在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3043


161#
發表於 08-10-24 11:12 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-24 10:45 發表

咁你仲報o左邊間呀?



我唔係住荃灣...住石離... 荃灣只係報左荃浸...

其他全部石離.....


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


162#
發表於 08-10-24 11:34 |只看該作者
原文章由 chiuyingar 於 08-10-24 11:12 發表
我唔係住荃灣...住石離... 荃灣只係報左荃浸...

其他全部石離.....

哦...ic..
不過..我覺得好睇小朋友當天面試o既表現的..
話唔埋你個女表現好好呢...


大宅

積分: 3043


163#
發表於 08-10-24 11:44 |只看該作者
希望啦..唔收ga 希望 ...荃浸石離呢間收啦
原文章由 ChristieMing 於 08-10-24 11:34 發表

哦...ic..
不過..我覺得好睇小朋友當天面試o既表現的..
話唔埋你個女表現好好呢...


大宅

積分: 2676


164#
發表於 08-10-24 16:53 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-24 10:30 發表

我附近都係報o左荊冕堂及荃浸之嘛..
不過.我有個朋友o係荃浸做老師的..
佢話荃浸超多人報名...好難入喎~

你洗唔洗報多兩間穩陣o的呀!?!

荃浸簡介會我都報o左名呀..
不過係11am..
因為荊冕堂o個日面試....10am 呀~ ...



皓媽:你聽日都去荊冕堂面試呀?
我9:45面試,同埋聽日荃浸簡介會我都會去
到時睇下撞唔撞到!
不過上年我聽朋友講荊冕堂內定晒!唔知係咪真!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


165#
發表於 08-10-24 17:15 |只看該作者
原文章由 NaNami 於 08-10-24 16:53 發表
皓媽:你聽日都去荊冕堂面試呀?
我9:45面試,同埋聽日荃浸簡介會我都會去
到時睇下撞唔撞到!
不過上年我聽朋友講荊冕堂內定晒!唔知係咪真! ...

咁我地有機會見面喎~
你認下我個仔個樣..到時大家相認呀~

至於荊冕堂...我反而聽個朋友講,
話呢間學校係主要睇家長..睇背景的..
反而小朋友o既表現係次要...
我都唔知係咪真...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


166#
發表於 08-10-24 17:16 |只看該作者
原文章由 NaNami 於 08-10-24 16:53 發表
皓媽:你聽日都去荊冕堂面試呀?
我9:45面試,同埋聽日荃浸簡介會我都會去
到時睇下撞唔撞到!
不過上年我聽朋友講荊冕堂內定晒!唔知係咪真! ...

SORRY...我唔記得你係住邊頭o架?


大宅

積分: 1389


167#
發表於 08-10-25 03:05 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-24 10:28 發表

我都係因為有朋友o係呢間學校教過..
佢極力推薦..
而且口脾又好...視學報告又好...
不過..係冇小學上o羅..
呢個係我比較擔心的!


唔使太擔心, 如果你去in, 你可以問下佢地每年既小一派位係點, 多數派d咩學校咁, 再考慮都未遲.
我鐘意呢間係因為師資好同埋有學卷.


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


168#
發表於 08-10-25 08:17 |只看該作者
原文章由 rita2008 於 08-10-25 03:05 發表
唔使太擔心, 如果你去in, 你可以問下佢地每年既小一派位係點, 多數派d咩學校咁, 再考慮都未遲.
我鐘意呢間係因為師資好同埋有學卷.

因為我想呀仔讀直資學校,
唔想參加大抽獎...
如果讀創價,就要自己再去考直資小學..
所以咪有o的擔心o羅...


大宅

積分: 1389


169#
發表於 08-10-25 12:59 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-25 08:17 發表

因為我想呀仔讀直資學校,
唔想參加大抽獎...
如果讀創價,就要自己再去考直資小學..
所以咪有o的擔心o羅...


我都明既, 但好既幼稚園+直屬中小學, 選擇唔多lor. 唔使太擔心既, 神自有安排架啦(幫皓皓).


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


170#
發表於 08-10-25 14:43 |只看該作者
原文章由 rita2008 於 08-10-25 12:59 發表
我都明既, 但好既幼稚園+直屬中小學, 選擇唔多lor. 唔使太擔心既, 神自有安排架啦(幫皓皓).

咁又係~

我都應該要相信神...
神會比一間合適o既學校皓皓讀的.
謝謝你~


大宅

積分: 2676


171#
發表於 08-10-25 22:50 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-24 17:16 發表

SORRY...我唔記得你係住邊頭o架?


我住荃灣花園!
你地今日係咩組?我今日係D組5室!
唔知有無見過呢?
我今日帶口罩帶眼鏡


複式洋房

積分: 423


172#
發表於 08-10-25 23:20 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-24 10:30 發表

我附近都係報o左荊冕堂及荃浸之嘛..
不過.我有個朋友o係荃浸做老師的..
佢話荃浸超多人報名...好難入喎~

你洗唔洗報多兩間穩陣o的呀!?!

荃浸簡介會我都報o左名呀..
不過係11am..
因為荊冕堂o個日面試....10am 呀~ ...

今朝去完荃浸簡介會,真係勁多人呀,我諗都要搵多幾間後著喇!
皓皓去荊冕堂面試,ok嗎?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


173#
發表於 08-10-25 23:27 |只看該作者
原文章由 NaNami 於 08-10-25 22:50 發表
我住荃灣花園!
你地今日係咩組?我今日係D組5室!
唔知有無見過呢?
我今日帶口罩帶眼鏡

我係E組4室...
你個小朋友今日in 成點呀?


複式洋房

積分: 423


174#
發表於 08-10-25 23:30 |只看該作者
原文章由 chiuyingar 於 08-10-24 10:32 發表
HI 丫~我都報左wo....都會去聽...我好似報左11點果場 ...

今朝聽完,校長話2008年收生係1/6機會,6個得1個,機會都好微 ,不過都會試一試,撞撞運氣吧!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


175#
發表於 08-10-25 23:31 |只看該作者
原文章由 makmaklau 於 08-10-25 23:20 發表

今朝去完荃浸簡介會,真係勁多人呀,我諗都要搵多幾間後著喇!
皓皓去荊冕堂面試,ok嗎?

係呀~超多人,仲要得好少位,上午/下午各得兩班。
肯定好難爭~
我諗住如果荊冕堂收o左,
荃浸我唔交form了。

皓皓今日表現都ok...老師問o既所有問題,
全部都答到,又聽老師話,即刻收拾玩具,
但老師送貼紙時冇講多謝~

大圍玩玩具時,老師問佢野,佢全部都答到老師,
佢好在唔怕醜o羅~


大宅

積分: 1389


176#
發表於 08-10-26 00:48 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-25 14:43 發表

咁又係~

我都應該要相信神...
神會比一間合適o既學校皓皓讀的.
謝謝你~


唔使客氣, 第2時有咩我都會問你姐.


大宅

積分: 2676


177#
發表於 08-10-26 13:11 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-25 23:31 發表

係呀~超多人,仲要得好少位,上午/下午各得兩班。
肯定好難爭~
我諗住如果荊冕堂收o左,
荃浸我唔交form了。

皓皓今日表現都ok...老師問o既所有問題,
全部都答到,又聽老師話,即刻收拾玩具,
但老師送貼紙時冇講多謝~

大圍 ...


尋日囝囝面試比我預期中好!
因為囝囝有時幾cool,識有時都唔叫人唔講野!
我地入去見老師,老師問問題都答到,但老師就無問我關於阿仔野!
其實我囡囡上年in 荃浸都收左佢!但今年阿仔都要in過!
而荊冕堂上年我報名時填全日班,後來堂日面試轉半日!但都唔收只收做後備!


複式洋房

積分: 423


178#
發表於 08-10-27 18:47 |只看該作者
原文章由 ChristieMing 於 08-10-25 23:31 發表

係呀~超多人,仲要得好少位,上午/下午各得兩班。
肯定好難爭~
我諗住如果荊冕堂收o左,
荃浸我唔交form了。

皓皓今日表現都ok...老師問o既所有問題,
全部都答到,又聽老師話,即刻收拾玩具,
但老師送貼紙時冇講多謝~

大圍 ...

妳就好喇,起碼有支強心針,我而家先再搵其他學校報名,都唔知遲唔遲mouth:


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


179#
發表於 08-10-27 23:18 |只看該作者
原文章由 NaNami 於 08-10-26 13:11 發表
尋日囝囝面試比我預期中好!
因為囝囝有時幾cool,識有時都唔叫人唔講野!
我地入去見老師,老師問問題都答到,但老師就無問我關於阿仔野!
其實我囡囡上年in 荃浸都收左佢!但今年阿仔都要in過!
而荊冕堂上年我報名時填全 ...

咁都OK呀~
好快就會知荊冕堂收唔收了..
有得比你揀..你會揀荃浸定係荊冕堂呀?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


180#
發表於 08-10-27 23:20 |只看該作者
原文章由 makmaklau 於 08-10-27 18:47 發表

妳就好喇,起碼有支強心針,我而家先再搵其他學校報名,都唔知遲唔遲mouth:

都未必o架..
我聽得太多...面試表現ok..但最後唔收..
間間學校o既收生標準都唔同..
你覺得佢好..學校未必覺得..
等收到信取錄先算吧~

你試下搵多兩間幼稚園問一問..
好多都係呢兩個星期收報名表及面試的。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo