自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


用戶要求終止服務

積分: 124690

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 貢獻勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章 笑得好勳章


161#
發表於 17-2-7 21:11 |只看該作者
aliensss2008 發表於 17-2-7 21:11
上得bk 多



子爵府

積分: 11902


162#
發表於 17-2-7 22:07 |只看該作者

回覆樓主:

会覺得好開心


水晶宮

積分: 51821


163#
發表於 17-2-7 22:26 |只看該作者

回覆:如果發生係你身上,你會有咩反應?

可能我份人好簡單,存好心,好鐘意老人家的一份心意,也好重視老人家的身外之物,我會視為好珍貴的寶貝,所以如果是我奶奶這樣送比我的,真心講我係超級開心。


翡翠宮

積分: 75393


164#
發表於 17-2-7 22:36 |只看該作者
睇唔到有咩問題
個問題係唔係想99 比Cash 定買D 金過你個仔?


公爵府

積分: 29607

親子王國15週年勳章


165#
發表於 17-2-7 22:37 |只看該作者

引用:+本帖最後由+candice001+於+17-2-6+23:58+

原帖由 candice001 於 17-02-06 發表
本帖最後由 candice001 於 17-2-6 23:58 編輯

細囝滿月,奶奶將佢之前打攔左嘅玉呃嘅其中一截拎去磨圓左 ...
開心囉,其實你想有咩答案?咁你又有咩反應?




水晶宮

積分: 74630


166#
發表於 17-2-7 22:40 |只看該作者
樓主知唔個要搵師傅磨過舊玉手工錢好貴架


珍珠宮

積分: 30192


167#
發表於 17-2-7 22:46 |只看該作者
candice001 發表於 17-2-6 23:57
細囝滿月,奶奶將佢之前打攔左嘅玉呃嘅其中一截拎去磨圓左加條超幼細金鍊。奶奶生活ok,絶對不缺錢。玉呃亦 ...

咁佢自己戴過整比孫仔 ok 喎!可能覺得塊玉可保平安


子爵府

積分: 12289


168#
發表於 17-2-7 22:47 |只看該作者
樓主潛水


禁止訪問

積分: 36506

好媽媽勳章 畀面勳章


169#
發表於 17-2-7 22:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


170#
發表於 17-2-7 22:52 |只看該作者
曲曲 發表於 17-2-7 22:47
我睇唔出有咩問題
好多舊一代人係會將爛咗嘅玉鑲返帶
的確好多人咁做


子爵府

積分: 12904

開心吸收勳章 15週年勳章


171#
發表於 17-2-7 23:05 |只看該作者
iamcute_lala 發表於 17-2-7 22:47
樓主潛水

我都想講呢句


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


172#
發表於 17-2-7 23:20 |只看該作者

回覆:如果發生係你身上,你會有咩反應?

咪講甘多
留毛


男爵府

積分: 5027


173#
發表於 17-2-7 23:23 |只看該作者
對人唔對事,嫌棄既野,你懂的。


PS:好多人對“隻”99做咩都嫌棄架啦


大宅

積分: 2229


174#
發表於 17-2-8 00:10 |只看該作者
有d人五問真係未必會知原來問題係係自己到!


大宅

積分: 3295


175#
發表於 17-2-8 05:26 |只看該作者
回覆 Janetboyyan 的帖子

無錯,加上粒玉整完係戴唔到


大宅

積分: 3295


176#
發表於 17-2-8 05:34 |只看該作者
回覆 chinatea 的帖子

新概念👍,謝謝你


大宅

積分: 3295


177#
發表於 17-2-8 05:37 |只看該作者
Lovelovebear 發表於 17-2-7 07:58
無咩問題,99唔送仲好,送完又喺度歌頌自己幾大方,好難頂
正正係咁


大宅

積分: 3295


178#
發表於 17-2-8 06:11 |只看該作者
綜合各位嘅睇法,大家都好正面
其實每個故事或關係都會有前傳,我從不貪心,無算人身家,倒轉,俾人計算返。
喺JM未解釋俾我知爛左嘅玉器嘅處理同意義時,我真係有負面嘅諗法。經過你地討論,見解,我有新的理解。

多謝你地


公爵府

積分: 27305


179#
發表於 17-2-8 07:14 |只看該作者
kittywong923 發表於 17-2-7 15:38
其實我想講風水角度,攔左嘅玉呃係已經同人擋左災,唔應該再用番囉~

我一直以為係咁,唔知玉可以擋完爛咗,再磨細,再擋再爛再磨細直到磨唔到,又長知識了!

如果99送俾我bb,我可能未必識欣賞,咪多謝一聲咯,未必俾bb日日戴,99問咪話bb塞落口/扯條鍊勒頸之類咯...


子爵府

積分: 10526

熱血勳章


180#
發表於 17-2-8 08:14 |只看該作者
melonfans 發表於 17-2-7 00:18
以前d玉鐲爛咗用金镶番佢,歷代都係咁做。隻玉镯可能歷史久,好值得保存,99所以咁做
...

係。。老人家話噤做係好架。。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo