跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1455


161#
發表於 08-9-30 12:44 |只看該作者
....我早2日, 都想問你, 個工人點添......你個係賓賓嗎?

而家d病菌好勁呀?我都成個幾禮拜未好....
我諗今年一定要同小朋友打流感針先得喇!

原文章由 tokyogirl 於 08-9-30 12:24 發表
愛美麗咳到痴肺﹐見到都心痛﹐尋晚半夜咳到嘔﹐喊到拆天﹐全屋燈開晒﹐又開電視tum阿女﹐但個工人仍然扮聽唔到﹐0係房唔出黎....

我老公最後拍門叫佢出黎抹地﹐我諗呢個工人都係.... 無得留低....


...


男爵府

積分: 5465


162#
發表於 08-9-30 12:49 |只看該作者

回覆 #2 klam 的文章

唉! 12同愛美麗都返唔到學呀! 兩次都咁陰公咳得咁辛苦. 上前2希希都係咁, 半夜咳到醒, 眼淚水都標埋, 一路同佢心口捽"曼秀雷敦" , 一路氹佢瞓, 第二日真係唔想返工. 其實好睇醫生D藥同小朋友夾唔夾, 通常睇二次唔得就轉第二個. 我都知老人家好硬頸, 覺得好就點都唔理.


大宅

積分: 4455


163#
發表於 08-9-30 13:54 |只看該作者
我個醫生好坦白﹐佢話D藥都係幫助舒緩下D唔舒服﹐傷風感冒無藥醫﹐點都要3﹑5﹑7日﹐等自己D抗體對付病毒﹔開D勁0既藥俾你﹐其實仲驚有抗生素﹐抗藥性﹐令D菌越來越惡。



原文章由 cl76215 於 08-9-30 12:49 發表
唉! 12同愛美麗都返唔到學呀! 兩次都咁陰公咳得咁辛苦. 上前2希希都係咁, 半夜咳到醒, 眼淚水都標埋, 一路同佢心口捽"曼秀雷敦" , 一路氹佢瞓, 第二日真係唔想返工. 其實好睇醫生D藥同小朋友夾唔夾, 通常睇二次唔 ...


大宅

積分: 4455


164#
發表於 08-9-30 14:00 |只看該作者
個工人呢.... 我都唔知點講﹐可以我係全職媽媽﹐一向自己打理屋企﹐所以要求高D。

一般清潔煮飯就OK﹐但無笑容﹐唔講野﹐有D深藏不露0既感覺。佢0係星加坡做過5年野﹐話英文好得﹐但其實一D都唔得﹐成日聽唔明又唔問。但最大鑊係唔同愛美麗玩﹐咁愛美麗當然唔跟佢﹐所以有工人對我黎講暫時幫助都不大﹐因為一般清潔我揾個part-time一日做兩個鐘就得﹐唔使一日到黑督眼督鼻。


原文章由 klam 於 08-9-30 12:44 發表
....我早2日, 都想問你, 個工人點添......你個係賓賓嗎?

而家d病菌好勁呀?我都成個幾禮拜未好....
我諗今年一定要同小朋友打流感針先得喇!


男爵府

積分: 5465


165#
發表於 08-9-30 14:47 |只看該作者

回覆 #1 tokyogirl 的文章

愛美麗MA, 如果你好不滿個工人好快D轉或者即日走, 我個親戚上個月鬧個工人, 都諗住唔用佢, 點知個工人將一堆龍眼殼同核塞入BB擺衫個櫃桶, 過幾日先炒左工人, 但發現BB個身一躂躂紅哂, 打開個櫃桶搵衫先發現一大堆蟻連龍眼核, 幾變態呀!


大宅

積分: 4455


166#
發表於 08-9-30 15:54 |只看該作者
呢D奇奇怪怪0既工人行為﹐睇家傭版會令你大開眼介。

真唔明﹐打工﹐交足功課係應該0既﹐唔通同你有親﹐請你返黎食飯咩.... 睇下我meet唔到deadline﹐做唔到quota﹐老板會唔會對住我笑.... 唉....

我十五十六﹐佢黎左2個星期﹐我諗會唔會係適應期﹐俾多2個星期觀察下﹐都唔得就......


原文章由 cl76215 於 08-9-30 14:47 發表
愛美麗MA, 如果你好不滿個工人好快D轉或者即日走, 我個親戚上個月鬧個工人, 都諗住唔用佢, 點知個工人將一堆龍眼殼同核塞入BB擺衫個櫃桶, 過幾日先炒左工人, 但發現BB個身一躂躂紅哂, 打開個櫃桶搵衫先發現一大堆蟻 ...


大宅

積分: 1455


167#
發表於 08-10-2 15:04 |只看該作者
激c人喇....
亞大人, 今朝又challenge我煲d湯, 佢叫我吾好煲咁多老火湯俾亞b飲, 佢話亞b而家個size, 吾駛飲咁多呢d湯...煲魚好過煲肉, 佢已經好夠營養,吾駛飲咁多呢d湯....
-聽到我一頭霧水.....
我見呢個星期咁乾, 亞b同我吾舒服, 飲下湯水滋潤下啫, 呢10幾日裡面, 我煲過一次湯包:鏍片+松榕菇;一次:雪梨雪耳無花菓,同埋今朝煲:鏍片+松榕菇....咁都老火湯?藥材湯就話吾好飲得多啫~
----99同工人一樣咁麻煩!


原文章由 tokyogirl 於 08-9-30 15:54 發表
呢D奇奇怪怪0既工人行為﹐睇家傭版會令你大開眼介。

真唔明﹐打工﹐交足功課係應該0既﹐唔通同你有親﹐請你返黎食飯咩.... 睇下我meet唔到deadline﹐做唔到quota﹐老板會唔會對住我笑.... 唉....

我十五十六﹐佢黎左2個星期﹐我諗會 ...


男爵府

積分: 5465


168#
發表於 08-10-2 16:00 |只看該作者

回覆 #1 klam 的文章

依D湯有咩問題呀! 都係D清潤嘅湯之嘛! D老人家有時好奇怪! 一係下次飲左咩都唔好講比佢知, 費時勞氣. 12同愛美麗好返D未呀? 尋日同我D屋企人去左西貢燒野食, 雖然熱熱地, 但希希同我兒甥女玩得好開心, 仲放風爭. 今日要記住拾樹葉呀, 聽日帶返學校.


大宅

積分: 1455


169#
發表於 08-10-2 16:38 |只看該作者
我地尋日都有去親親大自然呀~近近地…..西營盤既龍虎山, 玩左一個上晝咁大把啦, 上面幾好架, 又近又易行(我大肚時都成日去行...), 又有大草地, 尋日12響上面吹bubbles, 咁岩有教會團體去果度旅行, 有好多小朋友一齊玩囉….曬太陽都幾好架, 有機會一齊去下啦….


頭先突然心血來潮開下基恩個url:
http://www.elchk.org.hk/service/Service/Nursery/unit.html
都幾多相喎, 今個月尾, 我地就可以上呢條link12,希希,愛美麗佢地響學校既生活相啦!~


原文章由 cl76215 於 08-10-2 16:00 發表
依D湯有咩問題呀! 都係D清潤嘅湯之嘛! D老人家有時好奇怪! 一係下次飲左咩都唔好講比佢知, 費時勞氣. 12同愛美麗好返D未呀? 尋日同我D屋企人去左西貢燒野食, 雖然熱熱地, 但希希同我兒甥女玩得好開心, 仲放風爭. ...


大宅

積分: 1455


170#
發表於 08-10-2 16:56 |只看該作者
我覺得佢話我個b而家夠肥喇...吾好俾咁多營養佢, 會曹肥佢, ~我心諗而家咁就叫肥呀…..…有月9見過咩係肥仔肥妹呀?..都吾知亞大人諗乜, 細路仔而家會開始標高&加埋呢排病咁耐, 駛乜禁住佢地食野呀????
我同同事講, 人地都話飲湯係滋潤&增強抵抗力, 女人飲湯就xxx…..(我都吾記得喇)….邊會肥, 食餅食零食吾俾小朋友食正經飯餸就肥..99係咪有問題…..點解亞大人咁奇怪???

原文章由 klam 於 08-10-2 15:04 發表
激c人喇....
亞大人, 今朝又challenge我煲d湯, 佢叫我吾好煲咁多老火湯俾亞b飲, 佢話亞b而家個size, 吾駛飲咁多呢d湯...煲魚好過煲肉, 佢已經好夠營養,吾駛飲咁多呢d湯....
-聽到我一頭霧水.....
我見呢個星期咁乾, ...

[ 本文章最後由 klam 於 08-10-2 17:06 編輯 ]


男爵府

積分: 5465


171#
發表於 08-10-2 17:16 |只看該作者

回覆 #2 klam 的文章

龍虎山, 我同老公拍拖時間唔中都行架, 嗰度好好風, 好舒服. 以前放假成日去郊外, 近依一年個人越唔郁就越攰, 依家個仔大左D, 都要出去玩多D, 比佢哋吸多D新鮮空氣, 病少D.
依年D朋友陸續生BB, 下半年都有3個BB出世, 依排輪住去買禮物同探佢哋


男爵府

積分: 5465


172#
發表於 08-10-2 17:21 |只看該作者

回覆 #2 klam 的文章

我好鍾意小朋友肥肥地, 其實覺得佢哋壯D, 到病時都唔好瘦哂. 12都比起之前見佢多肉左, 希望佢哋唔好成日病, 見到佢食藥好辛苦


大宅

積分: 1455


173#
發表於 08-10-3 10:04 |只看該作者
哎呀!我響佢地本"開學了"度, 發現老師有張粉紅色紙仔寫住:請家長簽署
但我搵哂"開學了",手冊,宜歌書, 都吾知到底簽邊樹喎....你地有冇同樣問題?

另外:今個星期有張藍色工作紙, 要響屋企做, 我諗都係星期一交....


大宅

積分: 1455


174#
發表於 08-10-3 10:12 |只看該作者
愛美麗ma,
你點呀?愛美麗好番未呀?個工人, 冇做d咩激c人既野嘛?
你粗身大細, 都要好好保重自己哦!~


男爵府

積分: 5465


175#
發表於 08-10-3 12:21 |只看該作者

回覆 #2 klam 的文章

我唔覺要簽名喎, 等我返去睇清楚先. 我都見到有張家課紙. 聽日12同愛美麗會唔會返學呀? 我諗如果落雨就唔帶, 我一個人頂唔住.


大宅

積分: 1455


176#
發表於 08-10-3 12:42 |只看該作者
咁, 可能因為我其實連手冊都未填(學生資料)啦.....
聽日?我又冇諗過吾帶佢返學喎......諗諗先...
你聽日吾駛帶仔返學的話....你咪side左一日short week 囉~搵日調番啦....吾好side左啦...留番下個月麻....

原文章由 cl76215 於 08-10-3 12:21 發表
我唔覺要簽名喎, 等我返去睇清楚先. 我都見到有張家課紙. 聽日12同愛美麗會唔會返學呀? 我諗如果落雨就唔帶, 我一個人頂唔住.


男爵府

積分: 5465


177#
發表於 08-10-3 16:26 |只看該作者

回覆 #1 klam 的文章

唔知希希尋日係學校有無同同學仔爭執, 放一返嚟見佢眼皮同嘴唇上面都損左, 今朝瞓到5點幾喊醒, 仲要D手腳踢嚟踢去, 氹左大半個鐘先瞓返, 攬到今日返工好辛苦, 所以想聽日返學問吓老師.
唔見左愛美麗MA嘅?


大宅

積分: 1455


178#
發表於 08-10-3 16:58 |只看該作者
in my case:
12尋晚話:返學同小朋友打交;我都吾知咩事, 可能係佢亂up ...

不過我尋晚發夢,12響學校俾人打瘀左人中位置; 問佢, 佢就話響學校,吾瞓教就會有人攞住把間尺嚇小朋友, 佢就係俾呢個人既間尺撞到喇........好驚呀, 好彩係發夢啫~mouth:

係啦...愛美麗ma吾見左.....希望吾係有事la~


原文章由 cl76215 於 08-10-3 16:26 發表
唔知希希尋日係學校有無同同學仔爭執, 放一返嚟見佢眼皮同嘴唇上面都損左, 今朝瞓到5點幾喊醒, 仲要D手腳踢嚟踢去, 氹左大半個鐘先瞓返, 攬到今日返工好辛苦, 所以想聽日返學問吓老師.
唔見左愛美麗MA嘅? ...


大宅

積分: 1455


179#
發表於 08-10-4 10:43 |只看該作者
今日冇咩人返學咁....學校都好靜


男爵府

積分: 5465


180#
發表於 08-10-6 11:55 |只看該作者

回覆 #1 klam 的文章

尋日橫風橫雨, 都無出街, 留係屋企幫亞B包書, 都唔知幾多年無包過書, 但包完又好有滿足感. 我驚D書遲早比佢揭爛, 跟住同佢油顏色做功課, 咪要同個男仔填色, 佢話頭髮要紅色+藍色, 攪到幾YEAH. 你哋個小朋友會唔會一段時間好SOCIAL, 但一段時間又好驚人, 依排希希成日都係咁, D陌生人撩佢仲用手掩住個面, 見到我D朋友擰轉面唔彩人, 過一輪先好D, 好似老師講嗰D叫行為倒退.

愛美麗唔知有無返學呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo