跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9540


161#
發表於 08-4-7 12:45 |只看該作者
原文章由 mmak 於 6/4/08 04:18 AM 發表
icycream,

唔緊要喇.... 個個都忙嘛~~ 你算好幫手, 肯出聲...

喂))) 各位靓太, 整句 no comment 都好丫, 再無人出聲, 就由我話事...洗晒你地D錢, 問你地驚唔驚....:lol
:;pppp: ....


(icycream)是一個 ...


嘩! 咁就真係要出下聲啦, 我都 no comment 呀唔該. 因為已經安排得冇得頂啦.


男爵府

積分: 9540


162#
發表於 08-4-7 12:52 |只看該作者
mmak, 呢個色係我既 comments 唔該.

原文章由 ladybird 於 6/4/08 04:51 PM 發表
(1)Miracle表演節目
(1A) 節目內容, 如大家無意見就跟我意見決定 ?? Magic, Art Craft & BalloonTwisting
(1B) Magicianor clown, 有無BB 驚小丑??? Magician <<<--- 我同意, clown 會有小b驚.
(1c) Miracle 仲可加item : foil balloon 或者
跳彈床? 如果有Balloon Twisting, 就不用foil balloon. 兩種都要, 實在太多balloon. <<<--- agree, also prefer balloon twisting. 跳彈床 is also a good idea.

波波池:(每次只可讓4位小朋友(5)入去玩) – 我覺得太小
小朋友可以入去玩啦, 其餘個d小朋友在出面等吓等吓, 會好容易扭計場面會好煩, 唔係咁好!



(3) 食物
(3a)有無mami 可幫手整嘢食....???????
你們需要什麼食物??小食類定粥粉…. hehe整特別食物, 就真係無我份啦.例行野都掂

(3b)訂旦糕... 邊個有折???????
icycream:
我只知美心用hsbccard9
Saint Honore 用恆生card8


子爵府

積分: 13826


163#
發表於 08-4-7 13:55 |只看該作者
babydoris,

係丫, 到時嚟表演嘅人, 會扮成 Magician or clown...

你地訂蛋糕真係好抵... 係咪員工價 ??...辛苦你了..3lbs cake 都幾重的..



btw, 細B 越大越 似哥哥...





原文章由 babydoris 於 08-4-7 12:34 發表
sorry, 想問 是否選 Magician or clown 角色 去表演那3 個遊戲?
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


男爵府

積分: 6441

認識瑞士牛牛第一回


164#
發表於 08-4-7 14:11 |只看該作者
mmak

係呀是員工價,我可代訂,但唔好意思,我早上出不到旺角取, 因如訂了日本凍小食(要早幾日訂送去我公司,我之後要拿回家及當天再拿出去將軍澳,三樣食物共有6kgs了,因每樣食物是餐廳用家裝是2kg一盒)所以我們拿不到咁多,還要帶細b呢.

那位媽咪方便取??應該可以叫旺角同事拿來地下交收.但如冇媽咪有時間,那只好出街訂了.
 

原文章由 mmak 於 08-4-7 13:55 發表
babydoris,

係丫, 到時嚟表演嘅人, 會扮成 Magician or clown...

你地訂蛋糕真係好抵... 係咪員工價 ??...辛苦你了..3lbs cake 都幾重的..



btw, 細B 越大越 似哥哥...





...


禁止發言

積分: 3135


165#
發表於 08-4-7 15:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3348


166#
發表於 08-4-7 15:09 |只看該作者
hi mmak,
All, Please comment ????
(1)Miracle表演節目
Miracle 已經 confirm booking. 27/4 (2:00-3:30)
Silver Birthday Party 1.5 Hour Total $1200

Magic / Balloon twisting / games / art craft / Simple face paint <- please choose any 3
Magician or clown <- please choose
節目內容我仲未confirm, prefer

- Magic
- Balloon Twisting

- Art Craft* (+around $200 磨沙玻璃杯 )
每個 item 平均用 30mins.
扭波都扭到D勁嘢,但要視乎時間..加時$400 /30mins, 最好當日先決定)

大家亦可揀games/ Simple face paint ….
(1A) 節目內容, 如大家無意見就跟我意見決定 ?? <- please choose
[cindyma] magic, balloon twisitng and art craft
[candybb] magic, balloon twisting(夠時間每小朋友一人一个嗎??) and art craft
(1B) Magician or clown, 有無BB 驚小丑??? <- please choose
[cindyma] magician
[candybb] magician
(1c) Miracle 仲可加item : foil balloon 或者 跳彈床,
詳情請看first page. <- please comment
[cindyma] 波波池彈床都 suggest give up
[candybb] 波波池彈床都 suggest give up, suggest: foil balloon可以拎番屋企

icycream: 是一個人承包做嗎? $1200/1.5hrs都幾貴.我記憶april一歲生日時請左個女小丑整個下午3hrs都係$1000. 不過扭氣球就普通d. 加時$400/30min唔值得.
講開昇氣球,
我公司今年都好興生日收到一個/扎比人高既昇氣球可放1weekd. 不同形狀,好靚. 若佢地提供每人一個又唔同, 因中環賣好貴. 令可不要扭氣球. 純個人意見. 讚成mmak三個選項.
波波池彈床suggest give up.

(3) 食物
(3a)有無mami 可幫手整嘢食....
???????
[cindyma] 我整 '老' 水 chicken wings
icycream:
小食類:讓我想想我可整什麼去?! or 等埋babydorismanu才決定. 因阿採購經理通常會令我地有意外驚喜.
整嘢食..
Kahobb
:近期新作係"鹽焗醃春旦", 做其他食物亦可以試試.
mmak:豆腐花
(1=6), 我有3... 夠嗎 ??..可再買

(3b)訂旦糕... 邊個有折
???????
icycream:
我只知美心用hsbc card9


大宅

積分: 3348


167#
發表於 08-4-7 15:14 |只看該作者
babydoris, mmak,
果日around12pm鈞鈞係mongkok學volin, 我可以去mongkok pick up.

原文章由 babydoris 於 08-4-7 14:11 發表
mmak

係呀是員工價,我可代訂,但唔好意思,我早上出不到旺角取, 因如訂了日本凍小食(要早幾日訂送去我公司,我之後要拿回家及當天再拿出去將軍澳,三樣食物共有6kgs了,因每樣食物是餐廳用家裝是2kg一盒)所以我們拿不到咁多,還要 ...


子爵府

積分: 13826


168#
發表於 08-4-7 15:43 |只看該作者
..................

[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-7 20:22 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


169#
發表於 08-4-7 16:06 |只看該作者
dorismama,

如果你肯幫手... 咁可以叫彤彤媽唔使買沙樽....不過, 唔知佢買左未呢 ??

原文章由 dorismama 於 08-4-6 16:57 發表
mmak,
另外, 如果有時間, 我可負責同大家玩一些不用工具的小遊戲, 如世界之最, 做動作, 大風吹, 香港九龍新界, 名字接龍遊戲等
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 10240


170#
發表於 08-4-7 18:02 |只看該作者
原文章由 babydoris 於 08-4-7 14:11 發表
mmak

係呀是員工價,我可代訂,但唔好意思,我早上出不到旺角取, 因如訂了日本凍小食(要早幾日訂送去我公司,我之後要拿回家及當天再拿出去將軍澳,三樣食物共有6kgs了,因每樣食物是餐廳用家裝是2kg一盒)所以我們拿不到咁多,還要 ...



mmak,

公司既cake唔好食+樣唔靚 (特別係d水果, 唔新鮮.!) 不過係平lor. 無款可選. 都有cheese cake order. 另日本凍小食(total 6kg) 好多喇. 多數會食剩.

candybb, 你個餐廳friend 是否可以再整盤沙律 for party?

[ 本文章最後由 Icycream 於 08-4-7 18:04 編輯 ]


子爵府

積分: 13826


171#
發表於 08-4-7 20:21 |只看該作者
ah dorisma,


我都想先向大家收費, confirm人數.... 咪又係無人答我 ??

喂))) 你估如果我話要收 $200/位, 大小同價... 咁會唔會即刻有人回應呢呵...



嗱~~ 我再計一次

32 大人x $100 + 22小童 x $50 $4300

(
)
場租:210
遊戲:1400
手工:150
食物:2000
蛋糕:410 (3lbs)
~~~~~~~~~~
total: 4,170.-

剩餘: 4300-4170 = 130


食物:$2000
我上次搞party 80人, $4000 (incl 3 Drink) 都食剩&飲剩好多.

蛋糕:$410 (3lbs)
如babydoris Order $135/3lbs...
剩餘D 錢 for 整 home made food 嘅 mami Claim 返...
我建議定個上限, 如:每人 max. 可Claim $30 or $50
要早少少 報數, 咁大家可以 有預算...


(後加items: 氫氣球 $700).....如大家confirm 每大人+約$20

(後加items: 波波池彈床 $950)....如大家confirm 每大人+約$30


希望大家 17/4 前, 可作決定...





原文章由 dorismama 於 08-4-6 16:57 發表
mmak,
如果請來的那一位是有口碑的, 讚成以上活動, 除開每個family 不用$80, 但建議先向大家收費, confirm人數, 才議決是項活動會否較好呢? 因食物費彈性較大, 呢個活動係fixed cost, 我覺得confirm 人數才決定會較 ...
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


子爵府

積分: 13826


172#
發表於 08-4-7 21:27 |只看該作者
icycream,

D cake 真係咁差咩???... 係咪 ladynight 嗰D??... cheese cake 都幾好食丫...

$135 (有三磅)真係好抵, 不過有D mami 唔食cheese 的.
其他味 如:黑森林... 好食嗎??



如果日本凍小食(total 6kg) 太多.... 不如減 "中華沙律-海草 (2kg)"... 阿babydoris 又可減輕負擔...

付螺肉 ($160/2kg),
芝麻八爪魚($135(2kg)

中華沙律-海草($75/2kg)




(3b)
訂旦糕... 邊個有折 ???????
icycream: 我只知美心用hsbc card有9折
ladybird: Saint Honore 用恆生card8

babydoris: 訂蛋糕應該我司司亦Icycream司司平, 但要當天要去旺角取, 有些麻煩.
價錢 $90 (有兩磅), $135 (有三磅) 可選鮮果忌廉/栗子/黑森林/黑白朱古力.
我早上出不到旺角取,因如訂了日本凍小食(要早幾日訂送去我公司,我之後要拿回家及當天再拿出去將軍澳,三樣食物共有6kgs了,因每樣食物是餐廳用家裝是2kg一盒)所以我們拿不到咁多,還要帶細b呢.


[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-7 23:18 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


大宅

積分: 3361


173#
發表於 08-4-7 21:40 |只看該作者
mmak

遊戲&收費方面, 我冇意見. 大家話事.

旦糕 (雪糕 / cheese/ cream cake), 若係Papagallo 我有15% off. around $398/3lb 未折.

先向大家收費, confirm人數, 都好吖, 我贊成. 收了$, 好辨事.

原文章由 mmak 於 08-4-7 20:21 發表
ah dorisma,


我都想先向大家收費, confirm人數.... 咪又係無人答我 ??

喂))) 你估如果我話要收 $200/位, 大小同價... 咁會唔會即刻有人回應呢呵...



嗱~~ 我再計一次

32 大人x $100 + 22小童 ...
願你開開心心、快高長大、聽教聽話!!


子爵府

積分: 11080

醒目開學勳章


174#
發表於 08-4-7 21:51 |只看該作者
hi mmak,

Here is my comments in purple.

All, Please comment ????
(1)Miracle表演節目
Miracle 已經 confirm booking. 27/4 (2:00-3:30)
Silver Birthday Party 1.5 Hour Total $1200

Magic / Balloon twisting / games / art craft / Simple face paint <- please choose any 3
Magician or clown <- please choose
節目內容我仲未confirm, prefer
- Magic
- Balloon Twisting

- Art Craft* (+around $200 磨沙玻璃杯 )
每個 item 平均用 30mins.
扭波都扭到D勁嘢,但要視乎時間..加時$400 /30mins, 最好當日先決定)

大家亦可揀games/ Simple face paint ….
(1A) 節目內容, 如大家無意見就跟我意見決定 ?? <- please choose
Magic, Balloon Twisting, Art Craft
(1B) Magician or clown, 有無BB 驚小丑??? <- please choose
Magician
(1c) Miracle 仲可加item : foil balloon 或者 跳彈床

(3) 食物
(3a)有無mami 可幫手整嘢食....
???????
[cindyma] 我整 '老' 水 chicken wings
icycream:
小食類:讓我想想我可整什麼去?! or 等埋babydorismanu才決定. 因阿採購經理通常會令我地有意外驚喜.
整嘢食..
Kahobb
:近期新作係"鹽焗醃春旦", 做其他食物亦可以試試.
mmak:豆腐花
(1=6), 我有3... 夠嗎 ??..可再買
Xanthe : 可做糯米飯 (如果唔怕濟)


子爵府

積分: 11080

醒目開學勳章


175#
發表於 08-4-7 21:56 |只看該作者
mmak, cindyma, icycream, dorisma, tungtungma, yilamma,

thanks for your help.

費用如果搵人表演收$200我覺得差不多啦!我要係18號後先手!


子爵府

積分: 13826


176#
發表於 08-4-7 22:04 |只看該作者
ladybird & all,


啱啱 check 到 小白鷺 可租借"巨型充氣遊戲", 我遲D再匯報...


Re.: Miracle 波波池彈床

我都覺得細左D, 不過 size 細都有好處, 肯定夠位可以放在場內.

每次只可讓4位小朋友(5)入去玩, 係有可能場面會混亂... 不過同時間會有埋Miracle 嘅 表演, D小朋友會分散去玩& 睇 show, 唔會太難控制, 同D小朋友事先聲明, 有限人數, 佢地都會肯聽的... 平日zoe 去Ikea 玩 ball pool, 每次只限10人 佢都肯排隊等over 1 hr ...

4位小B(太細) 係無份玩 Art Craft 的, D 小朋友 做手工時, 佢地可以玩彈床跳... 大人唔使帶小B 出去 playroom 玩, 可以坐在場內睇 show.

$950 唔平..亦不算太貴, 每個 family 多付 $50-60, 算係 affordable.

出年 D 小朋友再大D太重, 真係負荷唔到了....


**
我去完小白鷺參加生日會, 見到佢地個吹氣彈床(場內) D 小朋友 真係好似癲左一樣, 不停咁去跳, 仲有其他節目佢地都不大興趣... 真係不停去彈床跳, 所以先提議俾大家....
大家知唔知 小白鷺生日會 50人 收費 over $8,000.-
-吹氣彈床
-沙樽手工
-DIYCookies
-觀星 (好似在太空館睇電影)
-Tea buffet (食物數量少, 1:30 開始, 我2:00 到, 已經無晒嘢食.)
$8000.- 如果我地 17個family, 平均每家人$500.-
我唔知有無加一收費...




原文章由 ladybird 於 08-4-6 16:51 發表
mmak,

波波池:(每次只可讓4位小朋友(5)入去玩) – 我覺得太小
小朋友可以入去玩啦, 其餘個d小朋友在出面等吓等吓, 會好容易扭計場面會好煩, 唔係咁好!


[ 本文章最後由 mmak 於 08-4-7 23:11 編輯 ]
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


大宅

積分: 3423


177#
發表於 08-4-7 23:13 |只看該作者
mmak,
遲咗寫comment....

節目內容我仲未confirm, prefer
- Magic
- Balloon Twisting

- Art Craft* (+around $200 磨沙玻璃杯 )
每個 item 平均用 30mins.
扭波都扭到D勁嘢,但要視乎時間..加時$400 /30mins, 最好當日先決定)

大家亦可揀games/ Simple face paint ….
(1A) 節目內容, 如大家無意見就跟我意見決定 ?? <- please choose
[Fion88] magic, balloon twisting and art craft
若只可扭幾件劻嘢, 會否加長magic環節, 費事班細路爭住要嗰幾件作

(1B) Magician or clown, 有無BB 驚小丑??? <- please choose
[Fion88] magician

(1c) Miracle 仲可加item : foil balloon 或者 跳彈床,
詳情請看first page. <- please comment
[Fion88] 波波池彈床都 suggest give up, 空間太細, d細路入咗去實唔肯出黎, 排餐c, 一齊去冒險樂園玩好過….





[ 本文章最後由 fion88 於 08-4-7 23:16 編輯 ]


大宅

積分: 3423


178#
發表於 08-4-7 23:29 |只看該作者
mmak,
我見呢間都有"充氣彈床"租, 好多款咁,
但我地個場地有無咁大放得落嗎?

[url=http://www.inflatable.com.hk/rentalbouncers.html[/url]

原文章由 mmak 於 08-4-7 22:04 發表
ladybird & all,


啱啱 check 到 小白鷺 可租借"巨型充氣遊戲", 我遲D再匯報...


Re.: Miracle 波波池彈床

我都覺得細左D, 不過 size 細都有好處, 肯定夠位可以放在場內.

每次只可讓4位小朋友(5歲)入去玩, 係 ...

[ 本文章最後由 fion88 於 08-4-7 23:32 編輯 ]


子爵府

積分: 13826


179#
發表於 08-4-7 23:54 |只看該作者
candybb,

magic, balloon twisting (夠時間每小朋友一人一个嗎??)

如普通款式 應夠時間每小朋友一人一个的,
上次 1hr30mins (magic+balloon twisting) 30位小朋友都各有1個指定款的波波, 另外仲有5-6個勁嘢, 是哥哥請小朋友出去幫手表演魔術之後再扭個特別的波波作禮物送給他們.


原文章由 CandyBB 於 08-4-7 15:09 發表
hi mmak,
All, Please comment ????
(1)Miracle表演節目
Miracle 已經 confirm booking. 27/4 (2:00-3:30)
Silver Birthday Party 1.5 Hour Total $1200
Magic / Balloon twisting / games / art craft / Si ... 大家亦可揀games/ Simple face paint ….
(1A) 節目內容, 如大家無意見就跟我意見決定 ?? <- please choose
[cindyma] magic, balloon twisitng and art craft
[candybb] magic, balloon twisting(夠時間每小朋友一人一个嗎??) and art craft
Click> St cat 校服[/url],Click> 要帶茶點??... 頭痕 :-|


男爵府

積分: 5053


180#
發表於 08-4-8 01:01 |只看該作者
mmak,
當然冇問題啦! 我諗住呢d小遊戲沒什麼道具需準備, 彈性大, 可玩可不玩的, d小朋友有得玩就開心, 我諗住玩的話輸贏可以簡單表演代替獎品, 玩完每人一份小禮物亦可, 頭先睇獎門人錄影, 覺得獨木橋猜拳遊戲也合他們玩的, 不過如果彤彤媽已買沙樽或不夠時間, 可以不玩的!

原文章由 mmak 於 08-4-7 16:06 發表
dorismama,

如果你肯幫手... 咁可以叫彤彤媽唔使買沙樽....不過, 唔知佢買左未呢 ??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo