自由講場

跳至

首頁

尾頁
   19


子爵府

積分: 10287


161#
發表於 14-10-6 15:18 |只看該作者

引用:回覆+Sindy+的帖子首先,班佔中學生唔係得過

原帖由 ivylam82 於 14-10-06 發表
回覆 Sindy 的帖子

首先,班佔中學生唔係得過諗字,佢地有做野,否則唔會有咁多人鬧佢地。第二,行唔行得通,講 ...
問題係佢想做歌手唔會迫人唔返工返學去支持佢呢


複式洋房

積分: 227


162#
發表於 14-10-6 15:18 |只看該作者
回覆 whywhywhywhy 的帖子

讀到大學, 仲多讀幾年書?
有哪個成功人仕是萬世求穏的人?
知識是力量, 意識是動力

點評

mamaluk  大學只是入場劵而已  發表於 14-10-6 18:43


複式洋房

積分: 227


163#
發表於 14-10-6 15:19 |只看該作者
回覆 whywhywhywhy 的帖子

但有人訓唔到教, 食唔安, 坐唔落喎


男爵府

積分: 6556

BK Milk勳章


164#
發表於 14-10-6 15:20 |只看該作者

引用:如果只能非黑即白 我只能表示我來自另一個

原帖由 小豬澄 於 14-10-06 發表
如果只能非黑即白 我只能表示我來自另一個宇宙 我不能接受因為a唔聽我講野 所以bcd都唔出得聲 我話事 我要 ...
你講得好好,但佢地唔明,呢幾日不停有人講講講,有講完道理,佢地就選擇唔回應 or鬧人井底痛蛙,沒完沒了



珍珠宮

積分: 34140

BK Milk勳章 畀面勳章


165#
發表於 14-10-6 15:21 |只看該作者
4) 有家長問: "為什麼要佔領旺角 / 銅鑼灣? 那是會影響經濟 / 民生 的呀!"
我會問, 如果當初政府不用暴力迫走人群, 嘗試過其他和平的會談, 事情會激起民憤嗎?
我未有子女, 我亦打算為人父母, 我在看到新聞時, 憤慨到不能入眠
我讀書至大學, 除了學知識外, 亦知道仁義禮知.
我走出去旺角, 就為了學生有个避風港, 不會再受到暴力
今時今日, 面對黑社會, 我亦同年青一代說, 我保護你
所以, 旺角 / 銅鑼灣, 對我來說, 是為學生建設的避風港, 是需守护的地方


有COLOR 果段唔係好明, 可否再解釋下?

點評

pooh仔  不知旺角夜晚是甚麽人   發表於 14-10-6 21:57
pooh仔  佢以為自己神  發表於 14-10-6 21:56
toffeechoco  其實我都唔係好明  發表於 14-10-6 16:42


男爵府

積分: 9834


166#
發表於 14-10-6 15:23 |只看該作者
回覆 為人子女 的帖子

台灣,8成以上大學入學率,羨慕吧?但人人大學生年代,卻落得月薪2.2萬台幣(約5,700港元)的「22K世代」。

原來為5,700港元/月佔中.


複式洋房

積分: 227


167#
發表於 14-10-6 15:25 |只看該作者
回覆 kksushi 的帖子

為人子女, 幾時我話自己係小朋友?

身為年青一代, 對未來希望不大

港元扁值, 樓價繼續升, 咩都通脹

呢d政府做過什麼?

公屋又沒有?

新既政府有誠意, 至少為人民帶來一絲希望


大宅

積分: 2882


168#
發表於 14-10-6 15:26 |只看該作者
回覆 whywhywhywhy 的帖子

佔中人士其實無迫人唔番工唔番學,佢最多只係令大家番工番學條路遠咗,而停課唔係佢地決定架,你可以問下政府點解成日停課。
佢地阻路就係真既,犯法咪拉佢地囉,如果香港仍然係一個法治社會的話。


別墅

積分: 803


169#
發表於 14-10-6 15:27 |只看該作者

引用:回覆 gillygulu 的帖子單純用腦, 不溝通會

原帖由 為人子女 於 14-10-06 發表
回覆 gillygulu 的帖子

單純用腦, 不溝通會做成誤會
係咪如果政府assign維園俾你地示威, 你地全部會去哂維園, 俾番條路我地行?
唔好樣樣嘢講到身不由己咁!


珍珠宮

積分: 43384

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 美好大世界2017勳章 認識瑞士牛牛第四回 認識瑞士牛牛第一回 DHA勳章 畀面勳章


170#
發表於 14-10-6 15:29 |只看該作者


唔想再講...

佢地有冇睇過點解咁多人反對...

係咪只係擇d睇


禁止訪問

積分: 6087


171#
發表於 14-10-6 15:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 227


172#
發表於 14-10-6 15:31 |只看該作者
回覆 bobolam 的帖子

台北地區呎價二千幾,台中呎價千幾,平香港幾倍

自己有數得計, 台灣人買樓比香港人易得多

點評

KamMui  人地人均收入幾多?   發表於 14-10-6 15:48


複式洋房

積分: 227


173#
發表於 14-10-6 15:33 |只看該作者
回覆 mamaluk 的帖子

政府抗拒, 但可以拒絕嗎?

上星期5前都未談過, 為咩? 抗拒係唔可以逃避問題


大宅

積分: 2882


174#
發表於 14-10-6 15:34 |只看該作者
回覆 bobolam 的帖子

講錢要講埋好多野,
人地二百萬港紙可以買到台北車站附近,得三年樓齡,面積有五百呎既樓。我地二百萬港紙,只可以入屯門天水圍搵舊樓。

人地大學學費一年幾千蚊港紙,我地一年幾萬蚊港紙。

人地有得揀,有得政黨輪替,起碼可以國民黨做得唔好,下屆選民進黨或自由黨,我地就算幾唔鍾意梁特首,下屆可能都係佢做,而黨永遠只有一個,叫共產黨。



點評

peaceful~  咁你要推返共產黨,不   發表於 14-10-6 19:40
yanyan25h  人地二百萬港紙,等於   發表於 14-10-6 15:57


水晶宮

積分: 61756

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


175#
發表於 14-10-6 15:35 |只看該作者

引用:其實如果我係689, 我都好抗拒同你哋溝通,

原帖由 mamaluk 於 14-10-06 發表
其實如果我係689, 我都好抗拒同你哋溝通,你哋有部份人既目的,只係想令佢哋尷尬(雖然有時佢真係扺)。而且 ...
\'你哋係要人答應,而唔係要人回應\'

呢句講得好岩。


男爵府

積分: 8617


176#
發表於 14-10-6 15:37 |只看該作者

回覆:為人子女 的帖子

你以為亂起上黎,你可以保証學生會冇事

點評

Kateff  你係邊個?  發表於 14-10-6 17:06
Kateff  咪玩啦,多一份保護   發表於 14-10-6 17:05
為人子女  我出去就多一分力保護  發表於 14-10-6 15:38


複式洋房

積分: 227


177#
發表於 14-10-6 15:37 |只看該作者
回覆 Snoobiz 的帖子

幾時批過呢?

如果早就批, 我早就不用走出來

令局面咁緊張, 政府是行錯

希望佢地盡快比d誠意

點評

Snoobiz  請你們立即申請吧!   發表於 14-10-6 15:55


侯爵府

積分: 20808


178#
發表於 14-10-6 15:37 |只看該作者

回覆:為人子女 的帖子

都係不支持




子爵府

積分: 14663


179#
發表於 14-10-6 15:38 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

講得好!呢d米就係成熟同唔成熟分別囉!


伯爵府

積分: 17320

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 月餅勳章 育兒性格勳章


180#
發表於 14-10-6 15:40 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:16
回覆 Sindy 的帖子

請以点列式回覆我, 如果你的子女問了你这麼多問題, 你用幾句大範圍的說話去說服自己子 ...
阿女,

如果你係6歲,我會續點續字仔細解釋點解我會唔比或者唔支持你做某樣嘢.

如果你已經16歲,我會要求你解釋比我聽點解我要比你做或支持你做某樣嘢攞.我會同你講,你係有責任說服我攞.

人哋呀媽就係咁教仔架啦.

點評

Sindy    發表於 14-10-6 19:13
為人子女  so有代溝, 單手拍不響  發表於 14-10-6 15:49
taidy    發表於 14-10-6 15:43
風雨同路

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo