親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   113


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


161#
發表於 15-9-24 02:19 |只看該作者

引用:回覆 maggielau0705 的帖子謝謝解答!但明光

原帖由 okey-dokey 於 15-09-23 發表
回覆 maggielau0705 的帖子

謝謝解答!
放煙花唔清楚,因為我地冇放!




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


162#
發表於 15-9-24 02:21 |只看該作者

引用:Maggie,請問你買了回程機票未呀?

原帖由 lokhuenmama 於 15-09-23 發表
Maggie,請問你買了回程機票未呀?
未呀!peach未出!express太貴!印航有15xx,不過時間是下午,我想夜晚返!




大宅

積分: 2529


163#
發表於 15-9-24 12:30 |只看該作者
maggielau0705 發表於 15-9-24 02:19
我住間酒店免費車我地去架!我地只親親海豚,其實一入場已滿,基本要排响入口前先報到名!

...

上次你住邊間酒店? 要大約預多少時間在裡面玩?


複式洋房

積分: 273


164#
發表於 15-9-24 12:33 |只看該作者
maggielau0705 發表於 15-9-24 02:21
未呀!peach未出!express太貴!印航有15xx,不過時間是下午,我想夜晚返!
唔知幾時開賣呢,peach夜晚返唔知幾點呢?我都等緊呀!


別墅

積分: 536


165#
發表於 15-9-24 13:28 |只看該作者
回覆 maggielau0705 的帖子

請問你住邊間酒店?


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


166#
發表於 15-9-24 14:50 |只看該作者

引用:Quote:maggielau0705 發表於 15-9-24 02:19

原帖由 PamelaLi0399 於 15-09-24 發表
上次你住邊間酒店? 要大約預多少時間在裡面玩?
上次係冬天,白浜住天山閣海之庭,1泊2食!連入場券,我响日文網book,所以有package選擇,我朝早開門入場玩到下午4:00




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


167#
發表於 15-9-24 14:51 |只看該作者

引用:Quote:maggielau0705 發表於 15-9-24 02:21

原帖由 lokhuenmama 於 15-09-24 發表
唔知幾時開賣呢,peach夜晚返唔知幾點呢?我都等緊呀!
Peach有班朝早,有班夜晚九點!我都未知幾時有!




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


168#
發表於 15-9-24 14:56 |只看該作者

引用:回覆 maggielau0705 的帖子請問你住邊間酒

原帖由 bigcakecake 於 15-09-24 發表
回覆 maggielau0705 的帖子

請問你住邊間酒店?
你問我今次定上次?
我舊年冬天去,大阪住難波東方,京都住京都塔飯店,白浜住天山閣海之庭!
今次要省$,而且發現留响房真係瞓果D時間,所以我大阪book類似民宿的,不過廁所沖涼公用!塔塔米房!京都都係book民宿塔塔米!今次唔去白浜了,雖然我好想住磨菇屋!




大宅

積分: 2529


169#
發表於 15-9-25 14:29 |只看該作者
maggielau0705 發表於 15-9-24 14:50
上次係冬天,白浜住天山閣海之庭,1泊2食!連入場券,我响日文網book,所以有package選擇,我朝早開門入場 ...

請問在邊個日文網book ?


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


170#
發表於 15-9-25 17:01 |只看該作者

引用:Quote:maggielau0705 發表於 15-9-24 14:50

原帖由 PamelaLi0399 於 15-09-25 發表
請問在邊個日文網book ?
JTB




公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


171#
發表於 15-10-6 23:00 |只看該作者
maggielau0705 發表於 15-9-20 01:34
終於計劃好行程
day1, 22:30到機場,因應該趕唔到夜車,所以暫plan stay機場KIX休息到朝早6:00才出大阪,如 ...
可唔可以講下你嵐山行程?

我見有人話係JR 馬堀行去JR龜岡駅再坐小火車就唔駛行回頭路,是嗎 ?




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


172#
發表於 15-10-7 00:30 |只看該作者

引用:Quote:maggielau0705 發表於 15-9-20 01:34

原帖由 wingyee_ma 於 15-10-06 發表
可唔可以講下你嵐山行程?

我見有人話係JR 馬堀行去JR龜岡駅再坐小火車就唔駛行回頭路,是嗎 ?
研究中,遲D話你知!




公爵府

積分: 27851

醒目開學勳章 畀面勳章


173#
發表於 15-10-7 00:56 |只看該作者
maggielau0705 發表於 15-10-7 00:30
研究中,遲D話你知!
好呀! 唔該晒!


侯爵府

積分: 24725


174#
發表於 15-10-7 07:52 |只看該作者

引用:Quote:maggielau0705+發表於+15-10-7+00:30

原帖由 wingyee_ma 於 15-10-07 發表
好呀! 唔該晒!
給你參考
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24725


175#
發表於 15-10-7 07:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wingyee_ma+於+15-10-07+發表

原帖由 sunshine0613 於 15-10-07 發表
給你參考
圖二
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 24725


176#
發表於 15-10-7 07:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sunshine0613+於+15-10-07+發

原帖由 sunshine0613 於 15-10-07 發表
圖二
圖三
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


177#
發表於 15-10-7 08:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wingyee_ma 於 15-10-07 發表

原帖由 sunshine0613 於 15-10-07 發表
給你參考
即是去嵯峨,上觀光小火車去龟岡,之後去碼頭上船,坐船遊返嵐山碼頭,可步行去竹林,再返嵯峨,這樣對嗎?




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


178#
發表於 15-10-7 08:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sunshine0613 於 15-10-07 發

原帖由 sunshine0613 於 15-10-07 發表
圖三
請問時間表個部份可以影大一點嗎?謝謝!




水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


179#
發表於 15-10-7 10:18 |只看該作者
maggielau0705 發表於 15-10-7 08:56
請問時間表個部份可以影大一點嗎?謝謝!
以下是我上次去的行程, 給妳們參考下: -


大阪→JR京都站→JR馬崛站→搭嵯峨野觀光小火車(龜岡)→嵐山下車→竹林之道→野宮神社→天龍寺→渡月橋→LUNCH蕎麥麵→搭嵐電同巴士去金閣寺→回京都去中村藤吉食野→返難波


嵐山よしむら(蕎麥麵專門店)
地址: 京都市右京区嵐山渡月橋北詰西2軒目
電話: 075-863-5700
營業時間: 10:30-17:00 18:00-19:30(L.O) 夜は前日までの予約のみ

金閣寺
入場費$400
9:00-5:00


嵐電嵯嶬 -帷子(轉車) 北野白梅町下車 (日元210 / 27MIN)
搭公車101, 102, 204 或205到金閣寺道下車
前方加轉直走就看到金閣寺

回京都 搭巴士 101 / 205 總站下車.

中村藤吉- 綠茶甜品
(梅田 / 京都分店)

名稱:中村藤吉京都駅店
地址:JR京都駅西改札口前 スバコ・ジェイアール京都伊勢丹2F
其實不難找 到西改札口的南北通道就找的到

[


男爵府

積分: 8705


180#
發表於 15-10-7 10:47 |只看該作者
新手去大阪~係咪book咗機票先book酒店???

我3月尾去的

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo