跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7447

畀面勳章


161#
發表於 08-7-22 14:08 |只看該作者
你係指邊間派位唔好呢? 係咪救世軍定其他呢?

原文章由 BBCEO 於 08-7-22 12:52 發表
我報09N1,不過我見過佢地今年派位不是太好


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


162#
發表於 08-7-22 16:22 |只看該作者
原文章由 BBCEO 於 08-7-22 12:52 發表
我報09N1,不過我見過佢地今年派位不是太好


你講緊邊間?

救世軍共20人派位:

家長自行選擇之學位:11/20 = 55%
自行報考並獲取錄:4/20 = 20%
統一派位獲首志願:4/20 = 20%
統一派位獲第二志願:1/20 = 5%


咁都叫唔好?
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


珍珠宮

積分: 37744

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


163#
發表於 08-7-22 18:22 |只看該作者
你可以之後先去麻, 最繄要交疘FORM先麻;

原文章由 傻妹 於 08-7-21 16:24 發表


睇下亞媽得唔得.其實我想帶埋bb一齊去,睇下環境囉


珍珠宮

積分: 37744

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


164#
發表於 08-7-22 18:22 |只看該作者
呢O的叫一山還有一山高, KAKAKAK!!!!

原文章由 sophyma 於 08-7-21 19:52 發表

其實我都唔鍾意俾人掂到, 尤其迫地鐵 & 巴士, 可能係我遺傳俾個囡, 不過我冇咁大反應遮

救世軍係好full ka, 我無報過都知呀.


珍珠宮

積分: 37744

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


165#
發表於 08-7-22 18:23 |只看該作者
其實係咪全個屯門得新一代係全英文?


原文章由 candybarhk 於 08-7-21 23:43 發表
不是全英文教學, 如想英文教學=>新一代


珍珠宮

積分: 37744

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


166#
發表於 08-7-22 18:23 |只看該作者
不好?????????? 真的嗎?

原文章由 BBCEO 於 08-7-22 12:52 發表
我報09N1,不過我見過佢地今年派位不是太好


大宅

積分: 1422


167#
發表於 08-7-22 19:55 |只看該作者
想妹妹跟哥哥一起讀st.peter(青山村), 到妹妹讀N1, 哥哥已升K3了


原文章由 傻妹 於 08-7-22 09:11 發表


candybarhk,

So which kindergarten will your daughter go to?


男爵府

積分: 5259


168#
發表於 08-7-22 23:14 |只看該作者
原文章由 candybarhk 於 08-7-22 19:55 發表
想妹妹跟哥哥一起讀st.peter(青山村), 到妹妹讀N1, 哥哥已升K3了


你覺得ST. PETER點呢? Pros & Cons? 多唔多蚊呀? 校車幾$?小學呢?有咩心水?


男爵府

積分: 5259


169#
發表於 08-7-22 23:17 |只看該作者
原文章由 brbaby2007 於 08-7-22 18:22 發表
你可以之後先去麻, 最繄要交疘FORM先麻;


老公今日交左表喇!佢問第幾個交表&校車資料,校長好快覆左校車未知幾$同埋路線係點.至於第幾個交表就要由其他同事查左先回覆.我覺得校長好盡責囉.佢解釋交表時佢見緊另一個家長,而家見完就CALL我回答問題!
其實之前打電話去問野D職員都好NICE好客氣,同其他家長講D老師好係吻合既

BTW,仲有SUNKIDS係全英.今日問過半日時間有一半係英文,另外有20分鐘係廣東話,其餘時間係普通話.似乎兩文三語就好好喇!

[ 本文章最後由 傻妹 於 08-7-22 23:19 編輯 ]


男爵府

積分: 5259


170#
發表於 08-7-23 13:44 |只看該作者
今日ms. wong 打黎話我女排同期入既第30幾個
不過佢個排法我唔係好明. 因為唔同級都排同一條隊,所以有時佢又話我地60幾,有時又話30幾,個編就95????????佢安慰我話其實都時有位都唔奇因為好多家長一早報,但之後搬離屯門區,所以真係要到時先知情形係點!
anyway,佢話今年12月至09年3月會安排約見.如果收唔到信就打去問下.


珍珠宮

積分: 42184

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


171#
發表於 08-7-23 14:04 |只看該作者
原文章由 傻妹 於 08-7-23 13:44 發表
今日ms. wong 打黎話我女排同期入既第30幾個
不過佢個排法我唔係好明. 因為唔同級都排同一條隊,所以有時佢又話我地60幾,有時又話30幾,個編就95????????佢安慰我話其實都時有位都唔奇因為好多家長一早報,但 ...


係呀, 好多係一早報的, 咁有d人到時可能又唔想比小朋友2歲入, 又可能搬離屯門, 所以都有人報左唔讀的, 所以都有機會有位的!
此生無悔入華廈,來生願在種花家!


大宅

積分: 1422


172#
發表於 08-7-23 21:35 |只看該作者
多蚊架, 哥哥夏天返學日日都要塗防蚊膏同貼蚊貼, 做足預防措施有時都俾蚊咬到, 校車$340

PROS: 活動教學, 校舍大(當然不及siu lun大及新) 多戶外地方, 花草樹木, 老師好有愛心, 基督教學校, 隔離有教堂 (有時會借用或表演時用)

CONS: 多蚊, 離家很遠, 要坐校車, 不及私校(如新一代或美樂等)般程度深(谷), 它們K1已要寫字, 但這裡K2先開始


原文章由 傻妹 於 08-7-22 23:14 發表


你覺得ST. PETER點呢? Pros & Cons? 多唔多蚊呀? 校車幾$?小學呢?有咩心水?


男爵府

積分: 5259


173#
發表於 08-7-23 23:05 |只看該作者
原文章由 candybarhk 於 08-7-23 21:35 發表
多蚊架, 哥哥夏天返學日日都要塗防蚊膏同貼蚊貼, 做足預防措施有時都俾蚊咬到, 校車$340

PROS: 活動教學, 校舍大(當然不及siu lun大及新) 多戶外地方, 花草樹木, 老師好有愛心, 基督教學校, 隔離有教堂 (有時會借用或 ...


candybarhk,

Thanks for your sharing. 乜原來兆LUN仲大咩?多唔多活動讓家長參與GA?或者小朋友多唔多演出機會呢?我朋友個囡以前讀兆LUN成日都有出外表演GA,雖然都係本區,但係對於吸收經驗係好好既途徑!因為大囡內向,所以當年都搵呢類學校俾佢讀.

咁小學你又有咩計劃呢?


大宅

積分: 1422


174#
發表於 08-7-23 23:32 |只看該作者
乜原來兆LUN仲大咩?
siu lun 大好多, 而且開班都多d, 而且勁多表演活動

多唔多活動讓家長參與GA?
多, 我都唔得閒參加得晒, 如聖誕節, 花燈, 復活節親子設計比賽, 一年兩次的親子旅行, 上下學期家長日及上下學期觀課日(N1用video cam觀課, K1可入課室看), 仲有星期六有時辨d免費講座, 仲有教會都間中有講座給家長 (我都唔得閒參加weekday的晚上course及家教會), 如果是家教會或家長義工, 仲多活動

或者小朋友多唔多演出機會呢?
校長話每年每一個小朋友都最少有一次上台機會 (每年都有聖誕節, 花燈會及懇親會的表演), 另有校外比賽或表演, 哥哥今年表演了四次, 一次自己班的跳舞表演(懇親會), 另跳舞班(課外活動)有一次, 拼音班(課外活動)有一次唱歌表演, 四川地震籌款活動跳舞表演 (校外)一次,

您大女以前讀邊間幼稚園?


原文章由 傻妹 於 08-7-23 23:05 發表


candybarhk,

Thanks for your sharing. 乜原來兆LUN仲大咩?多唔多活動讓家長參與GA?或者小朋友多唔多演出機會呢?我朋友個囡以前讀兆LUN成日都有出外表演GA,雖然都係本區,但係對於吸收經驗係好好既途徑!因為大囡 ...

[ 本文章最後由 candybarhk 於 08-7-23 23:33 編輯 ]


大宅

積分: 1984


175#
發表於 08-7-24 00:19 |只看該作者
hi all,

我囡囡係0707baby, 我都打算09年俾佢讀n1班, 其實一直都考慮俾囡囡考碼頭美樂, 因為口碑都唔錯, 後來知道該校好多有經驗老師離職, 所以要重新考慮其他學校.........

我亦都交了表去救世軍, #92, 我係寄所有文件到學校, 星期五寄星期一已經得到王老師電話及email, 王老師當時話會12/08-03/09安排面試, 相信每位交表的小朋友都有機會面試, 主要都係同家長傾偈的

其實救世軍很多優點, 但我亦都想俾囡囡n1讀半日班, 我又怕救世軍未必收囡囡, 所以都想搵多幾間口碑較好的n1學校, 我對屯門學校不是太熟, 而且囡囡是第一胎, 請各位媽媽指教!

碼頭美樂, 青山村st peter, 保良友愛我都會交表, 請問還有邊幾間學校有n1班而且口碑好呢??


男爵府

積分: 5259


176#
發表於 08-7-24 09:02 |只看該作者
原文章由 candybarhk 於 08-7-23 23:32 發表
乜原來兆LUN仲大咩?
siu lun 大好多, 而且開班都多d, 而且勁多表演活動

多唔多活動讓家長參與GA?
多, 我都唔得閒參加得晒, 如聖誕節, 花燈, 復活節親子設計比賽, 一年兩次的親子旅行, 上下學期家長日及上下學期觀課日 ...


我大囡以前讀崇真ga,不過而家覺得出到咁遠讀校車方面都幾煩,所以都係打算係返屯門讀囉


大宅

積分: 3620

好媽媽勳章


177#
發表於 08-7-24 13:37 |只看該作者
如果想bb讀n1,究竟到bb几大開始幫佢apply 呢?


男爵府

積分: 5259


178#
發表於 08-7-24 14:03 |只看該作者
原文章由 ah_tal 於 08-7-24 13:37 發表
如果想bb讀n1,究竟到bb几大開始幫佢apply 呢?


間間都唔同,最好打去問!


大宅

積分: 2398


179#
發表於 08-7-25 00:34 |只看該作者
原文章由 sammischu 於 08-7-24 00:19 發表
hi all,

我囡囡係0707baby, 我都打算09年俾佢讀n1班, 其實一直都考慮俾囡囡考碼頭美樂, 因為口碑都唔錯, 後來知道該校好多有經驗老師離職, 所以要重新考慮其他學校.........
我亦都交了表去救世軍, #92, 我係寄所 ...

妳屋企近邊間? 我覺得N1咁細唔好揀太遠.
我囡讀緊景峰美樂, 但我覺得青山St Peter都好好.


大宅

積分: 1670


180#
發表於 08-7-25 08:47 |只看該作者
你囡囡係讀 09-10年度 n1, 我打過去青山村st peter問, 佢地話 11 月先有 form 申請, 你點報名呀.......

因為青山村st peter 都好少學位, 所以都好頭痛.....


原文章由 sammischu 於 08-7-24 00:19 發表
hi all,

我囡囡係0707baby, 我都打算09年俾佢讀n1班, 其實一直都考慮俾囡囡考碼頭美樂, 因為口碑都唔錯, 後來知道該校好多有經驗老師離職, 所以要重新考慮其他學校.........

我亦都交了表去救世軍, #92, 我係寄所 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo