立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 41784
原帖由 okey-dokey 於 15-09-23 發表 回覆 maggielau0705 的帖子 謝謝解答!
原帖由 lokhuenmama 於 15-09-23 發表 Maggie,請問你買了回程機票未呀?
大宅
積分: 2529
maggielau0705 發表於 15-9-24 02:19 我住間酒店免費車我地去架!我地只親親海豚,其實一入場已滿,基本要排响入口前先報到名! ...
複式洋房
積分: 273
maggielau0705 發表於 15-9-24 02:21 未呀!peach未出!express太貴!印航有15xx,不過時間是下午,我想夜晚返!
別墅
積分: 536
原帖由 PamelaLi0399 於 15-09-24 發表 上次你住邊間酒店? 要大約預多少時間在裡面玩?
原帖由 lokhuenmama 於 15-09-24 發表 唔知幾時開賣呢,peach夜晚返唔知幾點呢?我都等緊呀!
原帖由 bigcakecake 於 15-09-24 發表 回覆 maggielau0705 的帖子 請問你住邊間酒店?
maggielau0705 發表於 15-9-24 14:50 上次係冬天,白浜住天山閣海之庭,1泊2食!連入場券,我响日文網book,所以有package選擇,我朝早開門入場 ...
原帖由 PamelaLi0399 於 15-09-25 發表 請問在邊個日文網book ?
公爵府
積分: 27851
maggielau0705 發表於 15-9-20 01:34 終於計劃好行程 day1, 22:30到機場,因應該趕唔到夜車,所以暫plan stay機場KIX休息到朝早6:00才出大阪,如 ...
原帖由 wingyee_ma 於 15-10-06 發表 可唔可以講下你嵐山行程? 我見有人話係JR 馬堀行去JR龜岡駅再坐小火車就唔駛行回頭路,是嗎 ?
maggielau0705 發表於 15-10-7 00:30 研究中,遲D話你知!
侯爵府
積分: 24725
原帖由 wingyee_ma 於 15-10-07 發表 好呀! 唔該晒!
原帖由 sunshine0613 於 15-10-07 發表 給你參考
原帖由 sunshine0613 於 15-10-07 發表 圖二
原帖由 sunshine0613 於 15-10-07 發表 圖三
水晶宮
積分: 68589
maggielau0705 發表於 15-10-7 08:56 請問時間表個部份可以影大一點嗎?謝謝!
男爵府
積分: 8705
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy