在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 208


161#
發表於 08-11-14 18:02 |只看該作者
原文章由 小露比* 於 08-11-14 17:42 發表
我都病左呀 ,,
而家勁辛苦 ,, 個頭好鬼重咁 ,,
又流鼻水又喉嚨痛 ,,


陰公真係俾女女 傳染左呀 ??


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


162#
發表於 08-11-14 20:30 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-14 18:02 發表


陰公真係俾女女 傳染左呀 ??


應該係我老公傳染我 ,,
因為我個女只係發燒 , 退左之後都無野 ,
好辛苦


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


163#
發表於 08-11-14 20:33 |只看該作者

回覆 #159 susi1024169 的文章

我間中都咳呀..有時覺得喉嚨痕..


複式洋房

積分: 208


164#
發表於 08-11-14 21:07 |只看該作者
係呀..e家d 天hey 真係 時凍時熱...
小心身體呀大家T___T

好似今日咁..又熱返DD ~_~


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


165#
發表於 08-11-14 23:08 |只看該作者

回覆 #164 omoe0309 的文章

希望你生個肥肥白白既bb啦~!


複式洋房

積分: 208


166#
發表於 08-11-14 23:25 |只看該作者
原文章由 arcaar 於 08-11-14 23:08 發表
希望你生個肥肥白白既bb啦~!


THX ....

不過1出世既BB都係好醜怪...哈哈


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


167#
發表於 08-11-14 23:41 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-14 23:25 發表


THX ....

不過1出世既BB都係好醜怪...哈哈


BB個樣好快變 ,,
hahaa ,,


複式洋房

積分: 208


168#
發表於 08-11-14 23:54 |只看該作者
我都知道既..哈哈

可以睇住丫b 日日個樣 咁變 真係好幸福嫁...

你地有冇keep 住成日幫 仔仔囡囡 影相@@?


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


169#
發表於 08-11-14 23:58 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-14 23:54 發表
我都知道既..哈哈

可以睇住丫b 日日個樣 咁變 真係好幸福嫁...

你地有冇keep 住成日幫 仔仔囡囡 影相@@?


有呀 ,, 差唔多日日都幫佢影 ,,
係而家大就少左 , 可能隔幾日先影 ,,
我個女已經有三本大相簿喇 ,,,


禁止發言

積分: 700


170#
發表於 08-11-15 00:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


171#
發表於 08-11-15 00:30 |只看該作者
嗨....各位靚媽,我88,
呀囡月尾兩歲啦....
呀比.去到邊都見到你


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


172#
發表於 08-11-15 00:59 |只看該作者
原文章由 kai3028 於 08-11-15 00:30 發表
嗨....各位靚媽,我88,
呀囡月尾兩歲啦....
呀比.去到邊都見到你


小華 ,

我都知你掛住我嫁喇 ,,,
洗唔洗叫瑤瑤啜返你一啖 ,,


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


173#
發表於 08-11-15 01:03 |只看該作者
原文章由 小露比* 於 08-11-14 06:59 AM 發表


小華 ,

我都知你掛住我嫁喇 ,,,
洗唔洗叫瑤瑤啜返你一啖 ,,

我諗應該瑤瑤掛住我,多過我
掛住你 !!
下次見到瑤瑤唔係叫佢啜啖我,
我可能會強吻佢
瑤瑤實在太可愛,太抵錫!!


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


174#
發表於 08-11-15 01:05 |只看該作者
原文章由 kai3028 於 08-11-15 01:03 發表

我諗應該瑤瑤掛住我,多過我
掛住你 !!
下次見到瑤瑤唔係叫佢啜啖我,
我可能會強吻佢
瑤瑤實在太可愛,太抵錫!!


係啦 , 佢真係好鬼鍾意你 ,, hahaa
今日我病到死都同佢去千色行下 ,
佢都成日問我你同琳琳係邊度 ,,,


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


175#
發表於 08-11-15 01:08 |只看該作者
原文章由 小露比* 於 08-11-14 07:05 AM 發表


係啦 , 佢真係好鬼鍾意你 ,, hahaa
今日我病到死都同佢去千色行下 ,
佢都成日問我你同琳琳係邊度 ,,,

我都好鍾意瑤瑤,係得琳琳唔鍾
意我....要等你,琳琳都好返晒,先
可以再一齊出去!!
叫瑤瑤唔好掛到我訓唔著


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


176#
發表於 08-11-15 01:11 |只看該作者
原文章由 kai3028 於 08-11-15 01:08 發表

我都好鍾意瑤瑤,係得琳琳唔鍾
意我....要等你,琳琳都好返晒,先
可以再一齊出去!!
叫瑤瑤唔好掛到我訓唔著


係啦 ,, 唉 ,, 我今日行完街返黎 ,
都死左去訓1陣 , 勁辛苦囉 ,,
個人勁累咁 ,,,

佢今日先激我呀 ! 又係叫我開奶 ,
食左1安唔鬼食 !!!! 10點就訓左喇 ,,


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


177#
發表於 08-11-15 01:15 |只看該作者
原文章由 小露比* 於 08-11-14 07:11 AM 發表


係啦 ,, 唉 ,, 我今日行完街返黎 ,
都死左去訓1陣 , 勁辛苦囉 ,,
個人勁累咁 ,,,

佢今日先激我呀 ! 又係叫我開奶 ,
食左1安唔鬼食 !!!! 10點就訓左喇 ,, ...

唔舒服仲走去行街,你真係勁.....
我要訓啦,聽日9點仲要去到明我
面試....好乞人憎架,咁鬼早就要起身,
約9點,我要7點起身執5官,8點就去搭車,
廢事遲到!!
你都早D訓啦....你病咗都係夜鬼mouth:mouth:" />mouth:" />


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


178#
發表於 08-11-15 01:16 |只看該作者
原文章由 kai3028 於 08-11-15 01:15 發表

唔舒服仲走去行街,你真係勁.....
我要訓啦,聽日9點仲要去到明我
面試....好乞人憎架,咁鬼早就要起身,
約9點,我要7點起身執5官,8點就去搭車,
廢事遲到!!
你都早D訓啦....你病咗都係夜鬼mouth:mouth:" />mouth:" /> ...


因為我有野想買丫嘛 ,, haha
係喎 , 希望面試成功啦 !! 琳琳加油 !!
我都就死去訓嫁喇 ,,,,, 聽朝飲早茶呀 ""


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


179#
發表於 08-11-15 02:21 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-14 23:54 發表
我都知道既..哈哈

可以睇住丫b 日日個樣 咁變 真係好幸福嫁...

你地有冇keep 住成日幫 仔仔囡囡 影相@@?

啊仔3歲前就成日影,而家好少影,因為太多喇.....相簿爆曬,而佢都大個左喇,唔使影咁密,日日都差唔多樣咁.....


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


180#
發表於 08-11-15 11:20 |只看該作者
原文章由 susi1024169 於 08-11-14 08:21 AM 發表

啊仔3歲前就成日影,而家好少影,因為太多喇.....相簿爆曬,而佢都大個左喇,唔使影咁密,日日都差唔多樣咁.....

哈囉,好耐冇傾計啦!!
記得我嗎???

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo