影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   2


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


161#
發表於 17-7-5 07:46 |只看該作者
Benbenmum 發表於 17-7-5 07:21
呢處齊人啲,借個位講

雙宋宣布10月31號結婚
今朝見到, 你地實感動都震希望佢地幸福快樂

MBC會否係催化劑呢?


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


162#
發表於 17-7-5 07:48 |只看該作者
申小姐驚水的表情真係


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


163#
發表於 17-7-5 12:44 |只看該作者
htts 發表於 17-7-5 07:48
申小姐驚水的表情真係
這幕我睇到好悶呀!
[


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


164#
發表於 17-7-5 12:49 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-5 12:44
這幕我睇到好悶呀!
都播幾耐下


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


165#
發表於 17-7-5 12:51 |只看該作者
本帖最後由 amychoi 於 17-7-5 12:52 編輯
htts 發表於 17-7-5 12:49
都播幾耐下

EP2唔好睇, EP1好過2, 套劇危危地.
EP2好散, 講下東講下西.

[


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


166#
發表於 17-7-5 13:12 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-5 12:51
EP2唔好睇, EP1好過2, 套劇危危地.
EP2好散, 講下東講下西.
我覺得OK,可能故事啱我啦. 女2出埋場應會集中DD架喇


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


167#
發表於 17-7-5 13:15 |只看該作者
htts 發表於 17-7-5 13:12
我覺得OK,可能故事啱我啦. 女2出埋場應會集中DD架喇
暫時我都會睇落去的, 真係無咩期望住.
[


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


168#
發表於 17-7-5 13:55 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-5 13:15
暫時我都會睇落去的, 真係無咩期望住.


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


169#
發表於 17-7-5 14:46 |只看該作者
Benbenmum 發表於 17-7-5 07:21
呢處齊人啲,借個位講

雙宋宣布10月31號結婚

你好勁,呢度都借到位
你開心死啦


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


170#
發表於 17-7-5 14:47 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-5 12:51
EP2唔好睇, EP1好過2, 套劇危危地.
EP2好散, 講下東講下西.

咁大鑊
我dl左未睇


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


171#
發表於 17-7-5 14:49 |只看該作者
kcm 發表於 17-7-5 14:47
咁大鑊
我dl左未睇

唔好抱住期望睇會好些的。

另我想問妳係咪響klook買過機鐵票? 可即買即用嗎?
[


公爵府

積分: 25514


172#
發表於 17-7-5 14:54 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-5 12:51
EP2唔好睇, EP1好過2, 套劇危危地.
EP2好散, 講下東講下西.

吓!我dl晒兩隻仲未睇,好失望喎


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


173#
發表於 17-7-5 15:20 |只看該作者
Benbenmum 發表於 17-7-5 14:54
吓!我dl晒兩隻仲未睇,好失望喎

可能我麻麻, 又或者後面好都唔定啦!

我初睇拍檔都係麻麻, 點知而家會咁鍾意睇喎!
[


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


174#
發表於 17-7-5 16:33 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-5 14:49
唔好抱住期望睇會好些的。

另我想問妳係咪響klook買過機鐵票? 可即買即用嗎?

係呀!買完會收到e-mail,show e-mail 比佢睇就可以了
你又去邊度玩呀?


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


175#
發表於 17-7-5 17:24 |只看該作者
kcm 發表於 17-7-5 16:33
係呀!買完會收到e-mail,show e-mail 比佢睇就可以了
你又去邊度玩呀?
我要帶阿女響香港站去機場, 好趕時間, 所以諗住坐機鐵去, 阿女去英國兩星期左右.

[


伯爵府

積分: 19448


176#
發表於 17-7-5 19:25 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 lovablebaby 於 17-7-5 19:26 編輯

睇左2集,唔抱有期望的心態的話,都會繼續追落去,申小姐都係仲差少少, 唯有講句加油努力演落去


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


177#
發表於 17-7-5 22:03 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-5 17:24
我要帶阿女響香港站去機場, 好趕時間, 所以諗住坐機鐵去, 阿女去英國兩星期左右.

...

去英國咁好
祝一切順利


水晶宮

積分: 68587

親子王國15週年勳章


178#
發表於 17-7-5 22:05 |只看該作者
kcm 發表於 17-7-5 22:03
去英國咁好
祝一切順利

玩埋今年,出年暑假要補課應付dse了。
[


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


179#
發表於 17-7-5 22:11 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


180#
發表於 17-7-5 23:19 |只看該作者
amychoi 發表於 17-7-5 12:51
EP2唔好睇, EP1好過2, 套劇危危地.
EP2好散, 講下東講下西.

咁慘,ep1冇啦啦有隻野豬我都睇到奇奇怪怪咁,ep2仲唔得

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo