在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20493


161#
發表於 08-6-29 10:06 |只看該作者
所以我都無問過你來唔來添

原文章由 joannelai930 於 08-6-28 16:39 發表
一百分正確, 酌媽好了解我


侯爵府

積分: 20493


162#
發表於 08-6-29 10:08 |只看該作者
好明白o既,連酌婆都話如果比佢湊酌b半day佢都已經.......

原文章由 joannelai930 於 08-6-28 16:41 發表
婆婆唔肯喎, 話對多佢一陣都冇哂 ENERGY


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


163#
發表於 08-6-29 10:11 |只看該作者
嗯, 我黎會撥個輪俾你啦
原文章由 tupytupy 於 08-6-29 10:06 發表
所以我都無問過你來唔來添


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


164#
發表於 08-6-29 10:11 |只看該作者
hello, 你好啦, 快甩身
原文章由 猪仔妈 於 08-6-28 23:21 發表
我都系73年妈咪
仔仔今年13岁啦


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


165#
發表於 08-6-29 10:12 |只看該作者
早晨, 暫時天氣ok, 酌爸好d未


侯爵府

積分: 20493


166#
發表於 08-6-29 10:12 |只看該作者
係呀,佢地個個都好pro呀,我就無乜研究,反正我搬入黎果陣係第1手,發展商已經有晒簡單裝修連部份電器,我就拖幾箱野+買d傢俬就搞掂,頂多係酌爸做返dd follow up o既裝修工程就ok喇

原文章由 joannelai930 於 08-6-28 16:43 發表
thanks 咁 pro O既 design mavis ee 意見


侯爵府

積分: 20493


167#
發表於 08-6-29 10:13 |只看該作者
哇,你就好啦,好快就甩身,又重獲自由喇

原文章由 猪仔妈 於 08-6-28 23:21 發表
我都系73年妈咪
仔仔今年13岁啦


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


168#
發表於 08-6-29 10:13 |只看該作者
有酌爸幫手梗係唔駛你, 我就要自己搞掂啦
原文章由 tupytupy 於 08-6-29 10:12 發表
係呀,佢地個個都好pro呀,我就無乜研究,反正我搬入黎果陣係第1手,發展商已經有晒簡單裝修連部份電器,我就拖幾箱野+買d傢俬就搞掂,頂多係酌爸做返dd follow up o既裝修工程就ok喇

...


侯爵府

積分: 20493


169#
發表於 08-6-29 10:13 |只看該作者
呀,又係喎

原文章由 joannelai930 於 08-6-29 10:11 發表
嗯, 我黎會撥個輪俾你啦


侯爵府

積分: 20493


170#
發表於 08-6-29 10:15 |只看該作者
早呀,大長老,mf呢邊落緊9c呀
未呀,酌爸仲未好呀,本來今朝約好同mavis返church都無返到喇,要照顧酌爸呀

晏d停左雨要押佢落去睇醫生呀

原文章由 joannelai930 於 08-6-29 10:12 發表
早晨, 暫時天氣ok, 酌爸好d未


侯爵府

積分: 20493


171#
發表於 08-6-29 10:21 |只看該作者
嘻,因為裝修o既野我唔曉,反正酌爸識識地就由得佢自己落手落腳搞點喇,其實都係好少野,鑽下牆上個架呀,線返個kitchen&bathroom邊o既防水膠,同埋架強kitchen d櫃個"教"之類囉。

甜爸係咪唔得閒幫手呀?自己搞就吃力d囉,酌爸大裝修就唔掂架喇,如果有d細雞野要修修的話佢都ok o既,要幫手就撥個輪比我喇 我講真架

原文章由 joannelai930 於 08-6-29 10:13 發表
有酌爸幫手梗係唔駛你, 我就要自己搞掂啦


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


172#
發表於 08-6-29 10:25 |只看該作者
甜爸唔可以再請假啦, 所以咪由我呢個唔駛返工o既c9負責囉
咩係細雞野 ?
唔該先
我而家諗緊好唔好o係窗台上面整支鐵通掠衫囉
我見"天上野" 果d唔駛鑽, 甜爸話會唔會鑽洞穩陣d, 但我地又冇石屎鑽
原文章由 tupytupy 於 08-6-29 10:21 發表
嘻,因為裝修o既野我唔曉,反正酌爸識識地就由得佢自己落手落腳搞點喇,其實都係好少野,鑽下牆上個架呀,線返個kitchen&bathroom邊o既防水膠,同埋架強kitchen d櫃個"教"之類囉。

甜爸係咪唔得閒幫手呀?自己搞就吃力d囉,酌爸大裝 ...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


173#
發表於 08-6-29 10:26 |只看該作者
oh, too bad
一陣約左師父俾裝修工人名單我整工作證同埋落訂囉
希望唔好咁大雨
原文章由 tupytupy 於 08-6-29 10:15 發表
早呀,大長老,mf呢邊落緊9c呀
未呀,酌爸仲未好呀,本來今朝約好同mavis返church都無返到喇,要照顧酌爸呀

晏d停左雨要押佢落去睇醫生呀

...


侯爵府

積分: 20493


174#
發表於 08-6-29 10:40 |只看該作者
即係安下電制鑽下牆果d啦,再唔係就叫佢去買奶茶蛋撻果d囉

我都覺得鑽左會穩陣好多呀,你到時叫d裝修師父幫你鑽埋o麻

原文章由 joannelai930 於 08-6-29 10:25 發表
甜爸唔可以再請假啦, 所以咪由我呢個唔駛返工o既c9負責囉
咩係細雞野 ?
唔該先
我而家諗緊好唔好o係窗台上面整支鐵通掠衫囉
我見"天上野" 果d唔駛鑽, 甜爸話會唔會鑽洞穩陣d, 但我地又冇 ...


侯爵府

積分: 20493


175#
發表於 08-6-29 10:41 |只看該作者
我估唔會落喇掛,呢幾日都係早上落好大雨,下唔就好d囉

原文章由 joannelai930 於 08-6-29 10:26 發表
oh, too bad
一陣約左師父俾裝修工人名單我整工作證同埋落訂囉
希望唔好咁大雨


侯爵府

積分: 20493


176#
發表於 08-6-29 11:14 |只看該作者
但係家下mf都仲係好大雨呢,點出去睇doctor呢

原文章由 tupytupy 於 08-6-29 10:41 發表
我估唔會落喇掛,呢幾日都係早上落好大雨,下唔就好d囉


侯爵府

積分: 20493


177#
發表於 08-6-29 15:08 |只看該作者
酌爸end up都係話唔使睇醫生喎 明明傷風咳到聲到變埋仲話好返 陣間傳染左比酌b或者傳染左比我的話,我實唔放過佢呀

比佢激c,寧願做口罩人都唔去睇下醫生


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


178#
發表於 08-6-29 16:15 |只看該作者
原文章由 joannelai930 於 08-6-29 10:11 發表
hello, 你好啦, 快甩身

你好呀!
系呀,仔仔依家多数唔使我理
我日日系屋企无野做
煮一餐晚饭有时自己一个食


別墅

積分: 788

好媽媽勳章 醒目開學勳章


179#
發表於 08-6-29 16:19 |只看該作者
原文章由 tupytupy 於 08-6-29 10:13 發表
哇,你就好啦,好快就甩身,又重獲自由喇

你好呀!!!
我根本上都好自由架,无人理我
老公日日挂住揾钱,唔得闲理我
仔仔大个仔啦,又唔使我理
我日日无所事事
哎~~~人都颠呀


侯爵府

積分: 20493


180#
發表於 08-6-29 17:02 |只看該作者
你就好啦,我都好想快d甩身呀,我本來都係好自由o既,但自從阿少爺出左世之後我就........ ,阿少爺家下仲要超級黐身,行開一陣都好似我會遺棄佢咁,比佢玩c呀

原文章由 猪仔妈 於 08-6-29 16:19 發表

你好呀!!!
我根本上都好自由架,无人理我
老公日日挂住揾钱,唔得闲理我
仔仔大个仔啦,又唔使我理
我日日无所事事
哎~~~人都颠呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo