跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 43437


161#
發表於 08-1-2 14:40 |只看該作者
yy 緊你返咗學啦, 唔係佢點可以又整頭, 又買袋 je.

路人甲.

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 14:30 發表
pp:

今晚食mug送je
yy係咪返左學


伯爵府

積分: 18644


162#
發表於 08-1-2 14:40 |只看該作者
what's wrong????

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 14:22 發表
08 一大朝早就 姐姐. :lol: :lol: :lol: :lol:


伯爵府

積分: 18644


163#
發表於 08-1-2 14:42 |只看該作者
end up????

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 14:39 發表
係 wor, 2号 = 初2, 開年.

激水我, 佢今朝搵極都搵唔到 cheryl 件羊毛底出o黎. 我買咗幾個月, 就係用在呢一時. 最後, 我叫佢反開哂所有衫, 唔理佢點執番, 都要幫我水返佢出o黎.


...


伯爵府

積分: 18644


164#
發表於 08-1-2 14:43 |只看該作者
yes......


原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 14:40 發表
yy 緊你返咗學啦, 唔係佢點可以又整頭, 又買袋 je.

路人甲.



琥珀宮

積分: 165356


165#
發表於 08-1-2 14:43 |只看該作者
係呀有咩寒衣都係今個week好著啦
e....我又冇買羊毛底比anson喎

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 14:39 發表
係 wor, 2号 = 初2, 開年.

激水我, 佢今朝搵極都搵唔到 cheryl 件羊毛底出o黎. 我買咗幾個月, 就係用在呢一時. 最後, 我叫佢反開哂所有衫, 唔理佢點執番, 都要幫我水返佢出o黎.


...


水晶宮

積分: 56663


166#
發表於 08-1-2 14:44 |只看該作者
每個月最憎係月頭,做到隻狗咁,糧又未出:tongue: :tongue: :tongue:


琥珀宮

積分: 165356


167#
發表於 08-1-2 14:46 |只看該作者
咁多野做夠5夠時間
我就一定5夠整頭時間好難預

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 14:40 發表
yy 緊你返咗學啦, 唔係佢點可以又整頭, 又買袋 je.

路人甲.


水晶宮

積分: 74100


168#
發表於 08-1-2 14:46 |只看該作者
我有買, 不過冇穿過, 我驚學校warm, 冇人同佢除, 何況今日開始全日, 可能訓覺都會成身汗

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 14:43 發表
係呀有咩寒衣都係今個week好著啦
e....我又冇買羊毛底比anson喎


琥珀宮

積分: 165356


169#
發表於 08-1-2 14:47 |只看該作者
叫左tea未好快d啦

原文章由 lokwai 於 08-1-2 14:44 發表
每個月最憎係月頭,做到隻狗咁,糧又未出:tongue: :tongue: :tongue:


珍珠宮

積分: 43437


170#
發表於 08-1-2 14:48 |只看該作者
仲有, 多佢一鑊, 難得今朝無俾囡纏, 可以準時出門口, 仲要係今年的第1日返工, 唔想遲到 ma.

俾佢咁攪一攪, 同佢一齊搵, 又累我遲.

之後我落咗街, send 咗個 sms 俾佢, 叫佢 我. 最後, of course 無啦. 後來, 我 佢, 佢緊係話無收到啦. 但我 send 咗去2個 mobile wor, 點會2個 mobile 都收唔到 wor. 不過, 我預咗佢係呢個 answer, 所以都費事理佢. :evil: :evil:

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 14:25 發表
開年:lol :lol :lol :lol


琥珀宮

積分: 165356


171#
發表於 08-1-2 14:49 |只看該作者
我個人覺得5著好過著
要除真係除5切
同佢地成日都叫熱
anson monday開始都著羽x褸返學都夠暖

原文章由 fw5775 於 08-1-2 14:46 發表
我有買, 不過冇穿過, 我驚學校warm, 冇人同佢除, 何況今日開始全日, 可能訓覺都會成身汗


珍珠宮

積分: 43437


172#
發表於 08-1-2 14:50 |只看該作者
我搵到 lor. 件衫我今年特別買o黎俾 cheryl 返學o架, 係買完特登俾佢睇, 俾佢收埋.

原文章由 Hin.com 於 08-1-2 14:42 發表
end up????


琥珀宮

積分: 165356


173#
發表於 08-1-2 14:51 |只看該作者
會5會妳5夠瞓攪到個人都燥d

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 14:48 發表
仲有, 多佢一鑊, 難得今朝無俾囡纏, 可以準時出門口, 仲要係今年的第1日返工, 唔想遲到 ma.

俾佢咁攪一攪, 同佢一齊搵, 又累我遲.

之後我落咗街, send 咗個 sms 俾佢, 叫佢 我. ...


水晶宮

積分: 74100


174#
發表於 08-1-2 14:52 |只看該作者
講得岩, 我女今日都穿羽絨褸返學, 不過99拎走左

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 14:49 發表
我個人覺得5著好過著
要除真係除5切
同佢地成日都叫熱
anson monday開始都著羽x褸返學都夠暖


水晶宮

積分: 74100


175#
發表於 08-1-2 14:52 |只看該作者
都關事

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 14:51 發表
會5會妳5夠瞓攪到個人都燥d


水晶宮

積分: 56663


176#
發表於 08-1-2 14:54 |只看該作者
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 14:47 發表
叫左tea未好快d啦

今日要叫喇,唔係好難舒緩


珍珠宮

積分: 43437


177#
發表於 08-1-2 14:54 |只看該作者
返全日要 zzz, 真係唔好著. pp 都有 advise 過我. 但我哋返半日, 我又覺得 ok wor.

同埋, 我無買羽x褸俾 cheryl. 啲 "絨"褸 唔係好夠暖, 著咗咩毛底, 又無咁 bulky ma.

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 14:49 發表
我個人覺得5著好過著
要除真係除5切
同佢地成日都叫熱
anson monday開始都著羽x褸返學都夠暖


伯爵府

積分: 17618


178#
發表於 08-1-2 14:55 |只看該作者


琥珀宮

積分: 165356


179#
發表於 08-1-2 14:56 |只看該作者
封面男孩

原文章由 ritaor66 於 08-1-2 14:55 發表


伯爵府

積分: 17618


180#
發表於 08-1-2 14:57 |只看該作者
子昂都無著羊毛底同埋羽絨褸..
淨係學校件厚卡曲...不過我比佢著多件冷衫同埋件棉底都厚少少...
放學我接佢落車時因為有太陽..我自己都唔使著外套

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo