛苦D, 但囡囡吃完就睡, 簡單方便.


別墅

積分: 764


179#
發表於 07-12-28 14:43 |只看該作者
原文章由 zoe98chan 於 07-12-28 14:08 發表


我買咗"NUK"果電泵, 試過泵一次, 得幾點仔奶出, 而且我覺得用泵仲痛過埋身喂. 輕力D又泵唔到, 大力又痛. 泵前泵後又要洗, 又要消毒, 唉, 好煩. 都唔知第時返工點算好. 都係埋身喂最好, 係半夜要起身辛苦D, 但囡囡 ...

我去買電泵時.. 個sales講過.. nuk的電泵係唔好的.. 10個買左有9個都話泵唔到..
我之前都試過用nuk電泵泵奶.. 真係無野出的.. 仲要痛到c.. 呢家我買左個ameda電隻泵.. 快靚正..


男爵府

積分: 6482


180#
發表於 07-12-28 18:25 |只看該作者
原文章由 JD11 於 07-12-28 12:50 發表

你啱啱先開始泵.. 係咁架.. 我初初咪又係.. 泵極先得一邊2oz.. 要有適應期.. 過多排就會泵得多好多架喇..
呢家我有時隔得耐先泵.. 最高紀錄係一邊7oz.. 我老公仲笑我係超級奶媽
努力啦.. 俾心機.. ...


其實要泵幾耐先可2多d呀 ?
我已經試泵左差唔多一個星期
每日keep住泵3次...
一日再埋身餵7次...
但係每邊最多都只係得7,8十

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo