自由講場

跳至

首頁

尾頁
   86


翡翠宮

積分: 87423


161#
發表於 18-1-19 15:22 |只看該作者
coffeejoeybb 發表於 18-1-19 15:21
一樣,你應承佢既,飛唔甩,佢應承你既,長期拖欠。成日都要同佢講定數,初初乜都話得,到時乜都唔得,又 ...

又係完全一樣


男爵府

積分: 7277


162#
發表於 18-1-19 15:24 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 18-1-19 14:53
做功課永遠唔係坐係度張枱係移動城堡手揸野一定跌學術又係唔係你想谷就谷到 ...

我俾佢去學黏土,佢好like,不過導師話佢邊搓邊行邊講


珍珠宮

積分: 32185

畀面勳章 環保接龍勳章


163#
發表於 18-1-19 15:26 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-19 15:22
又係完全一樣

本帖最後由 coffeejoeybb 於 18-1-19 15:27 編輯

Friend 黎你果個確診左未?需要食藥嗎?


大宅

積分: 4343


164#
發表於 18-1-19 15:31 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-18 18:29
本帖最後由 小manman 於 18-1-18 18:30 編輯

其實有時真係覺得好攰,每日都唔知佢開邊「飯」~

我個女同你個女勁似


翡翠宮

積分: 87423


165#
發表於 18-1-19 15:31 |只看該作者

回覆樓主:

你地仔女係咪大部份都確診左呀??


翡翠宮

積分: 87423


166#
發表於 18-1-19 15:32 |只看該作者
coffeejoeybb 發表於 18-1-19 15:26
本帖最後由 coffeejoeybb 於 18-1-19 15:27 編輯

Friend 黎你果個確診左未?需要食藥嗎?

本帖最後由 小manman 於 18-1-19 15:34 編輯

未呀,只係疑似,排到今年6月見精神科醫生~

不過,睇黎都走唔甩喇!!

我以前做幼師的,有d舊同事讀特殊,佢地聽完都話係好典型的adhd~


珍珠宮

積分: 32185

畀面勳章 環保接龍勳章


167#
發表於 18-1-19 15:34 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-19 15:32
未呀,只係疑似,排到今年6月見精神科醫生~

我果個4月先cac,但由k1開始已經被投訴,年年都被投訴,但老師話佢唔係,社工又話佢唔係,搞到拖到上年


大宅

積分: 4343


168#
發表於 18-1-19 15:36 |只看該作者
coffeejoeybb 發表於 18-1-19 15:21
一樣,你應承佢既,飛唔甩,佢應承你既,長期拖欠。成日都要同佢講定數,初初乜都話得,到時乜都唔得,又 ...

成10歲女到依家都係拖得就拖,對屋企係甘,對朋友係甘,對老師都係甘


翡翠宮

積分: 87423


169#
發表於 18-1-19 15:37 |只看該作者
coffeejoeybb 發表於 18-1-19 15:34
我果個4月先cac,但由k1開始已經被投訴,年年都被投訴,但老師話佢唔係,社工又話佢唔係,搞到拖到上年
...

咁你仲有排等~

我個陣等左8個月去cac,轉介精神科排成3年,但上年收到信,由19年12月提早到今年6月~


珍珠宮

積分: 32185

畀面勳章 環保接龍勳章


170#
發表於 18-1-19 15:39 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-19 15:37
咁你仲有排等~

我個陣等左8個月去cac,轉介精神科排成3年,但上年收到信,由19年12月提早到今年6月~

我都唔知點好,真係排到升中就麻煩,到時又青春期又反叛期


大宅

積分: 4343


171#
發表於 18-1-19 15:39 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-19 15:31
你地仔女係咪大部份都確診左呀??

我果個小二確診左,今年已經小五


翡翠宮

積分: 87423


172#
發表於 18-1-19 15:46 |只看該作者
lingwang 發表於 18-1-19 15:39
我果個小二確診左,今年已經小五

你覺得我女係嗎??


大宅

積分: 1221


173#
發表於 18-1-19 15:55 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-19 14:36
本帖最後由 小manman 於 18-1-19 14:38 編輯

本帖最後由 小manman 於 18-1-19 14:38 編輯

個框真係比喻得好好,咁大人亞氏仲有冇得改善?


大宅

積分: 1221


174#
發表於 18-1-19 15:57 |只看該作者
coffeejoeybb 發表於 18-1-19 14:41
本帖最後由 coffeejoeybb 於 18-1-19 14:43 編輯

我果個都係,專注力可以話好低,寫字,照抄都錯,數學 ...

我女都好訓得,試過大廈火燭,拍極唔醒


大宅

積分: 1221


175#
發表於 18-1-19 15:59 |只看該作者
Tobbyy 發表於 18-1-19 14:13
話佢掛住傾偈,食飯又慢,自己的野未做好就成日理其他人~

我個都中左傾偈同埋未做好自己野就理人D野。

食飯發夢簡直係膽拖嚟


翡翠宮

積分: 87423


176#
發表於 18-1-19 15:59 |只看該作者
波耶波羅me 發表於 18-1-19 15:57
我女都好訓得,試過大廈火燭,拍極唔醒

我女都係,行雷都唔醒,跌落床都唔醒,不過有軟墊,我起身見佢訓左係軟墊度~


翡翠宮

積分: 87423


177#
發表於 18-1-19 16:00 |只看該作者
波耶波羅me 發表於 18-1-19 15:55
個框真係比喻得好好,咁大人亞氏仲有冇得改善?

底個浸真係好難,面個浸還好,但方法要啱囉!!


大宅

積分: 1221


178#
發表於 18-1-19 16:00 |只看該作者
coffeejoeybb 發表於 18-1-19 14:41
本帖最後由 coffeejoeybb 於 18-1-19 14:43 編輯

我果個都係,專注力可以話好低,寫字,照抄都錯,數學 ...

等車,我女係不停擒個巴士站攔扞+每分鐘問:咁耐架,有車未?等左好耐啦X n次


大宅

積分: 1221


179#
發表於 18-1-19 16:02 |只看該作者
小manman 發表於 18-1-19 14:59
我女係無乜野執著同緊張,樣樣野都懶懶閒,乜都無所謂,成日話唔緊要喇!!

個人又非常貪新鮮,總之新野佢 ...

成日換畫 好擔心


大宅

積分: 1221


180#
發表於 18-1-19 16:04 |只看該作者
chowqv 發表於 18-1-19 15:11
樓主,除咗食藥,有無上咩堂?學校有無小組?有時,佢地唔識咩叫"定定地"。
...

參加左小組,頭幾堂係家長,3月先到親子組
我女明咩叫坐定定,但有時未必控制到唔郁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo