自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


侯爵府

積分: 20707


161#
發表於 17-9-26 10:50 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...

同意


翡翠宮

積分: 79228


162#
發表於 17-9-26 10:50 |只看該作者
有咩問題?
我覺得好好


子爵府

積分: 11344


163#
發表於 17-9-26 10:50 |只看該作者
回覆 ChuChu0808 的帖子

同意!!


伯爵府

積分: 19765

2018復活節勳章


164#
發表於 17-9-26 10:55 |只看該作者
其實我覺得OK

鐘意行的就行
鐘意企的就企

河水不犯井水


男爵府

積分: 6652

虎到金來勳章


165#
發表於 17-9-26 10:55 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...

依家地鐵好似係實行企定定,兩邊企,唔好行走,不過因為d人習慣左之前既左行右,所以都照行,其實我都好唔鍾意d人係電梯行!
心情勁好!


男爵府

積分: 6652

虎到金來勳章


166#
發表於 17-9-26 10:57 |只看該作者
yuyueng 發表於 17-9-26 10:49
系呀!變左成日單邊排隊等上電梯,右邊無人,甘有時局住要去左邊行,如果2邊都企人系最好最快既疏導人流方 ...

認同
心情勁好!


男爵府

積分: 5633

15週年勳章 親子王國15週年勳章


167#
發表於 17-9-26 11:03 |只看該作者
wing514 發表於 17-9-26 10:37
其賁我都鐘意....好多國家都係咁
但BK呢度好多人反對, 因為危險
危險得過平排然後後面有人用手撥開你要過
我覺得左行右企係雙贏多啲
啲人話想快去行樓梯,其實樓梯都好多人行緊囉


子爵府

積分: 12107


168#
發表於 17-9-26 11:06 |只看該作者
MIC-MIC 發表於 17-9-26 06:18
其實極少人會行,所以造成單行人龍,感覺不到這是有禮表現,只是約定俗成,同有位不敢坐一樣.,極之愚昧。
真係 ...
無咩所謂

我想行會行左, 有人阻唔會鬧人地, 唔想行的我會選擇企右, 方便人地
同小朋友安全至上我會企同一排, 唔覺得我阻住人, 有人鬧我會同佢講要企定定....

繁忙時間我唔行一定企右, 方便人無咩所謂


水晶宮

積分: 70442

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章


169#
發表於 17-9-26 11:07 |只看該作者

回覆樓主:

甘多年潛移默化,已慣左企左邊,右邊方便人行。


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


170#
發表於 17-9-26 11:07 |只看該作者
應該好多人都會有同感...


伯爵府

積分: 18127


171#
發表於 17-9-26 11:12 |只看該作者
fishfish121 發表於 17-9-26 10:27
係囉。呢個係全港由細到大既文化黎, 要改變既原因得1個啫, 大陸落黎既咪2邊都企響到囉, 因為大陸冇呢啲文 ...
政府同港鐵一早已呼籲市民唔好喺電梯行如果藉詞係香港由細到大嘅文化....
咁咪同某啲鐘意打尖嘅人用緊同一理由囉.

而且只係習慣...外地人有不同習慣好平常


伯爵府

積分: 18426

2018復活節勳章


172#
發表於 17-9-26 11:55 |只看該作者
回覆 brindlewin 的帖子

極之同意JM的講法, 右企左行除了與人方便, 其實留有虛位讓意外發生時發揮很大作用! 我習慣搭扶手電梯企定時跟前面保持起碼隔一級的距離, 但有人會選擇級級企, 繁忙時間萬一前面有人踏步慢了, 或個拖喼kick一kick, 那沙甸魚效應其實係不堪設想的!


珍珠宮

積分: 44662


173#
發表於 17-9-26 11:55 |只看該作者

回覆樓主

一邊行,一邊企好公平,你企果邊塞人等得耐係正常,唔應該為左你想企塞人要等而霸佔埋行邊來比你企!


翡翠宮

積分: 95992

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


174#
發表於 17-9-26 12:13 |只看該作者
pumpumpurin 發表於 17-9-26 11:12
政府同港鐵一早已呼籲市民唔好喺電梯行如果藉詞係香港由細到大嘅文化....
咁咪同某啲鐘意打尖嘅人用緊同一 ...

本帖最後由 kc_01k 於 17-9-26 12:15 編輯

咁首先你地唔同意嘅,唔好得個講字,記得唔好跟其他人企慣右邊先,既然你地認為係左右都應該企,咁繁忙時間都唔好理人囉,堅持照企右得架喇,因為連你地自己都唔企左,咁右邊有空位,有人趕時間實會行架,你做得到,我地又做得咪得囉。


大宅

積分: 2765


175#
發表於 17-9-26 12:22 |只看該作者
本帖最後由 joeytsui 於 17-9-26 12:23 編輯

認同
記得有一次我係非繁忙時間,我拖住一個2歲半,拎住架摺左既BB車搭扶手電梯,我同小朋友平排,BB車放上一級,搭到一半有個後上既女人同我講唔該借借,我同佢講我點借,個女人答咁都要借架,我真係火都黎埋,我話咁樣點借,扶手電梯唔係比你行既,要行就行樓梯,佢話不嬲都係左行右企架啦,我話你叫個職員黎問下,如果個職員叫我借既我就借,之後電梯上到頂,個女人就話算~我唔同你嘈!拎BB車就搭升降機啦,我話我係摺左BB車架,有咩問題!!

唔明咩叫不嬲都係左行右企,我借比你就人情,唔借比你就道理!講真,如果我借比你,你撞跌我小朋友你點"咩"得起~而家港鐵都成日宣傳搭扶手電梯就要企定定,布小朋友就要拖實~~真係都痴痴地!!!!


侯爵府

積分: 20606


176#
發表於 17-9-26 12:30 |只看該作者
Dalmatian 發表於 17-9-26 11:03
危險得過平排然後後面有人用手撥開你要過
我覺得左行右企係雙贏多啲
啲人話想快去行樓梯,其實樓梯都好多人 ...

係呀,繁忙車站好似九龍塘,樓梯都好多人行,仲要係同時上落,仲塞過電梯。


子爵府

積分: 11216


177#
發表於 17-9-26 12:33 |只看該作者
joeytsui 發表於 17-9-26 12:22
認同
記得有一次我係非繁忙時間,我拖住一個2歲半,拎住架摺左既BB車搭扶手電梯,我同小朋友平排,BB車放上一級 ...

咁你有bb車就搭升降機係岩個喎, 你部野拎唔穩錄左落黎壓倒人你擔唔擔當得起呀? 賣身都賠唔起, 仲好意思大大聲打出黎比人睇, 不如你問下啲職員你應唔應該搭扶手電梯先啦, 唔好話摺唔摺埋, 我淨係知拎住大型物件就應該搭lift 囉。 唔好大教壞細身教呀師拉


大宅

積分: 3748


178#
發表於 17-9-26 12:33 |只看該作者
angiehouse 發表於 17-9-26 07:17
繁忙時間好多人行喎,我覺得左行右企文化好好,方便人,有時方便自己,幾文明
...

日本人都係咁 人地一樣守規矩 企晒2邊 趕時間時點算?


公爵府

積分: 29789


179#
發表於 17-9-26 12:36 |只看該作者
little06 發表於 17-9-26 07:04
係! 如果唔俾人行,大站好似金鐘應該淪陷左,班次咁密,根本疏導唔到,樓梯已經都有人行。
...

塞爆月台.....


子爵府

積分: 11216


180#
發表於 17-9-26 12:37 |只看該作者
pumpumpurin 發表於 17-9-26 11:12
政府同港鐵一早已呼籲市民唔好喺電梯行如果藉詞係香港由細到大嘅文化....
咁咪同某啲鐘意打尖嘅人用緊同一 ...

都唔知你up 乜

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo