影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   3


琥珀宮

積分: 190256

畀面勳章 親子王國15週年勳章


161#
發表於 15-1-5 23:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-01-05+發表等我

原帖由 CherylMaMa 於 15-01-05 發表
Wow… 你哋個個都唔少 o野。

你要返工都睇到貢多 o既
原來計下計下有咁多,真係唔好睇少自己我返工放工坐車果時會睇架,中間係公司果段時間就好少睇喇,除非好緊張睇剩少少就lunch睇埋佢




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


162#
發表於 15-1-5 23:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-01-05 發表你真

原帖由 ccdccl 於 15-01-05 發表
襯到絕呀,你個善良look都換左2次喎
因為要襯返你丫嘛,咪即刻轉返張official!


琥珀宮

積分: 190256

畀面勳章 親子王國15週年勳章


163#
發表於 15-1-5 23:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-01-05+發表等我

原帖由 cocok 於 15-01-05 發表
39套劇??? 點解你返工都有咁多時間睇?? 你幾點訓架??
我12點前一定瞓,間唔中會夜少少咁啦,呢年其實我出街都少左,所以先有咁好成績展望今年,我唔會咁博喇,因為已經睇左唔少經典,今年主力睇新劇,希望今年D新劇唔好令我失望

其實有3套公主劇, 我考慮緊開邊套:我的公主丶公主的男人丶檢察官公主,比D意見我丫,唔該




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


164#
發表於 15-1-6 00:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-01-05 發表39套

原帖由 ccdccl 於 15-01-05 發表
我12點前一定瞓,間唔中會夜少少咁啦,呢年其實我出街都少左,所以先有咁好成績展望今年,我唔會咁 ...
點解要睇公主系列? 公主的男人邊個做?? 我睇過少少我的公主 我對浪漫系列有興趣好多,我見你都未睇



琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


165#
發表於 15-1-6 00:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-01-05 發表39套

原帖由 ccdccl 於 15-01-05 發表
我12點前一定瞓,間唔中會夜少少咁啦,呢年其實我出街都少左,所以先有咁好成績展望今年,我唔會咁 ...
好奇問,你係咪唔駛做家務同湊仔?? 我好懶做家務,囝囝爸媽湊,平日多數上去爸媽度食飯,星期六日至接囝返屋企,但今年四月開始睇,都係睇得十八、九套,仲要一兩點訓,星期六日family day, 好少有得睇!! 我都坐好耐車,不過要轉車,所以覺得好煩,唔會成日在車睇


琥珀宮

積分: 190256

畀面勳章 親子王國15週年勳章


166#
發表於 15-1-6 07:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-01-05+發表我12

原帖由 cocok 於 15-01-06 發表
好奇問,你係咪唔駛做家務同湊仔?? 我好懶做家務,囝囝爸媽湊,平日多數上去爸媽度食飯,星期六日至接囝返 ...
我要返工,所以屋企請左姐姐煮飯做家務,我女今年6年級,所以只係督佢溫習,夜晚等佢瞓左先睇,有時攰得滯睇睇下都瞓著咁我女星期六日要補習嘛,就偷呢D時間黎睇,所以覺得有D疏忽左佢,覺得自己唔係好媽媽都係要戒下唔好睇咁多




琥珀宮

積分: 190256

畀面勳章 親子王國15週年勳章


167#
發表於 15-1-6 07:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-01-05+發表我12

原帖由 cocok 於 15-01-06 發表
點解要睇公主系列? 公主的男人邊個做?? 我睇過少少我的公主 我對浪漫系列有興趣好多, ...
因為從未睇過D乜乜公主,咪想試下,浪漫系列即係邊D?




公爵府

積分: 25514


168#
發表於 15-1-6 08:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-01-05+發表我12

原帖由 cocok 於 15-01-06 發表
點解要睇公主系列? 公主的男人邊個做?? 我睇過少少我的公主 我對浪漫系列有興趣好多, ...
我的公主
雖然劇情有d唔合理,但男女角養眼,好多粉紅sweet sweet,睇完中咗宋毒
公主的男人
其實幾好睇,但我5集後跳船,因為之後劇情開始好苦,要到結局先happy ending
檢察官公主
頂唔順女一




水晶宮

積分: 57417

減齡達人勳章 2018復活節勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


169#
發表於 15-1-6 08:07 |只看該作者
cocok 發表於 15-1-5 22:11
我都買佢轉彬彬新相,但赫赫都有新劇出,快過彬彬果套播喎

...
赫赫果套新劇造型麻麻


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


170#
發表於 15-1-6 08:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-01-06 發表點解

原帖由 ccdccl 於 15-01-06 發表
因為從未睇過D乜乜公主,咪想試下,浪漫系列即係邊D?
你講果兩套公主,有兩套係朴施厚,我對佢冇咩好感,所以不會開 睇過我的公主就因為tbb播過,不過興趣不大!

浪漫系列就係需要浪漫1、2、3,仲有套戀愛的發現都好似係呢個系列的延續


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


171#
發表於 15-1-6 08:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-01-06 發表好奇

原帖由 ccdccl 於 15-01-06 發表
我要返工,所以屋企請左姐姐煮飯做家務,我女今年6年級,所以只係督佢溫習,夜晚等佢瞓左先睇,有時攰得滯 ...
明白,唔怪得你咁爽!! 我囝得2歲幾,星期六日仲要湊住,已經同佢出去玩得少,所以星期六日要留俾老公同囝囝,遲下升小仲煩!! 煲劇留返一至五,不過一定冇你地咁勤力! 你仲要成日上到來bk吹水先勁!


伯爵府

積分: 18684


172#
發表於 15-1-6 09:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 高齡媽媽 於 15-01-05 發表你

原帖由 ccdccl 於 15-01-05 發表
點解唔用新劇相?
話我相片格式有錯…………唔俾轉!


伯爵府

積分: 18684


173#
發表於 15-1-6 09:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-01-05 發表39套

原帖由 ccdccl 於 15-01-05 發表
我12點前一定瞓,間唔中會夜少少咁啦,呢年其實我出街都少左,所以先有咁好成績展望今年,我唔會咁 ...
依家遲左瞓…………因為睇j2 星星!


伯爵府

積分: 18684


174#
發表於 15-1-6 09:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-01-05 發表我12

原帖由 cocok 於 15-01-06 發表
好奇問,你係咪唔駛做家務同湊仔?? 我好懶做家務,囝囝爸媽湊,平日多數上去爸媽度食飯,星期六日至接囝返 ...
搭車只会聽韓劇ost.………………不會睇劇…………会暈!


伯爵府

積分: 18684


175#
發表於 15-1-6 09:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-01-06 發表點解

原帖由 ccdccl 於 15-01-06 發表
因為從未睇過D乜乜公主,咪想試下,浪漫系列即係邊D?
睇左宋的我的公主…………男一女一俱靚仔靚女…………但冇feel.………………

至於浪漫2…………主要睇男一…………佢做九回的男一……好型!……但我唔鍾意浪漫系列…………所以冇开其他…………因它宣揚的愛情觀念太兒戲…………不是我杯茶…………!


伯爵府

積分: 18684


176#
發表於 15-1-6 09:24 |只看該作者

引用:Quote:cocok 發表於 15-1-5 22:11 我都買佢

原帖由 kiu1112 於 15-01-06 發表
赫赫果套新劇造型麻麻
古裝个look 認真麻麻…………仲要有鬍鬚!唉!


伯爵府

積分: 18684


177#
發表於 15-1-6 09:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kiu1112 於 15-01-05 發表應

原帖由 cocok 於 15-01-05 發表
我都買佢轉彬彬新相,但赫赫都有新劇出,快過彬彬果套播喎

...
大婆回歸…………梗係揀三石啦…………!再加上得寵的赫赫个look 有d哪个…………放埋一边先……!


伯爵府

積分: 18684


178#
發表於 15-1-6 10:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kiu1112 於 15-01-06 發表赫

原帖由 高齡媽媽 於 15-01-06 發表
古裝个look 認真麻麻…………仲要有鬍鬚!唉!
佢套……推奴…………我都冇开!…………只愛及冧赫赫的謝謝…………和 ……真的漢子……而……命中……不是最冧个套!


琥珀宮

積分: 190256

畀面勳章 親子王國15週年勳章


179#
發表於 15-1-6 11:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-01-06+發表我要

原帖由 cocok 於 15-01-06 發表
明白,唔怪得你咁爽!! 我囝得2歲幾,星期六日仲要湊住,已經同佢出去玩得少,所以星期六日要留俾老公同囝囝 ...
咁你要留多D時間比囝囝呀,彬彬交比我照顧啦




琥珀宮

積分: 190256

畀面勳章 親子王國15週年勳章


180#
發表於 15-1-6 11:07 |只看該作者

回覆:2014 總結

原來聽日就做池城果套kill me heal me呀,你地會不會開黎look look?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo