心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 104756


161#
發表於 08-10-24 11:29 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-10-24 11:26 發表

第時大小b可以keep字合格我已經知足喇!

禾而家都係咁諗孖女呀


公爵府

積分: 25050


162#
發表於 08-10-24 11:29 |只看該作者
原文章由 ringoivy 於 08-10-24 11:19 發表
李病發咋mouth: 快實弱啦 禾刀光實左囉

食左喇, 洗洗加d呢?!


公爵府

積分: 25050


163#
發表於 08-10-24 11:31 |只看該作者
原文章由 loloma 於 08-10-24 11:21 發表


痴痴地架,岩岩小一姐,洗唔洗咁大鴨力呀

個小朋友都幾慘!
唔小心都唔得!


公爵府

積分: 25050


164#
發表於 08-10-24 11:31 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-24 11:22 發表

無人殺淫呀

明白..........mouth:


珊瑚宮

積分: 104756


165#
發表於 08-10-24 11:32 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-10-24 11:31 發表

明白..........mouth:

你好熱下呀


公爵府

積分: 25050


166#
發表於 08-10-24 11:33 |只看該作者
原文章由 loloma 於 08-10-24 11:24 發表


禾見李咁朝咁晏都唔見人豬李忙架啦

我忙忙都唔可以講c人電話!
因為我同條8婆同房, 佢會報串比我老闆知!
所以5點後(收左工), 你可以隨時電我~


公爵府

積分: 25050


167#
發表於 08-10-24 11:34 |只看該作者
原文章由 loloma 於 08-10-24 11:26 發表


得閒整d孫嘢既餸睇下得得

大b最憎食番茄!


公爵府

積分: 28881


168#
發表於 08-10-24 11:35 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-24 11:28 發表

禾都無咩特別要求佢係幾多分呀,你出去頭先個topic睇下,上次細龍個小測ge錯,我都無得話佢呀



人比人比c人呀

所以我前日都茅橙豬lo架,抵佢架得96分,錯哂大細揩,琴日番雷咗ink門,叫我教佢典寫喎


公爵府

積分: 25050


169#
發表於 08-10-24 11:36 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-24 11:29 發表

禾而家都係咁諗孖女呀

其實佢只要順利完成課程, 我已經心足!
不過我古我難: 大b呢排成日話唔洗我教!


公爵府

積分: 28881


170#
發表於 08-10-24 11:36 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-10-24 11:33 發表

我忙忙都唔可以講c人電話!
因為我同條8婆同房, 佢會報串比我老闆知!
所以5點後(收左工), 你可以隨時電我~



收到........


公爵府

積分: 25050


171#
發表於 08-10-24 11:37 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-24 11:32 發表

你好熱下呀

比人d刀光嚇一嚇, 老人家受唔字!


珊瑚宮

積分: 104756


172#
發表於 08-10-24 11:37 |只看該作者
原文章由 loloma 於 08-10-24 11:35 發表



人比人比c人呀

所以我前日都茅橙豬lo架,抵佢架得96分,錯哂大細揩,琴日番雷咗ink門,叫我教佢典寫喎

mouth: 禾都唔係比啦,禾都無奶人有幾多分,禾一向都係豬己同豬己比呀,不過佢ge唔小心,比豬lo大很鑊好多呀


珊瑚宮

積分: 104756


173#
發表於 08-10-24 11:37 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-10-24 11:36 發表

其實佢只要順利完成課程, 我已經心足!
不過我古我難: 大b呢排成日話唔洗我教!

又唔好咁灰,可能到時佢係豬優生呢


公爵府

積分: 28881


174#
發表於 08-10-24 11:37 |只看該作者
原文章由 熹媽咪 於 08-10-24 11:34 發表

大b最憎食番茄!



唔一定番茄既,話梅排拮,西0雞


公爵府

積分: 28881


175#
發表於 08-10-24 11:39 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-24 11:37 發表

mouth: 禾都唔係比啦,禾都無奶人有幾多分,禾一向都係豬己同豬己比呀,不過佢ge唔小心,比豬lo大很鑊好多呀


豬lo大大鑊李唔豬姐


公爵府

積分: 25050


176#
發表於 08-10-24 11:40 |只看該作者
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-24 11:37 發表

又唔好咁灰,可能到時佢係豬優生呢

我唔敢車望, 只求佢地平安過渡所有試咋!


公爵府

積分: 25050


177#
發表於 08-10-24 11:41 |只看該作者
原文章由 loloma 於 08-10-24 11:37 發表



唔一定番茄既,話梅排拮,西0雞

唔知姐姐識識呢, 返去問下佢先~:idea: :idea: :idea:


珊瑚宮

積分: 104756


178#
發表於 08-10-24 11:41 |只看該作者
原文章由 loloma 於 08-10-24 11:39 發表


豬lo大大鑊李唔豬姐

哎~呢兩個星期,細龍各有一次大大鑊呀

哎~一講呢d就眼訓呀 閃啦,上床hea下先啦


翡翠宮

積分: 76971


179#
發表於 08-10-24 11:41 |只看該作者
佢真械痴痴地架呢D咪叫5G足囉科科有九十分以爽刀仲要鬧 真械5傻刀比佢BIG到癲呀
原文章由 phoebelamlam 於 08-10-24 11:18 發表
去look下呢個topic呀

http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1801765&extra=page%3D1


珊瑚宮

積分: 104756


180#
發表於 08-10-24 11:42 |只看該作者
原文章由 ringoivy 於 08-10-24 11:41 發表
佢真械痴痴地架呢D咪叫5G足囉科科有九十分以爽刀仲要鬧 真械5傻刀比佢BIG到癲呀

禾覺得佢個囡好慘呀

*可能細龍都覺得自己好慘呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo